İzmir Metropolitan Works per guarì e ferite di u terrimotu in Adıyaman

Izmir Buyuksehir Adiyamanda travaglia per guarì e ferite di u terrimotu
İzmir Metropolitan Works per guarì e ferite di u terrimotu in Adıyaman

A municipalità metropolitana di Izmir hà trasfurmatu a terra di 60 decare aperta da Hasan Yavuz, sopravviventi di u terremotu di 2 anni, da Adıyaman in un centru di coordinazione. U centru, induve tutti i travaglii sò amministrati, da una cucina di zuppa per 3 XNUMX persone à a distribuzione di l'aiutu, travaglia per guarì e ferite di u terrimotu in Adıyaman.

I squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghjanu à creà spazi viventi per e vittime di u terrimotu in e quattru cità più affettate da u terrimotu. Mentre l'aiuti chì venenu in a regione sò consegnati da u centru di Adıyaman à i paesi di muntagna in u centru di coordinazione 2-decare stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Adıyaman, i sforzi sò in corso per creà un rifugiu tempurale in u centru.

Aysel Özkan, Supervisore di l'Unità di Coordinazione di Disastri di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà datu infurmazioni nantu à i travaglii in u centru di coordinazione, hà dettu: "Cumu a Municipalità Metropolitana di Izmir, simu stazionati quì. Prima, avemu stabilitu a nostra zona logistica. Quì, avemu una cucina di zuppa chì pruduce cibo per 3 500 persone è a nostra unità d'aiutu. A nostra distribuzione di l'alimentariu cuntinueghja in cità, paesi è punti di necessità. Avemu sustinutu ancu e municipalità metropolitane di Mersin è Kocaeli in Adıyaman. Oltre à questu, furnimu pacchetti alimentari è igiene, coperte, vestiti è assistenza stufa. I nostri citadini ci ghjunghjenu, li ghjunghjemu è pruvemu di gestisce u prucessu u più prestu pussibule ".

"Anu datu tuttu da l'agulla à u filu"

Hasan Yavuz, sopravviventi di u terremotu di Adıyaman di 60 anni, chì hà attribuitu volontariamente spaziu per l'unità di coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir è sustinutu da stà in u centru, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per u so aiutu. Yavuz hà dettu: "Dopu à u terrimotu, a prima municipalità metropolitana di Izmir hè ghjunta quì. Ci anu dumandatu un locu, cusì aghju datu u mo postu à elli. Offrenu cibo caldu quì. Li portanu à i paesi. Diu Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerPò esse cuntentu cù i so impiegati. Scontranu tutti i nostri bisogni. Prima chì a cumuna vene, stu locu era un incubu, avemu avutu a paura. Dopu ch'elli sò ghjunti, avemu un pocu rinfrescati. Davanu tende, davanu legnu, davanu tuttu da l'agulla à u filu. Piglianu aiutu à i paesi di muntagna ", disse.