İmamoğlu hà scontru cù 2 persone chì travaglianu in a zona di u terremotu

Imamoglu hà scontru cù mille persone chì travaglianu in a zona di u terremotu
İmamoğlu hà scontru cù 2 persone chì travaglianu in a zona di u terremotu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluscontru cù u persunale di l'istituzione 2 chì anu travagliatu in a zona di u terrimotu da u primu ghjornu è vultò in Istanbul. Dicendu: "Di sicuru, mentre simu felici di vultà in e nostre case, sò ancu chì a vostra mente è u vostru core sò sempre in quella regione", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "In quantu sta istituzione è 800 milioni di residenti di Istanbul, staremu da quì. quella regione sin'à l'ultimu mumentu di stu prucessu, è chì a nostra nazione sarà di novu in quella regione.Per chì i nostri figlioli s'arrizzò, per fà chì i nostri figlioli si sentenu felici è sicuri in casa soia, in nome di voi cum'è u vostru sindaco. , prumettu à tutti i nostri citadini chì campanu quì; Ùn lasceremu nimu di elli solu in ogni mumentu. E mentre ùn trascuraremu micca u nostru travagliu in Istanbul, avemu da principià ancu una grande mobilizazione per impedisce chì Istanbul campa in paura o prublemi ogni ghjornu cù sta minaccia ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluscontru cù u persunale di l'istituzione 2 chì anu travagliatu in a zona di u terrimotu da u primu ghjornu è vultò in Istanbul. Yenikapi, Dr. In l'avvenimentu tenutu à l'Architecte Kadir Topbaş Performance and Culture and Art Center cù u titulu "Turchia ti ringrazia", ​​İmamoğlu s'assittò accantu à Zeynep Tabakoğlu, di 800 anni, chì a so mamma travagliava in a zona di u terremotu è vestita in un vestitu. vestitu di u focu. L'avvenimentu hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu per i nostri citadini chì anu persu a vita in u disastru di u terrimotu è u cantu di l'Innu Naziunale. İmamoğlu hà utilizatu e seguenti espressioni in u so discorsu emotivo à i so culleghi:

"Sò GRANDE ONORATU È FIERU DI CAMINARÀ CU I MIO AMICI GRANDI E GRANDI DI CORU"

"Sò assai onoratu è fieru di marchjà a strada inseme cun voi, i mo cari amichi è cumpagnie di viaghjatori, chì anu un coru grande, si sacrificanu è cumpiendu cumplettamente i so duveri. Benvenuti in casa, tutti voi. Di sicuru, in nome di i mo 16 milioni di citadini di Istanbul, vogliu sprimà a mo gratitùdine è gratitudine à ognunu di voi. U terrimotu chì hà affettatu 11 di e nostre cità hà assai affettatu è feritu ognunu di noi. Per dì cusì, simu brusgiate dentru. Sfurtunatamente, avemu persu assai persone. Vogliu a misericordia di Diu. Chì u so locu sia u celu. U mo condolenze è a pazienza à tutti i nostri parenti è a nostra nazione. Avemu sempre ferite. Di sicuru, spergu chì ognunu di elli ripiglià a so salute u più prestu pussibule ".

"Aghju tistimuniatu à TUTTI VOI DI L'AUTO LAVORO"

"Da u primu ghjornu di u terrimotu, avemu statu in a zona di u terrimotu cù una grande capacità d'urganizazione, u vostru core, a vostra participazione, u vostru curagiu è u vostru sensu di u duvere. Corrimu tutti inseme per dimustrà a sulidarità cù i nostri citadini, i nostri fratelli è surelle culà, cù tutti i nostri boni sintimi. Avete ancu travagliatu di manera altruista cum'è a manu, a cuscenza, u bracciu, a forza è u putere di 16 milioni di Istanbuliti. Avete salvatu vite, guarite ferite. Avete travagliatu duru in ogni campu da l'alimentariu à l'abri, da a cumunicazione à a pulizia, da u trasportu di materiali à a migliione di l'infrastruttura è a riabilitazione. Avete salvatu a vita. Ùn avete mai firmatu per un mumentu per fà u vostru megliu. Sapete, aghju pruvatu à esse ancu cun voi. Eru cun voi in quella zona quant'è pussibule per coordinà u travagliu inseme, per identificà i bisogni, è per guarì e nostre ferite inseme. Sò unu di quelli chì vede da vicinu i vostri sforzi è a vicinanza chì mostra à i citadini affettati da u terrimotu. Sò testimone di tuttu u vostru travagliu duru. Aghju vistu cumu a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà fattu u spiritu di sulidarità di l'antica cità d'Istanbul sentitu à milioni di i nostri citadini in a zona di u terrimotu ".

