İmamoğlu: U terrimotu hè u destinu in questu paese, ma ùn hè micca u nostru destinu per more in un terremotu

U terrimotu di Imamoglu hè u destinu in questu paese, ma ùn pudemu micca esse destinati à esse in un terrimotu
U Terremotu di İmamoğlu hè u destinu in questu paese, ma ùn hè micca u nostru destinu di more in un terremotu

IMM, chì hè stata cumminata cù Hatay da AFAD dopu à 2 terremoti maiò in Kahramanmaraş, hà tenutu una "reunione di coordinazione" in a cità chì hà sperimentatu u disastru. Parlendu à a riunione tenuta à u "Centru di Coordinazione di Disastri İBB" situatu in una zona di 35 decares in Antakya, u presidente Ekrem İmamoğlu"U putere di u statu vene da a so capacità di risolve i prublemi. Semu in un tempu chì i nostri citadini anu da sente u putere di u statu più chè mai. Avemu ancu bisognu di una vera mubilizazione di u terrimotu. A campà cù un terrimotu hè u distinu per tutti in questa geugraffia; VERA. Ma more in un terrimotu ùn hè mai u nostru destinu, ùn pò esse. Mentre simu stati in un locu induve i rimedii sò cunnisciuti, i precauzioni sò stati sviluppati, è in questu sensu, a preparazione di disastru hè stata sperimentata in parechji aspetti cù esempi in u mondu, ùn pudemu mai, mai innocente noi stessi, solu culpendu l'altri per trascuratà questu. preparazione." Dicendu: "Ci importa di mantene a mente cumuna, a scienza, l'esistenza è a sustenibilità in l'agenda di a sucità", İmamoğlu hà enfatizatu chì u "Consigliu di Scienze di Combattimentu di Disastru deve esse messu in azzione". İmamoğlu hà dettu: "In a furmazione di cumitati scientifichi; L'inclusione di e camere prufessiunali è l'urganisazioni non governamentali rinfurzà ancu a participazione. Perchè ricurdà una volta di più chì hè sbagliatu à abulisce u Cunsigliu Naziunale di Terremotu, chì hè statu stabilitu in u 1999, per via chì hà persu a so valuta in u 2007, è vogliu trasmette chì un tali cunsigliu hè una necessità essenziale di u nostru paese à l'autorità interessate è.

U Segretariu Generale CHP Selin Sayek Böke, Vicepresidente CHP Fethi Açıkel, Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, Hatay Metropolitan Mayor Lütfü Savaş, a so moglia Prof. Dr. Cù a participazione di Nazan Savaş è u sindaco metropolitanu di Adana Zeydan Karalar, una "Reunione di Coordinazione" hè stata tenuta in Hatay, chì hè stata colpita da dui terremoti maiò in Kahramanmaraş. À a riunione tenuta in u Centru di Coordinazione di Disastru, chì si trova nantu à una zona di 2 decares da IMM in Antakya; Bilecik, Defne, Arsuz, Samandağ, Erzin, K, Sarıyer, Şişli, Avcılar, Kartal, Beşiktaş, Beylikdüzü, sindaci, deputati Hatay è burocrati IMM anu participatu. À a riunione, chì hà iniziatu cù a presentazione di u Cunsigliu di u presidente di l'IMM Yiğit Oğuz Duman, a strada di strada da seguità in coordinazione hè stata discututa.

"UN DI I NOSTRI ESAMI PIÙ IMPORTANTI"

