A preparazione per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu Cuntinueghja à Full Speed

A preparazione per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu Cuntinueghja à Full Speed
A preparazione per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu Cuntinueghja à Full Speed

I preparativi per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu chì serà urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghjanu à piena velocità. L'ultima di e riunioni di l'esperti hè tenuta oghje cù a reunione intitulata "Vemu u Futuru". Parlendu à l'apertura di a riunione, u presidente Soyer hà dichjaratu chì sti terreni antichi anu qualcosa à dì à u mondu è hà dettu: "Vulemu lascià un legatu micca solu cù i ponti, e strade è i canali chì custruiremu, ma ancu un pozzu. futuru cuncepitu ".

E riunioni preparatorii di sette mesi di u Cungressu di l'Ecunumia di u Seculu Seculu, chì si terrà da a Municipalità Metropolitana di Izmir trà u 15-21 di ferraghju 2023 cù u slogan "Custruemu a Turchia di u Futuru", sò ghjunti à a fine. Dopu à e riunioni di stakeholder, chì si sò tenute trà u 10 d'aostu è u 1 di dicembre di u 2022, chì custituiscenu a prima fase di u cungressu, e riunioni di esperti di a seconda tappa in u travagliu di u cungressu finiscinu cù a riunione "Vemu u Futuru". Ultima riunione, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHè cuminciatu à u Centru d'Intraprenditori IzQ ospitatu da .

Avemu imbarcatu in un viaghju passiunanti è promettenti

Parlendu à l'apertura di a riunione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì i studii di cungressu di l'ecunumia, chì sò stati realizati per un bellu pezzu, cuntinueghjanu cum'è un viaghju estremamente eccitante è promettente. Ministru Tunç SoyerIn u so discorsu, in quale hà toccu i motivi per urganizà un cungressu di l'ecunumia, hà dettu: "Per noi, ci sò stati trè punti di mutivazione principali per inizià. Primu; Un seculu fà, quandu Istanbul era sottu occupazione, mentre chì i negoziati di Lausanne ùn anu micca finitu o ancu interrotti, 5 mesi è mezu sò passati da u focu di Izmir, quandu a Republica ùn era micca stabilita, quandu ci eranu grandi incertezze, quandu a ghjente perde a speranza. , hè principiatu un viaghju per determinà e pulitiche ecunomiche di u novu statu da esse stabilitu. Ci hè un parlamentu in Ankara, ma Mustafa Kemal Atatürk ùn lascia nè à i so esperti nè à u parlamentu l'autorità è a rispunsabilità di fà stu travagliu. Invita à i delegati da tutta a Turchia in l'invernu è principia u prucessu di determinà e pulitiche ecunomiche cun elli.

enfasi di u sensu cumunu

Rimarchendu chì a ricerca di una mente cumuna hè stata pruposta cù una iniziativa cumpletamente civile un seculu fà, u presidente Soyer spiegò a so secunna fonti di motivazione mentre principia i studii di u cungressu di l'ecunumia cù e seguenti parolle: "U secondu hè a ricerca realizata da una cumpagnia di ricerca. In a ricerca, a quistione "Chì sognu di u vostru avvene" hè fatta à i ghjovani trà l'età di 18-30. 86% di l'adulescenti dicenu chì ùn anu micca idea. Questu ci hà scusatu è tristu. Perchè chì tippu di avvene pudete pinsà in un paese chì hà persu a so speranza è u sognu ? Qualcosa di simile à ciò chì puderia accade in un clima di post-guerra hè accadutu avà. In u clima di a postguerra ci era una perdita di fiducia in sè stessu, una perdita di speranza. Vulemu travaglià cù a preoccupazione chì pudemu creà un sognu è una aspettativa per u futuru fighjendu oghje ".

"Avemu ancu qualcosa da dì"

U presidente Soyer hà spiegatu l'ultimu puntu di motivazione in i studii cum'è crisi globale. Soyer hà dettu: "Ci sò crisi glubale, crisi climatica, alimentaria è energetica chì a ghjente affruntà. Tutti questi sò i sviluppi chì simu fighjendu, ma ùn escerà micca una voce da sta geugraffia antica nantu à tutte ste crisi ? Basta à sente, ascolta è copià è incollà? Ùn avemu nunda à dì ? Ùn pudemu micca esse l'ispirazione chì demu à stu mondu ? Questi trè punti di mutivazione ci anu purtatu in stu viaghju. Kazım Karabekir Pasha dice "Semu rispunsevuli di u nostru futuru, micca di u nostru passatu". Pudemu eredite micca solu i ponti, e strade è i canali chì custruiremu, ma ancu un futuru ben cuncepitu. Grazie per avè spartutu a nostra eccitazione è per i vostri cuntributi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*