"U POPLU DI ISTANBUL hè fieru di cori di voi tutti"

"Avemu vissutu inseme chì sì a guaranzia chì avemu furnitu u sustegnu di Istanbul à i so veri pruprietarii è chì l'avemu da furnisce in u futuru. Hè una surghjente d'orgogliu per ognunu di noi, per voi, per u nostru populu, per guadagnà l'apprezzazione di a ghjente di u rughjonu è per fà un travagliu efficace in a regione inseme. Sò assai fieru di tutti voi. A ghjente di Istanbul hè di cori fieru di tutti voi. Sò chì ciò chì avete passatu mentre travagliavate in u campu, i zitelli, quelli picculi picciotti quì, e so mamme, i babbi, l'anziani, è tutti i so ghjente vi anu affettatu assai. A Municipalità Metropolitana di Istanbul, sta bella istituzione, questa antica istituzione sarà sempre à u vostru fiancu. Ùn dubite mai chì seremu cun voi induve avete bisognu di sustegnu è chì seraghju sempre cun voi in questu sensu.

"RINGRAZIU ALTAMENTE à ogni persona di a vostra famiglia"

"Lascendu e vostre famiglie quì in Istanbul, avete corsu senza esitazione di un mumentu, senza esitazione di un mumentu, è hà travagliatu in cundizioni difficili. Sò chì avete prublemi à cumunicà. Forse ùn anu micca intesu da voi, forse ùn avete micca intesu da elli. Sò chì sò ancu in mente. Per quessa, vogliu ringrazià tutti è tutti i membri di e vostre belle famiglie in presenza di tutti voi. Mandu u mo amore è u rispettu à ognunu di elli. Sò sicuru chì i vostri belli membri di a famiglia sò fieri di ognunu di voi, cum'è i mo culleghi quì anu una mamma, un babbu, un sposu è un zitellu cum'è voi. Pruvate a felicità di scuntrà li à u massimu. Abbracciate strettu tutti i vostri membri di a famiglia. Siate una famiglia forte. Per piacè trasmette u mo amore, u rispettu è i saluti à ognunu di elli una volta è una volta ".

"Connoscu a to mente, u to core hè in quella zona"

"Mentre, sicuru, simu felici di vultà in e nostre case, sò ancu chì a vostra mente è u vostru core sò sempre in quella regione. Sò ancu chì vulete sustene i nostri compatrioti è sempre stende una manu à elli. Aghju ancu i stessi sentimenti. È avè a pace di mente. Noi, cum'è sta istituzione è 16 milioni di residenti d'Istanbul, dichjaremu chì staremu da quella regione finu à l'ultimu mumentu di stu prucessu, in modu chì a nostra nazione pò esse di novu in quella regione, per chì i nostri figlioli si sentenu felici è sicuri in casa. , in nome di voi, cum'è u sindaco, di tutti quelli chì ci campanu, prumettu à i nostri cumpatrioti chì ; Ùn lasceremu nimu di elli solu in ogni mumentu. E mentre ùn trascuraremu micca u nostru travagliu in Istanbul, inizieremu ancu una grande mobilizazione per impedisce chì Istanbul campa in paura o prublemi ogni ghjornu cù sta minaccia ".

