İBB sta da i Figlioli di Hatay

IBB Accantu à i zitelli di Hatay
İBB sta da i Figlioli di Hatay

Istanbul, chì hè stata accoppiata cù Hatay da AFAD dopu à i terremoti gemelli centrati in Kahramanmaras, cuntinua u so travagliu in a regione. In prima linea di sti sforzi sò i nostri figlioli affettati da u terrimotu. Mentre chì e ferite cuntinueghjanu à guarì dopu à i dui terrimoti maiò chì avemu avutu u 6 di ferraghju, i nostri figlioli in a regione ùn sò micca stati scurdati ancu. A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì hà cuminciatu à travaglià in Hatay cù tutte e so unità legate subitu dopu à u terrimotu, cuntinueghja a so attività per i zitelli per alleviare e difficultà sperimentate da i nostri figlioli affettati da u terrimotu.

Una campana suonò in l'Ascensione "A NOSTRA CASA SAMANDAG".

U Dipartimentu di i Servizii Suciali di l'IMM realiza attività di kindergarten è di sustegnu psicologicu, è ancu di supportu in natura per i zitelli è i zitelli in a zona di disastru. In u scopu di u sustegnu in natura; 2 mila scatuli di vestiti per i zitelli, 22 mila scatuli di pannolini, 5 mila scatuli di cibo per i zitelli, 500 mila 8 scatuli di ghjoculi, 700 mila 94 scatuli di vestiti per i zitelli è XNUMX carrughji sò stati mandati à Hatay.

L'attellu "Samandağ, a Nostra Casa", chì hè statu creatu devotamente da a Direzzione di i Servizii Suciali per aiutà i zitelli à caccià l'effetti di u terrimotu, anche per un mumentu, è per avè spazii privati ​​​​per elli, hè statu apertu u 18 di ferraghju. Tuttu ciò chì deve esse in un kindergarten hè ancu dispunibule in u nostru "Centru d'Attività per i zitelli Samandağ". "Ùn hè quasi micca sfarente da a nostra casa, Istanbul. In u kindergarten, induve tuttu da i ghjoculi à i libri di culore, da i libri di lettura à i libri di testu hè cunsideratu, sò ancu furniti furmazioni psicosociali.

In più di l'attelle è di l'attività di gruppu, hè destinatu à minimizzà l'effetti di u terrimotu cù attività chì aumenteranu a sulidarità trà i zitelli. Ci sò 3 prufessiunali di a Direzzione di i servizii suciali è 4 di u persunale di a Direzzione di i servizii di a donna è di a famiglia. Ci sò 19 zitelli, 11 di i quali sò picciotti è 30 di quali sò ragazze, in u nursery "Samandağ, a nostra casa".

• 0 zitelli trà l'età di 4-5,
• 5 zitelli trà l'età di 8-2,
• 9 zitelli trà l'età di 11-12,
• 11 zitelli di 16-11 anni.

"A nostra Casa Samandağ" accoglie i zitelli di e case vicine è ancu i zitelli chì stanu in a cità di tenda. Una media di 8 zitelli di 15-20 anni chì venenu da e case vicine è tende participanu ancu à l'attellu.

Attività chì implicanu l'associazione libera sò tenute in a nostra casa, Samandağ. U cuntenutu di l'attellu, chì hè realizatu cù i zitelli, hè pensatu per risponde à i bisogni di i zitelli.

In i workshop in corso:
• Attellu di pittura associu gratuitu,
• attellu di uguaglianza di genere,
• attellu di u mondu animale di pasticceria,
• Attellu di riabilitazione di libri avariati,
• attellu di spartera di cunniscenze,
• attellu di cuuperazione,
• Cuuperazione cù l'attellu di ghjocu HOP,
• attellu di Cinema Samandag,
• attellu di Samandağ chì leghje è scrive,
• Attività di u tempu liberu (football, ghjoculi in terra, attività di cantu, etc.).

a nostra casa hè samandag

ATTIVITÀ KIDS À ORHANGAZI FERRY CENTRALE

À u "Centru di Attività di i zitelli" in u Ferry Orhangazi-11, chì hè ghjuntu à Hatay Iskenderun l'1 di ferraghju, u Dipartimentu di Salute IMM, cù u so persunale 4, realiza attività per i zitelli di 3-8 è 9-15 anni. Nant'à u battellu, induve hè ancu furnitu u sustegnu di l'alloghju, 78 zitelli anu beneficiatu di l'attività finu à avà. I studii di gruppu sò urganizati per aiutà i zitelli à passà u prucessu cù u minimu dannu per esse supportatu psicologicamente.

I travaglii nantu à u battellu sò realizati per tutti i gruppi di età, cumpresi i zitelli, l'adulti è l'anziani, ma soprattuttu in i studii per i zitelli, era basamente destinatu à calmà è assicurà u so sviluppu sanu. In i studii in questu scopu, a psico-educazione hè stata realizata cù e famiglie di i zitelli chì e so riazzioni di traumu sò stati osservati intensi, fendu l'osservazione libera in u kindergarten da psiculoghi esperti. I genitori sò stati infurmati nantu à e reazioni previste à u traumu è cumu si pò esse monitoratu è ciò chì pò esse fattu in i zitelli. I tempi di ghjocu gratuiti sò stati creati cù i zitelli. In vista di a cunniscenza chì u ghjocu hè a lingua di u zitellu, qualchì volta si facianu ghjoculi unu-à-unu, è à volte i ghjoculi di gruppu sò preferiti per permette di cumunicà cù i so cumpagni suciali.

