Nevicate è Informazioni Pre-Tempesta da Imamoglu à Istanbuliti

Infurmazioni da Imamoglu à Istanbuliti nantu à a Nevicata è Prima di a Tempesta
Nevicate è Informazioni Pre-Tempesta da Imamoglu à Istanbuliti

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà infurmatu u publicu via emissione in diretta nantu à AKOM prima di a tempesta è a nevicata prevista in a cità. Dichjarà chì sò pronti à luttà contr'à a neve cù circa 10 mila persone è 2 mila 275 veiculi è equipaghji di travagliu in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avemu una squadra è equipaggiu forte. Da avà, avemu 257 mila tunnellate di salitu. U nostru numeru di trattori hè 168. Quessi travagliaranu nantu à e strade di u paese. Avemu aumentatu u numeru di gru di salvezza è trattori à 49. In novu, 104 di i nostri veiculi è macchine di travagliu seranu pronti nantu à a strada di metrobus di 44 chilometri. I nostri 32 veiculi per u so mantenimentu li susteneranu in casu di guasti bruschi. Semu à u travagliu cum'è una squadra piena, in u campu. Avemu da travaglià in cuurdinazione cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione di u nostru statu. "Seremu seguitu u prucessu cun una intesa chì stabilisce un cuntattu immediatu è coopera micca solu cun elli, ma ancu cù e 39 municipalità di distrettu di Istanbul", disse. Enfatizendu chì i citadini anu ancu duveri mentre piglianu precauzioni, İmamoğlu hà dettu: "Hè un avvisu impurtante per ùn esce u più pussibule è, se pussibule, per aduprà u trasportu publicu se andate à viaghjà".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà infurmatu u publicu per via di trasmissione in diretta da u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) prima di a tempesta è a nevicata prevista in a cità. Indittendu chì ci sò cambiamenti staghjunali per via di u cambiamentu climaticu globale, İmamoğlu hà dettu: "Sapemu chì e cundizioni climatichi, oltre a nevicata normale è a pioggia normale, sfurtunatamenti, i muvimenti bruschi affettanu assai a nostra geografia, a sucetà è a vita. Quessi sò e situazioni chì u cambiamentu climaticu ci hà causatu. Mentre tutte e nostre rispunsabilità sò nostre, sapemu chì serà più faciule se li spartemu in cuuperazione cù e nostre istituzioni è urganisazioni pubbliche è a nostra sucetà. Quì in AKOM, ùn sò micca solu l'urganisazioni di a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul. À u listessu tempu, ci sò rapprisentanti di tutti è di ogni istituzione chì cuntribuiscenu à ogni puntu di a nostra Istanbul, in particulare in i campi ligati à u trasportu, da l'autostrade à l'Autostrada di Marmara di u Nordu, da l'Aeroportu d'Istanbul à altre istituzioni è urganisazioni. Dunque, avemu agitu cù u sensu cumunu. "Parlemu, pensemu è producemu suluzioni inseme", disse.

"L'ARIA FRADA ENTRATA DA U NORD"

Ricordendu chì avemu un periodu di clima fretu davanti à noi, İmamoğlu hà dettu: "A data d'oghje, l'onda di u clima fretu hà cuminciatu à scuntràci. Ci hè una corrente d'aria chì vene da u nordu, soprattuttu entra in u ghjornu da i distretti Silivri, Çatalca è Arnavutköy. U ghjornu hà cuminciatu cù a pioggia è a nevicata. Ma ci sò parechji punti induve diventerà prufittu in l'ore à vene. U titulu più impurtante oghje hè a timpesta chì cuntinuerà tutta a notte, soprattuttu à partesi di dopu meziornu. A prediczione in u rapportu meteorologicu datu da i mo amichi hè una tempesta assai forte chì soffiarà à una vitezza di 60 à 90 chilometri per ora. Di sicuru, una forte nevicata hè ancu prevista cù sta timpesta. L'impattu di l'onda di friddu descritta cum'è "origine siberiana" aumenterà cù a tempesta. "Ancu zero gradi sò previsti per ghjunghje à -5, -6, -7 gradi", hà spartutu.

