L'affittu di l'uffiziu in Istanbul superava i 20 dollari per metru quadru

L'affittu di l'uffiziu in Istanbul hè passatu in dollari per metru quadru
L'affittu di l'uffiziu in Istanbul superava i 20 dollari per metru quadru

PROPIN, chì furnisce servizii di cunsulenza d'investimentu orientati à l'uffiziu in u settore immubiliare cummerciale, hà publicatu u rapportu "Istanbul Office Market" chì copre u quartu trimestre di u 2022. Sicondu u rapportu, u nùmeru di pruprietarii chì applicanu l'eccezzioni in a Legge di Proteczione di Lira Turca è l'uffizii di affittu in dollari hè aumentatu. Quelli chì allughjenu i so uffizii in Lira Turca (TL) anu aumentatu i figuri constantemente. Mentre chì l'affittu mediu per metru quadru in l'uffizii di l'uffizii di Classe A in u Distrettu Centrale di l'Affari (CBD) hà aumentatu à u livellu di 19,4 dollari, u tassu di vacanti in Classe. Un edifici d'uffiziu hè diminuitu à 23,4 per centu. In u 2022, e transazzione sò state realizate in 267 mila metri quadrati di spaziu d'uffiziu, è leasing è acquisti corporativi sò stati fatti in circa 83 mila metri quadrati di spaziu d'uffiziu.

PROPIN, chì furnisce servizii boutique in u campu di l'immubiliare, hà una pusizione impurtante in l'ecosistema. Cuncentrandu a so cumpetenza in u mercatu di l'uffiziu, PROPIN informa regularmente i so seguitori cù i so rapporti è ricerche. PROPIN publica trimestrale rapporti focalizzati "uffiziu" ogni annu. U "Rapportu di u Quartu Trimestru 2022 di u Mercatu di l'Uffiziu di Istanbul" di PROPIN cuntene assai dati da l'affittu di l'uffiziu à l'uffiziu in affittu in Istanbul.

Aydan Bozkurt: "U numeru di persone chì affitta l'uffizii in dollari hè aumentatu"

U Partner Fundatore PROPIN Aydan Bozkurt, in a so valutazione di u rapportu, hà enfatizatu chì l'ecosistema di l'uffiziu in Istanbul hà passatu 2022 cum'è "mercatu di i pruprietarii". Bozkurt hà dettu chì, malgradu i fluttuazioni ecunomiche, un gran numaru di transazzione di affittu hè statu fattu è hà dettu: "U fornimentu di edifici d'uffizii qualificati hè diminuitu significativamente. Ci hè statu un aumentu notevuli in l'affittu mediu per l'aumentu di a dumanda è l'inflazione crescente.

Nutendu chì alcune cumpagnie chì anu cambiatu à u mudellu di travagliu ibridu anu riduciutu u so spaziu di l'uffiziu è si sò spustati in uffizii cuncepiti secondu u novu ordine di travagliu, Aydan Bozkurt hà dettu: "In più, e cumpagnie chì anu cresciute dopu a pandemia anu affittatu spazi supplementari in i so edifici esistenti. Questa volatilità in u mercatu hà causatu u tempu di esecuzione di e transazzione per esse scurciatu considerablemente cumparatu cù l'anni precedenti.

Enfatizendu chì i pruprietarii di l'uffizii, in particulare per i spazii di l'uffizii di Classe A, anu cuminciatu à dichjarà a lista di affittu in dollari americani, Bozkurt hà dettu:

"U numeru di persone chì affittanu uffizii cù dollari hè aumentatu. I pruprietarii, chì anu annunziatu a lista di e cifre di affittu in Lira Turca (TL), anu aumentatu i figuri continuamente da u mese à u mese. U distaccu trà i novi affitti dumandati per l'edificazioni è l'affitti pagati da l'utilizatori esistenti hè chjaramente allargatu ".

