A municipalità metropolitana di İzmir offre un pastu caldu à i paesi di Adıyaman ogni ghjornu

A municipalità metropolitana di Izmir offre un pranzu caldu à e baie di Adiyaman ogni ghjornu
A municipalità metropolitana di İzmir offre un pastu caldu à i paesi di Adıyaman ogni ghjornu

A municipalità metropolitana di Izmir furnisce pasti caldi, forniture è diverse necessità cù 7 veiculi ogni ghjornu à i paesi cintrali è di muntagna di Adıyaman, induve a produzzione di pane si ferma per via di u disastru di u terrimotu. U Coordinatore di Disastru di Adıyaman di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ekrem Tükenmez, hà dichjaratu chì l'aiutu hè d'impurtanza vitale in una regione induve ancu i soldi ùn passanu, è hà dettu: "Avemu ghjuntu in tutti i paesi senza mancanu nunda".

A municipalità metropolitana di Izmir ùn hà micca lasciatu solu i paesi di Adıyaman, induve u terrimotu di u 6 di ferraghju hà causatu una forte distruzzione. L'Unità di Coordinazione di Disastru di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè stata stabilita in u centru Adıyaman, hà purtatu pasti caldi, forniture, pacchetti d'igiene, alimentazione è servizii veterinari in i paesi di muntagna induve a distruzzione hè stata sperimentata, è ancu aiutu in u centru.

Serviziu di pranzu di 7 portate à i paesi cù 3 vitture

Stabbilita in l'unità di coordinazione in Adıyaman Yenimahalle, a cità, induve quasi nisuna attività cumpresa una cucina di zuppa, ristorante, mercatu è panetteria hè aperta, offre pasti caldi à 3 vittime di u terrimotu ogni ghjornu à meziornu è a sera. Mentre i pranzi preparati sò distribuiti à e vittime di u terrimotu in e cità di tende, 500 cucine di zuppa serve 7 tipi di cibo à i paesi ogni ghjornu.

Aids of the Hope Movement in i paesi di muntagna di Adıyaman

In più di u pastu caldu, 2 pacchetti alimentari è igiene, coperte, sacchi di dorme, generatori mobili, riscaldatori, vestiti d'invernu, tende è letti sò stati mandati à i paesi di Adıyaman in u scopu di e donazioni fatte da u Movimentu di Speranza da tutta a Turchia. è l'aiutu furnitu da i vuluntarii in İzmir. Un camion di supportu di acqua potabile hè statu furnitu à i lochi cù prublemi di acqua potabile.

"Semu in una era induve i soldi ùn passanu"

İzmir Municipality Metropolitana Egeşehir Building Planning Inc. Ekrem Tükenmez, Direttore Generale è Coordinatore di l'Unità di Coordinazione di Disastri Adıyaman, hà dettu: "Ci hè qualcosa di fundamentale chì avemu vistu dopu à u terrimotu; Ùn ci hè micca un puntu induve i soldi ponu esse spesi. Semu in una era induve i soldi ùn passanu micca. Hè per quessa chì a ghjente ùn pò micca cumprà nunda ancu s'ellu hà soldi. Dunque, risponde à i bisogni di queste persone hè a nostra priorità. I più impurtanti di questi sò l'alimentu è u refuggiu. Mentre travagliemu per risolve u prublema di l'abitazione, pruvemu ancu di assicurà a continuità di l'alimentariu. Distribuemu l'alimentu caldu chì cumprà da a nostra suppa in i paesi cù veiculi mobili 7. In più di l'alimentariu, furnimu pacchetti alimentari è igiene ", disse.

"Arrivaremu à tutti i paesi senza mancà"

Ekrem Tükenmez hà dettu: "Avemu ghjuntu in tutti i paesi cintrali di Adıyaman. Ma i bisogni aumentanu. Continueremu à aumentà i nostri aiuti. Mentre ghjunghjemu à i paesi in u centru di Adıyaman, travagliemu per assicurà chì i nostri aiuti vanu à i paesi chì ùn ponu micca ghjunghje in l'altri distretti circundanti ", disse.

Salute di i sopravviventi di u terremotu è sustegnu veterinariu

Ekrem Tükenmez, chì hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à sustene l'allevamentu di l'animali in e zone rurale, è ancu u sustegnu di l'alimentariu è l'alimentariu, hà dettu: "Semu in cooperazione cù Adıyaman Medical Chamber per a salute di e nostre vittime di u terremotu. Cunsegnamu i dati chì ricevemu da i paesi à elli. Pruvamu ancu di fà una diligenza cù i nostri veterinari in i nostri paesi. Camminemu per i nostri paesi unu à unu. Cerchemu di furnisce un supportu per l'alimentazione è a salute di l'animali secondu i so bisogni ".

"A prima municipalità metropolitana di Izmir hè ghjunta"

Mehmet Çoktaşer, sopravvivente di u terremotu, da u Village Adıyaman Ahmethoca hà dettu: "Un terremotu assai severu hè accadutu à 4 ore di matina. Ci sò 40 morti in u nostru paese di 20 case. Prima sò ghjunti à noi da a Municipalità Metropolitana di Izmir cum'è materiali alimentarii, ùn sò micca venuti da nudda parte. Diu benedica à tutti. Anu stallatu una cucina in Adıyaman, dui pranzi à ghjornu. Semu assai felici cù i nostri amichi. Ci trattanu assai bè. Ci aiutanu cù tuttu ciò chì vulemu ", disse.