"DURÀ FINE JUVI"

Enfatizendu chì i citadini anu ancu duveri mentre piglianu precauzioni stessi, İmamoğlu hà dettu: "U nostru populu deve esse assai attentu in cundizioni climatichi cusì duri. "Duveranu pianificà i so viaghji in cunsequenza, è lasciami dì da u principiu: Hè un avvisu impurtante per ùn esce micca quant'è pussibule è, se pussibule, per aduprà u trasportu publicu se andate à viaghjà", disse. Ripetendu chì a Meteorologia hà avvistatu chì Istanbul seria in una onda di pioggia efficace finu à ghjovi, İmamoğlu hà dettu: "Ùn ci hè nisuna dichjarazione da u nostru guvernatore nantu à e scole o l'impiegati publici. "Se una tale misura hè presa in stu periodu di tempu, a sparteremu cù i nostri citadini", disse.

"I NOSTRI SQUADRE SERARANI PRONTI À 4 PUNTI D'INTERVENZIONE IN A RETE DI STRADE DI 23MLA 598 KILOMETRI DI CUI SIAMU RESPONSABILI."

İmamoğlu, chì hà trasmessu à u publicu i sforzi di l'IMM per cumbatte a neve è e misure chì anu pigliatu, hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Travagliemu intensamente in Istanbul. U numeru di u nostru persunale in turnu hè 9 mila 649. Cù una squadra cusì grande, seremu à u travagliu in ogni angulu di Istanbul, cù diverse descrizzioni di u travagliu. I nostri squadre si batteranu contr'à a neve cù i veiculi chì avemu implementatu di novu, in particulare quelli equipati di sistemi intelligenti. I spazzole di neve speciali seranu in funzione senza fermata nantu à a strada di Metrobus. Questu hè ancu impurtante. Nant'à a strada di Metrobus, averemu chjappi di neve preparati secondu quella strada. I nostri amichi furnisceranu ancu un serviziu efficace à e nostre stazioni di metro. Perchè, cù l'intensificazione di u trasportu publicu, penseremu ancu à u cunfortu di i nostri citadini. À questu puntu, sustenemu a nostra ghjente cù razioni è distribuzione mobile à 40 punti chì avemu determinatu per avà - è aumenteremu a necessità. Supporteremu i nostri citadini per cuntinuà una bella ghjurnata servendu tè in i punti di riscaldamentu stabiliti in 9 stazioni di metro. E squadre di pala di neve è salatura seranu pronte à i punti d'intervenzione 4 in a reta stradale chì simu rispunsevuli in Istanbul - parlu di a reta stradale di 23 mila 598 chilometri. Stu travagliu hà ancu a seguente dimensione: I travaglii di spallatura è di salatura di neve seranu nantu à i campi prima di eventuali nevicate è ghiacciate. Dicemu chì e precauzioni sò state pigliate, soprattuttu cù sti studii riguardanti a salatura. IMM; Finu à avà, hà utilizatu 260 tunnellate di sali è 46 tunnellate di suluzione. "Ci sò 377 cuntenituri di sali pronti nantu à e strade è 64 tanki sò guardati in punti destinati à l'usu immediatu di a suluzione".

"I TRATTORI CON 168 ATTREZZATURA D'ARATURA PUBBLIGARANU LAVORARE IN STRADE DI PAESE"

"Ciò chì hè impurtante in a lotta di Istanbul contr'à a neve hè u sustegnu di i nostri citadini", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Certamente in tali ambienti, soprattuttu in questu ambiente induve e tempeste sò previste intense, di sicuru, certi tetti volanu o arburi cascanu. sò pussibuli. Simu sensibili à sti prublemi. Aghju avvistatu ancu tutte l'istituzioni, l'urganisazione è l'imprese in quantu à e precauzioni chì deve esse pigliatu, in particulare in edifici privati ​​- chì ponu esse siti di custruzzione in diverse parti di Istanbul. Anu definitu di piglià precauzioni. Deve esse preparatu in i so campi è campi contr'à una tempesta cusì dura. Di sicuru, a nostra Istanbul hà zone rurale. Semu ancu preparati in e zone rurale. In particulare, i trattori cù l'attrezzatura 168 chì avemu messu sottu à u cuntrollu di i nostri capi, travaglià nantu à e strade di u paese; Gestioneranu u prucessu in cuuperazione cù i nostri stimati capi. "Cù u nostru sistema d'alerta precoce - chì esiste à 60 punti - se ci hè una pussibule cuncentrazione, i mo amichi interveneranu rapidamente in quelli punti", disse.