Ebru Ersöz: "A lucazione media per metru quadru hà righjuntu u livellu di 19,4 dollari"

Ebru Ersöz, Partner Fundatore di PROPIN, hà dettu chì l'aumentu di l'affittu mediu di l'uffiziu à a fine di u 2022 hà attiratu l'attenzione per via di a crescente dumanda di uffizii è di inflazione.

Rimarchendu chì l'affittu mediu per metru quadru in edifici d'uffizii di Classe A in u Distrettu Centrale di l'Affari (CBD) hè aumentatu à $ 2022 à a fine di u 19,4, Ersöz hà sparte l'infurmazioni seguenti: "A pandemia globale hà cambiatu e cundizioni di travagliu. In u risultatu di questu, una aspettazione generale prevaleva in u mercatu chì l'uffizii seranu vacanti. Contrariamente à l'aspettattivi, a dumanda di l'uffizii di Classe A tende à cresce in tuttu l'annu.

Ersöz hà aghjustatu chì u nùmeru d'utilizatori chì volenu prufittà di u nostru serviziu di "Consulenza di Sviluppu di Prughjetti Specifici per Need-Specific" offertu da PROPIN hè aumentatu.

A transazzione hè accaduta in una zona d'uffiziu di 267 mila metri quadrati.

Sicondu i dati di u Mercatu di l'Uffiziu d'Istanbul di PROPIN per u quartu trimestre di u 2022, à a fine di u quartu trimestre di u 2022, u tassu di vacanti per l'edifici d'uffizii di Classe A in u CBD hè diminuitu à 23,4 per centu, mentre chì sta rata hè diminuita à 14,8 per centu in Fora di CBD-Asia.. Malgradu l'effetti post-pandemici, un aumentu hè statu osservatu in l'affittu di l'uffizii è a dumanda di compra corporativa in 2022. In u 2022, a transazzione hè accaduta in una zona d'uffiziu di 267 mila metri quadrati. In u 2022, per via di a dumanda cuntinua di u CBD, l'affittu è l'acquisti corporativi sò stati fatti in una zona d'uffiziu di circa 83 mila metri quadrati.

U rapportu include ancu e tendenze di l'affittu di l'uffiziu in certi distretti di u Latu Anatolicu. In cunsiquenza, hè statu osservatu chì l'azzioni esistenti in i distretti di Kartal è Maltepe era generalmente in edifici assai alti cù spazii chjuchi. Malgradu questu, hè statu osservatu chì l'utilizatori preferiscenu l'uffizii cù grandi spazii è alta efficienza.

L'uffiziu di Classe A hè previstu di 2025 milioni di metri quadrati in 7,6.

Sicondu u rapportu di u Mercatu di l'Uffiziu di Istanbul, l'ultimi trè anni sò stati stagnati in quantu à u sviluppu di l'uffiziu. Malgradu l'aumentu di a dumanda di l'uffiziu, ùn hè stata osservata nisuna tendenza versu u sviluppu di novi uffici. Per d 'altra banda, hè statu dichjaratu chì a cuntrazione in l'uffiziu hà purtatu l'utilizatori di l'uffiziu à grande scala à circà prughjetti spiciali nantu à a terra.

Sicondu i calculi di a fine di u 2022 di PROPIN, hè previstu chì u stock di l'uffiziu di a classe A in u Mercatu di l'Uffiziu di Istanbul serà di circa 2025 milioni di metri quadrati à a fine di u 7,6. Una parte impurtante di sta scorta serà Istanbul Finance Center (IFC), chì e prime fasi sò previste per esse apertu in 2023.

Sicondu u rapportu, u Mercatu di l'Uffiziu d'Istanbul, chì si vultò in favore di i pruprietarii di l'uffizii in 2022, cuntinuerà in questu modu per un pezzu. Mentre chì una recessione generale hè prevista in u prucessu elettorale, l'utilizatori chì volenu trasfurmà l'incertezza in l'uppurtunità sò previsti di vultà in novi transazzioni.