"Continuà à esse u nostru aiutu in u campu in ogni zona"

"Voi, i mo stimati culleghi, per piacè continuate à esse i nostri suldati in u campu in ogni campu. Per fà di sta cità una cità forte è resistente, per aumentà a forza di sulidarità in questa cità, per aumentà u putere di sulidarità di sta cità contr'à a minaccia di terrimotu in un disastru, per sparte u vuluntariismu cù e vostre famiglie è vicini induve site. , è per fà di Istanbul una cità assai forte in questu sensu. Pigliate i passi per ghjunghje inseme. In questu sensu, vogliu vede tutti l'impiegati di a nostra istituzione è quasi 90 mila di i mo cumpagni di viaghju cum'è suldati di stu viaghju in un prucessu di travagliu strategicu chì avemu da mette in avanti. Avemu spartutu u dulore cù i zitelli, i ghjovani, e mamme, i babbi, i missiavi è e nanne. Ci avemu abbracciatu è abbracciatu. Diu li aiuta".

"ONORATU, PROMETU A TUTTI OGNI"

"Aghju prumessu à ognunu di elli di esse quì per elli. Aghju dettu: "Ùn ti lasceremu micca solu. E aghju dettu: "Usciremu da queste difficultà è custruiremu un novu principiu completamente diversu inseme". Aghju dettu: "U travagliu cù tutte e nostre forze per mantene u futuru in u megliu modu chì e nostre 10 pruvince sò, cù a saviezza di a nostra nazione è l'accumulazione di a nostra nazione". Aghju datu una parolla d'onore à ognunu di elli. Cridite à mè, mentre facendu sta prumessa, sò chì u nostru populu hà ancu fattu a stessa prumessa. Sò chì i so rapprisintanti più forti sò voi, i mo preziosi cumpagni in questa sala. A nostra cumpagnia; Cù u so amaru è dolce, ùn resta micca custante in questi ghjorni quandu simu culleghi. Se Allah vole, a nostra vita, quantu tempu avemu, ùn importa induve ci scuntremu, mi ricurdaraghju i ghjorni di ognunu di i mo culleghi. . Ùn vi scurdaraghju mai in questu sensu è fermarete sempre in i mo ricordi. Vi abbracciu tutti cun amore è rispettu. Bona furtuna à voi. Hè bonu chì pruvemu à fà cose grandi inseme. Ci sforzemu inseme per esse cun elli in ogni mumentu di a nostra nazione ".

18 IMPIEGATI DATI PIATTI SIMBOLICHE

Dopu à u discorsu di İmamoğlu, un totale di 18 impiegati di diverse unità sò stati presentati cù placche simboliche in nome di millaie di persunale IMM chì travaglianu in a zona di u terrimotu. U capu di a squadra di ricerca è salvata, u direttore di u dipartimentu di u focu di u Latu Europeu Erdinç Turan, a squadra di ricerca è salvata K9 Fırat Bürçn (cù u cane K9 Joker), u cunsigliu d'emergenza Hızır Prof. Dr. Doğaç Niyazi Özçelik, İSKİ Capu di Gestione di Rischi İbrahim Yazkan, İGDAŞ Capu di Salute è Sicurezza Occupazionale, Capu di a Squadra di Ricerca è Rescue Hüseyin Yıldırım, Ufficiale di Pulizzia Oktay Öksüz, Tecnicu Veterinariu Buğra, Direttore di Salute Publica Buğra, Uffiziu di Relazioni Pùbliche Azuti Burakputrım Oğuz Başaran, Gestione di Sistemi Elettronici, Capu di u Team Wi-Fi Kasım Filiz, Medya A.Ş. Assistant General Manager Sibel Karakurt, reporter Betül Uzundere, BOĞAZİÇİ A.Ş. U persunale di i servizii di supportu Süleyman Yıldırım, İSTGÜVEN Ufficiale di Sicurezza Privata Cüneyt Gürsu, Supervisore di cuntrollu KİPTAŞ Kamuran Ekmen, Metro A.Ş. L'ingegnere di Manutenzione Specialista Aslen Edinç, u Maestru di Saldatura di City Lines Oktay Sezer è l'Ufficiale di Servizi Tecnici Mobile di Spor Istanbul İbrahim Alveroğlu anu ricevutu e so placche da İmamoğlu.