"Ospitemu 700 CITATINI SENZA CASA"

Sparte l'infurmazioni chì "Attualmente avemu 700 ospiti senza casa chì sò stati identificati in u campu è trasportati in i nostri spazii di alloghju", İmamoğlu hà dettu:

"U nostru travagliu nantu à elli cuntinueghja è offremu servizii d'invernu à i nostri ospiti senza casa. Ùn avemu micca solu l'ospiti; In più di i so bisogni di refuggiu, avemu ancu scuntrà tutti i so bisogni riguardanti vestiti, vestiti è nutrimentu. Offremu trè pranzi à ghjornu à sti citadini è à i nostri amichi. Di sicuru, s'ellu ci sò citadini senza casa chì ùn pudemu micca detectà in u campu o chì catturamu momentaneamente - cù i vostri avvirtimenti - seremu di sicuru in una pusizioni di accoglielli. Di sicuru, ùn ci scurdemu d'altri criaturi in i carrughji. Seremu alimentate l'animali vaganti cù 655 tunnellate di alimentu seccu di nutrienti per ghjornu in 2 posti à settimana. Ùn ci scurderemu micca i nostri cari amichi, è i mo amichi anu da travaglià intensamente nantu à questu tema, micca solu in certi lochi di a cità, ma ancu in certi zoni rurali, senza trascuratà e zone induve si riuniscenu. I chioschi mobili, i servizii d'urgenza di l'uspitali, i moli è e strade chì aghju citatu seranu preferiti, è ùn lasciaremu micca i nostri citadini solu in parechji punti induve anu bisognu à truvà urgentemente. "Seremu serve i citadini cù toilette mobili in punti critichi".

"TRAVAILU IN CONTATTU CU I NOSTRI 39 MUNICIPALITÀ DI DISTRICT"

"Sapemu chì, cù l'esperienza acquistata da u periodu passatu, i punti di apertura, soprattuttu à e barriere intermedie, sò stati aumentati in i punti di intersezzione di l'autostrade è e strade cù quale travagliammu inseme, chì sò fora di a nostra ghjuridizione, è in certi punti. intersezioni appositamente identificate induve si trova a congestione. Facendu quelle aperture in casu di cunfittura di u mumentu, a fluidità di u trafficu serà supportata. Quasi 10 mila di i nostri impiegati vi serviranu. Travagliemu nantu à una basa di 24 ore. Semu inseme in a nostra reta di rispunsabilità di più di 4 mila chilometri. Avemu da travaglià in coordinazione cù l'istituzioni è l'urganisazioni ch'e aghju citatu. "Seremu seguitu u prucessu cun una intesa chì stabilisce un cuntattu immediatu è coopera micca solu cun elli, ma ancu cù e 39 municipalità di distrettu di Istanbul", disse.

"I NOSTRI VEHICULI 104 E MACCHINE DI COSTRUZIONE SERARAN PRONTI PER A ROUTE METROBUS DI 44 KILOMETRI"

Sottulineendu chì u numeru di veiculi è attrezzature di custruzzione per serve in Istanbul hè di 2 mila 275, İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu informativu cù e seguenti parolle:

"Avemu una squadra forte è equipaggiu. Da avà, avemu 257 mila tunnellate di salitu. In più di questu, u nostru numeru di trattori hè 168 unità. Cum'è l'aghju dettu, questi seranu travagliatu nantu à e strade di u paese. Avemu aumentatu u numeru di gru di salvezza è trattori à 49. In novu, 104 di i nostri veiculi è macchine di travagliu seranu pronti nantu à a strada di metrobus di 44 chilometri. Di sicuru, i nostri 32 veiculi per u so mantenimentu li susteneranu in casu di guasti bruschi. Semu à u travagliu cum'è una squadra piena, in u campu. Oghje, visiteraghju ancu qualchi attelli. Verificaraghju u travagliu nantu à u campu. Lasciami riformulallu: Per piacè, ùn esceremu micca, salvu chì avemu bisognu. Di sicuru, duvemu preferite aduprà u trasportu publicu quant'è pussibule quandu andemu à travaglià. Se u nostru guvernatore emette una decisione di precauzione in quantu à l'ore di travagliu o à e nostre scole, a sparteremu cun voi, i nostri stimati citadini. Di sicuru, ci hè un altru latu à questu: Questa abbundanza serà bona per noi è a nostra regione, postu chì u nostru tassu d'occupazione di diga hè sfurtunatamenti cascatu sottu à u 30 per centu. Hè per quessa chì speru chì quandu avemu attraversu stu prucessu senza alcun dannu, senza alcunu prublema, è Diu ùn ci vole, senza chì alcunu di i nostri citadini avè un sanguinamentu di nasu, puderemu sperimentà a bellezza è l'abbundanza di a neve cum'è nazione è per i nostri territori".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*