À a fine di a riunione, İmamoğlu è Savaş anu fattu un discorsu di valutazione. Enfatizendu chì a riunione chì anu tenutu era un principiu, İmamoğlu hà dettu: "Cù l'assignazione di l'AFAD, avemu una responsabilità à Hatay cum'è tutte l'istituzioni in Istanbul. Avemu a rispunsabilità di cuntribuisce à l'AFAD. Avemu a rispunsabilità di travaglià cù u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Hatay, a so squadra, altri sindaci è e so squadre. À a fine di u ghjornu, stu prucessu hè forsi unu di i testi più impurtanti per tutti noi. Avemu avutu un gran disastru. Semu in una grande tristezza. Tutti sapemu questu. Ma simu in mumenti quandu ùn ci scurderemu chì e nostre rispunsabilità sò più grande di quessa. Nimu ùn deve dubbità chì avemu da superà definitivamente a nostra disperazione è u pessimisimu. Ci hè rabbia in noi, ci hè ribellione. Ma purteremu stu sintimu cù a ragione è a logica. Fideremu in l'umanità, a nostra umanità. Averemu fiducia in noi stessi, a nostra nazione, u nostru statu è aumenteremu sta fiducia, amichi.

"Avemu un prucessu impurtante avanti chì avemu da ottene"

"Pudemu passà per una di e teste più difficili cum'è esseri umani. Tutti noi, soprattuttu voi, i nostri cari amici chì anu persu e so istituzioni, cumpagni è parenti chì campanu è travaglianu quì. Ma avemu a fiducia in Allah Onnipotente, chì ci hà datu a forza è a vulintà di vince. Avemu un prucessu assai impurtante davanti à noi. Ma ùn scurderemu micca chì avemu da riesce à a fine. U caratteru di sta terra è di sta sucetà ci impone dinò a rispunsabilità ch’è no ci vole à ghjunghje. Ancu avà, sentimu chì u sensu di l'aiutu è a sulidarità di a nostra grande nazione hè assai unicu, è chì ci dà mumenti belli è spirituali. Quandu ci uniscemu e mani, sentimu ancu chì ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca ghjunghje. Ùn ci scurderemu micca chì u nostru statu hè forte. Saremu cuscenti chì supereremu ogni prublema. Di sicuru, ùn pudemu micca pretende chì qualchì volta esse forte pruduce una pusizioni di ùn sbaglià micca. Errori accadenu. Ùn impedisce micca. I sbagli sò stati fatti per ellu. Forse hè sempre fattu. Ma tutti questi, tuttu da u passatu à u presente, errori, carenze; Li mettimu un pocu, poi si mettemu à parlà. È parleremu ancu di i nostri sbagli, di e nostre mancanze è perchè ùn pudemu micca riunite. Diciamu chì ci saranu ghjorni chì ci tratteremu definitivamente legalmente, morale è umanu.

"OGNI AUTORITÀ HA L'OBBLIGAZIONE DI PRESTE ATTENZIONE À L'ATTITUDINI, COMPORTAMENTI, LINGUE E ATTITUDINE"

"Di sicuru avemu una priorità oghje. Prima di tuttu, ùn permette micca più sbagli. Agiscemu in una attitudine chì hà da scopu di attivà a mente cumuna è a mente strategica, micca di leghje ciò chì ognunu di i nostri dirigenti sà, per esse cuscenti di l'altri, in coordinazione cù l'altri. È preveneremu questi sbagli. Di sicuru, da avà, u nostru statu hà ubligatoriu di mustrà tuttu u so putere in u modu più efficaci senza fà sbagli. Tutti sapemu chì u putere di u Statu vene da a fiducia chì dà à u so populu. Dunque, in stu periodu sensibile, ogni ufficiale hà ubligatoriu di attentu à e so attitudini, cumpurtamenti, lingua è attitudini. Oghje, ricurdemu à tutti in l'autorità chì duveranu agisce senza dannà a fiducia in u statu, è pigliamu a rispunsabilità chì ci tocca. Ci vole à avè u caratteru di offre u listessu amore, u listessu rispettu, u listessu capiscitura è u listessu serviziu à ogni individuu di a nazione, senza discriminazione. Tutti l'ufficiali statali, tutti noi, ùn deve micca lascià una polvera di dubbitu chì ogni citadinu hè discriminatu. Cum'è tutti i gestori, duvemu stabilisce stu scopu è simu obligati à unisce tutte e nostre risorse è opportunità in linea cù scopi cumuni ".