Hè statu osservatu chì i ghjoculi di u gruppu anu nutritu assai u so sviluppu suciale è a cumunicazione di i pari. Sò stati regulati cù arnesi di ghjocu cum'è a sabbia cinetica è a pasta di ghjocu. Hè stata creata una zona induve i zitelli in età scolastica ponu studià è hè statu fattu un sforzu per furnisce risorse di corsu. A seccione di a biblioteca nantu à a nave hè stata disposta cum'è sezioni di libri "adulti-bambiuli" è hè stata assicurata chì i libri attrattivi à tutti i gruppi di età eranu inclusi. Inoltre, i zitelli stessi anu pigliatu i ghjoculi di peluche nantu à a nave.

nave

INVIANDO SET DI PITTURA, MAGAZINE E TOY

Un set di pittura, a rivista Yuvam Istanbul è i ghjoculi sò mandati sia à u Centru di Attività di i zitelli nantu à u Ferry Iskenderun Orhangazi-1 sia à u nostru Centru di Attività per i zitelli di Home Samandağ. Un altru 84 mila ghjoculi seranu mandati à i centri di attività. Cuntinueghja a pianificazione di e « Tende d'Educazione », induve si feranu diverse attività educative cù e donne, l'anziani è i zitelli.

EVENTI CULTURALI

U Dipartimentu di Cultura IMM hà iniziatu l'attività IMM Culture per i zitelli in Hatay. L'avvenimenti seranu ancu allargati à i punti più remoti cù squadre mobili. I nostri squadre sperimentati determinanu l'attività, soprattuttu cunsiderà i ciculi di traumu è post-traumu. In Hatay, i prugrammi sustinibili-mobile à longu andà sò stati creati da l'attelli, cumpresi i zitelli in i paesi. Sicondu a struttura attuale è u stabilimentu di a regione, sò stati creati 3 regioni. U travagliu hè principiatu in a prima regione. Cù squadre mobili, l'attività sò urganizati per i zitelli è u cuntattu strettu hè stabilitu cù vittimi di u terrimotu. Cusì, hè destinatu à esse una parte di u prucessu di migliione per esse constantemente in a regione.

I studienti di l'Unità d'Educazione per i zitelli di i Teatri di Città di l'IMM guidanu a campagna di ghjoculi è libri cù u slogan "I zitelli Hand in Hand, Gifts to Hope and Brotherhood" per i so fratelli affettati da u terrimotu. Teatri di a cità, chì aprirà i so cortini cù teatru di i zitelli u 5 di marzu, lanciarà una campagna di ghjoculi è libri di rigalu. In a campagna, chì serà un bon esempiu di a sulidarità di i nostri figlioli, i zitelli chì vivenu in Istanbul puderanu aghjunghje un libru o un ghjoculu à i so pacchetti di rigalu, è ancu una lettera chì esprime i so sentimenti è pinsamenti chì cunsulerà i so sopravvissuti à u terrimotu. . Inoltre, i drammi di u Teatru di a cità vanu ancu à a zona di u terrimotu. Per attivà u putere curativu di l'arti, i drammi chì cumincianu principarmenti per e mamme è i zitelli seranu messi in scena per adulti à longu andà.

PARCO DI GIOCCHI (HOP) D'IMAGINAZIONE PORTATA À I CIDELLI

IMM Department of Park, Garden and Green Areas travaglia ancu cù u prughjettu HOP (Imagination Playground) in Hatay. Sviluppatu cum'è parte di u prugramma "Prima zitiddina in cità" sottu a marca "Oyun Istanbul", HOP furnisce serviziu in cità di tenda. I parchi mobili sò purtati à i zitelli in i travaglii realizati cù una squadra prufessiunale di quattru è dui veiculi in u primu locu, chì hè a sede in Hatay. A squadra HOP si riunisce cù i zitelli in questi spazii fissi 5 ghjorni à settimana. Incontra ancu i zitelli in i paesi è e parti fora di a cità chì ùn anu micca accessu à e zone 2 ghjorni à settimana. Cù i parchi mobili, sottu a tutela di i prufessiunali, i zitelli sò furniti cù l'uppurtunità di ghjucà è alluntanassi da u disastru. I zitelli chì mostranu segni di traumu sò ancu diretti à i pedagogi è i psicologi per avè aiutu.

parisi

VISITA DA IMAMOGLU

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluvisitatu l'area in u primu ghjornu di l'avvenimentu di u campu di ghjocu HOP stabilitu in Hatay per i zitelli affettati da u terrimotu. Inoltre, participendu à l'attellu di fiabe musicali, İmamoğlu hà riunitu cù i zitelli è hà spartutu i mumenti quandu si alluntanò da e so sperienze è ghjucanu à ghjoculi cun gioia.

COSA hè HOP?

HOP hè un prugramma chì travaglia nantu à u principiu di trasfurmà ogni locu in un parcorsu per un pocu tempu. HOP, chì trasforma un campu di sport, una piccula zona verde, una strada o spazii interni in parchi mobili, porta elementi chì stimuleranu i sentimenti di scuperta di i zitelli migliurendu e so percepzioni. Per sustene u ghjocu di i zitelli, materiali simplici è ligeri sò lasciati in l'area di l'attività, chì permettenu à i zitelli di ghjucà cù materiali secondu i so desideri.