Studenti Stranieri chì Studianu in Istanbul Mobilizzati per e Vittime di u Terramotu

Studenti Stranieri chì Studianu in Istanbul Mobilizzati per e Vittime di u Terramotu
Studenti Stranieri chì Studianu in Istanbul Mobilizzati per e Vittime di u Terramotu

Studienti di Etiopia, Afganistan è Camerun chì studianu in Istanbul si sò mobilizati per aiutà dopu à u terrimotu chì hà affettatu Kahramanmaraş è 10 pruvince circundante.

I studienti aiutanu à imballà e donazioni è à carricà in camioni in u centru di raccolta di aiuti stabilitu in u magazzinu di l'Archivi Ottomani di a Municipalità di Bağcılar.

L'intensità cuntinueghja in 6 centri di raccolta di aiuti stabiliti sottu a coordinazione di l'AFAD, in cooperazione cù u Governatoratu di Distrettu di Bağcılar è a Municipalità di Bağcılar. I citadini di tutte l'età sortenu e donazioni ricivute 24 ore à ghjornu è li caricanu nantu à i camioni. Micca solu i residenti di u distrittu, ma ancu i studienti chì venenu à studià in u nostru paese da l'esteru participanu à i sforzi d'aiutu. Studienti di Camerun, Etiopia è Afghanistan aiutanu in ogni tappa, da duct taping à vestiti piegabili.

Ùn aghju mai vistu nunda cusì in a mo vita

Unu di elli hè Gulam Muhammedi da l'Afghanistan. Dicendu chì hà un maestru in u Dipartimentu di Radio è Televisione di l'Università di Marmara, Muhammedi hà dettu: "A nazione turca hè sempre stata da u latu di l'Afghanistan. Pruvate ancu di sustene e vittime di u terrimotu quantu possu. Chì Diu perdone quelli chì sò stati martirizzati quì. "Che Diu aiuta i nostri fratelli è sorelle in situazioni difficili", disse. L'Etiopia Murad Ahmed Ali hà dettu: "Sò un studiente graduatu. Ùn aghju mai vistu nunda cusì in a mo vita. Sò veramente tristu. Aghju parlatu cù u mo maestru è ghjuntu quì per aiutà. "Guardate prestu, Türkiye", disse.

I materiali di rilievu sò stati consegnati à a zona di u terrimotu cù 6 camioni finu à quì da 50 centri di raccolta di aiuti induve u travagliu cuntinueghja. U sindaco di Bağcılar, Abdullah Özdemir, hà ancu ringraziatu i residenti di u distrittu per u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*