"Avemu da mova ogni passu cun intelligenza è scienza"

"Semu in i tempi di a rispunsabilità di esse una nazione, agiscenu inseme cum'è nazione, forse vivendu u puntu più altu, u puntu più altu. Dunque, avemu da agisce è piglià ogni passu cù a ragione è a scienza. Ci sò esempi assai preziosi in u mondu, ci sò esempi assai preziosi in a nostra vita. Ci sò boni esempi fatti in u prucessu di sperienza di u nostru paese. Avemu da mette tutti questi cum'è una luce davanti à noi è agisce. Esprimu chì hè essenziale per sbarazzà di l'abitudini sbagliati è agisce cù una cunniscenza nova è valente. Di sicuru, a fase di cuuperazione trà u statu è a nazione hè ancu assai impurtante quì. U putere di u statu vene da a so capacità di risolve i prublemi. Semu in un tempu chì i nostri citadini anu da sente u putere di u statu più chè mai. In questu rispettu, a cuuperazione di u Statu è di a nazione, a trasparenza quì, a rispunsabilità quì, a sulidarità quì, a riunione à a listessa tavula... Di sicuru, avemu istituzioni chì sò rispunsevuli di stu travagliu; in particulare l'AFAD è tutte e istituzioni di u nostru statu. Ma noi, e municipalità, chì simu quì, vulemu sparte cù i nostri citadini chì simu coraggiosi membri di quella tavula, individui estremamente decisi à sparte e so cunniscenze, mette i so sforzi è mette e so risorse nantu à quella tavula cù tutte e so menti, cù tutte e so idee ".

"U Cunsigliu Naziunale di Terremotu, stabilitu in l'annu 99, hè statu abusatu in u 2007, perchè era "perdite attualmente""

"In questu prucessu, ognunu di noi dimustra a nostra determinazione à sustene senza stanca è senza sosta. Avemu da sprime chì sta rispunsabilità ùn hè micca solu à e cità chì simu, ma ancu à ogni regione di u mo paese. Avemu cura di mantene a mente cumuna, a scienza, l'esistenza è a sustenibilità in l'agenda di a sucità. Pensu chì hè assolutamente essenziale chì u Disaster Fighting Science Board sia messu in usu, è chì a mente strategica ùn hè micca solu in l'istituzioni statali, ma chì avemu veramente scientisti estremamente preziosi è chì ci deve esse un Disaster Fighting Science Board induve sti scientisti è e persone tecniche ponu cuntribuisce direttamente. In a furmazione di cumitati scientifichi; L'inclusione di e camere prufessiunali è l'urganisazioni non governamentali rinfurzà ancu a participazione. Perchè ricurdà una volta di più chì hè sbagliatu per abulisce u Cunsigliu Naziunale di Terremotu, chì hè statu stabilitu in u 1999, in u 2007, dicendu chì hà persu a so valuta è vogliu trasmette chì un tali cunsigliu hè un bisognu essenziale di u nostru paese per l'interessati è l'autorità.

"SE PUDEMU FORNIRE UN PROCESSU SENZA "MA" È SENZA "MA" ..."

"Hè un fattu chì ci alzaremu cum'è una nazione è superemu queste difficultà se pudemu ottene un prucessu senza "ma" o "ma" cù u nostru statu, guvernu, municipalità, guverni lucali, urganisazioni non governamentali è a nostra nazione. . Iè; A distruzzione hè tamanta. Sapemu questu. Ma u nostru populu hà bisognu dopu. Ognunu hà idee significative nantu à a vita, a sicurità, l'alloghju, l'alimentazione, a salute, l'educazione di i nostri milioni di persone è piglià decisioni annantu à tutti questi. Hè per quessa chì mi piacerebbe sprime chì piglià decisioni chì affettanu a vita di e persone per mesi, davanti à e persone da 'pop' in u mumentu, ogni ora, durante u ghjornu, sfurtunatamenti affettanu negativamente a sucetà. Hè per quessa, mentre pigliate queste decisioni, hè assai impurtante chì i canali di a scienza sò guidati è e diverse esigenze è l'opinioni di diversi segmenti sò aperti. Eccu, aghju da sprime chì u più largu cunsensu suciale è puliticu darà à a nostra sucità un morale assai altu in un momentu cusì ".

"SSU ESAME FAREMU IN UN ALTRE LOCATU DI U NOSTRE PAESE DUMANE"

"Avemu da avanzà in scontri cù u statu, a nazione, u guvernu, l'uppusizione è u so più largu terrenu cumunu. Un terrimotu pò colpisce un altru locu in ogni mumentu. Allora forse damu stu esame oghje quì, ma dumani daremu in una altra parte di u nostru paese. Diu ùn ci vole, e persone chì sò cusì disperate per aiutà à qualchissia altru oghje pò avè bisognu d'aiutu è sustegnu dumani. In questu cuntestu, hè imperativu chì avemu focu annantu à u prucessu da questu puntu di vista. Hè per quessa chì avemu da amparà da e nostre sperienze. Mentri curà e ferite di a regione di u terrimotu, sapemu chì tutte e nostre cità anu da principià una grande mubilizazione in preparazione à un tale disastru è in sulidarità. A cità principale di quale hè Istanbul; Semu l'attori principali. In questu rispettu, vogliu annunzià chì avemu da principià un prucessu assai impurtante quì. Istanbul hè unu di i lochi per esse mobilizatu à questa velocità ".

"ÙN PUDEmu ESSERE DETERMINATI DI MORRI IN U TERREMOTU"

"Avemu cura di trè pilastri in questu sensu. A cooperazione di u guvernu cintrali è u guvernu lucale hè assai impurtante. A riforma di u guvernu lucale è u rinfurzamentu di i guverni lucali sò assai impurtanti in questu sensu. Di sicuru, a mubilizazione di e risorse in modu olisticu, altrimenti, hè evidenti quantu l'istituzioni agiscenu per sè stessu in 7-8 tappe è agisce in modu chì ponu sente a so propria voce, è quantu ritarda u nostru paese è u nostru paese. cità, è cumu simu esposti à grandi perdite per via di stu disastru. Dunque, avemu bisognu di una vera mubilisazione di u terrimotu. A campà cù un terrimotu hè u distinu per tutti in questa geugraffia; VERA. Ma more in un terrimotu ùn hè mai u nostru destinu, ùn pò esse. Lasciami mette in risaltu questu. Mentre simu stati in un locu induve i rimedii sò cunnisciuti, e precauzioni sò state sviluppate, è in questu sensu, a preparazione di disastru hè stata sperimentata in parechje manere cù esempi in u mondu, ùn pudemu mai, mai innocenti quì, solu culpendu l'altri per trascuratà. sta preparazione ".

"AGIMU CU L'INTEGRITÀ DI UNA URRGANIZZAZIONE CHE DIVENTARÀ E FERITE DI STU DISASTRU CHE SONT TROVATE I NOSTRE 10 CITTE"

"Semu in Hatay cun tali capiscitura. Quì, sapemu quantu hè impurtante Hatay, cumu Atatürk hà affidatu sta cità à i nostri 86 milioni di persone dicendu: "Hatay hè a mo materia persunale". Di sicuru, tutte e nostre cità sò assai preziosi per noi. Agiscemu in una integrità urganisazione chì guariscerà e ferite di stu disastru, chì e cità di a nostra Regione Anatolia Sud, Est è Sud-Est è 10 di e nostre cità anu sperimentatu, inseme. Siccomu simu in Hatay, avemu parlatu di cumu tutti i guverni lucali ponu travaglià in modu più efficace in a coordinazione è a coordinazione cù l'AFAD è l'altri istituzioni di u nostru statu, è cumu gestisce u prucessu cù una cumunicazione megliu. Ma vogliu annunzià chì cum'è tutte e municipalità CHP, faremu è mustrà a listessa cosa in e nostre altre cità. Di sicuru, speremu di furnisce più sustegnu à Hatay è tutta a regione di u terrimotu. Tutti sapemu chì qualcosa vene da e nostre mani. Micca solu cum'è istituzioni, ma cum'è individui, cum'è urganisazioni non governamentali, cum'è cumpagnie, di sicuru, applaudemu stu cumpurtamentu curaggiu è cuscenza di u nostru populu in tutta a Turchia, sicuru, simu grati per questu ".

"AVERIAmu RIFUSTIZZE COME PUDEmu ASSUNCIMI SENZA VOI DICI"

"Di sicuru, esprimemu ancu chì questu hè bisognu di una bona urganizazione. Duvemu rinfurzà cumu pudemu riunite senza dì "tu fate menu, fate più o ùn fate micca", è cumu pudemu unisce senza dì "tu è mè". Meno ingressu vene più, ma ùn deve micca scurdate chì tutti pudemu fà qualcosa. Ognunu deve cunnosce a so propria forza. Avemu da rinfurzà per chì e persone ponu fiducia in sè stessu. E persone cunfidenti producenu società cunfidenti. In questu sensu, ringraziu sinceramente tutti i mo amici di travagliu, tutte l'istituzioni in a squadra di ricerca è salvezza, chì anu travagliatu duru, mettenu a so mente, i cori è i so sforzi per salvà a vita di e persone sottu à e machja. Ringraziemu sinceramente u caru populu di Hatay, u bellu populu di sta terra antica, per a so postura paziente, forte è degna.

"CREDU ALTAMENTE CHE NE SUPPERIAMO ANCHE QUESTE"

"Antakya, Iskenderun, Defne, Samandağ, Dörtyol, Erzin, Arsuz, Kırıkhan è tutti i so distretti anu una storia unica è magnifica daretu à elli. Hà accoltu tutte e civiltà è hà ghjustificatu l'orgogliu. In questu rispettu, sapemu chì sti terri anu avutu assai disastri è disastri in millaie d'anni di storia. Avà, solu in questu prucessu, seremu in una lotta tremenda cù i nostri stimati anziani pulitichi, i nostri amichi, u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu di Hatay Lütfi Savaş, i nostri deputati è altri sindaci, per rinvià queste terre à i so pedi. Inseme, prepareremu l'avvene di stu paese cù una sulidarità chì vi fa sentu chì site cù e persone chì sà alzà da induve sò cascati, fighjemu l'avvene è i boni ghjorni cun fiducia, è sperimentà u so dulore senza perde. a so fede. Credu sinceramente chì avemu da superà questu. Vogliu chì sta mente di cuurdinazione, stu terrenu cumunu di pensamentu, sta sulidarità, sta scontru porghje boni risultati à a nostra cità è à a zona di disastru, è ringraziu sinceramente à tutti quelli chì anu cuntribuitu. Grazie, esiste."

SAVAŞ: "SE VOLENU, PARTITEmu TUTTI I NOSTRI PIANI CU AFAD"

Savaş, u sindaco di a cità, chì hà sperimentatu u disastru in u grande terremotu, hà dettu: "Lasciate chì ognunu di i nostri sindaci di distrittu chì vene da Istanbul dà una persona à u Centru di Coordinazione. U nostru presidente provinciale deve piglià una persona da ogni distrittu è coordina cù u Centru di Coordinazione, è à u listessu tempu assicuratevi chì un vicepresidentu provinciale travaglia cun elli. U Centru di Cuurdinazione ci dumanda ogni ghjornu : "Chì avemu fattu oghje ? Chì ghjè l'ultimu statutu? Avemu apprezzatu s'ellu puderanu mandà ciò chì pianificemu dumane. In più di questu, saria megliu se una riunione hè tenuta ogni 3 ghjorni per include noi. Vulemu scuntrà cù l'AFAD una volta à settimana. Parlaraghju ancu. Ekrem Bey parla ancu. Se volenu, pudemu sparte tutte e nostre attività è piani cun elli ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*