A municipalità metropolitana di Izmir produce containeri in a zona di u terremotu

A Municipalità Metropolitana di Izmir Produce Containers in Zona di Terremotu
A municipalità metropolitana di Izmir produce containeri in a zona di u terremotu

Per risolve u prublema di rifugiu in l'area di u disastru, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu a produzzione di container in trè attelli separati, dui in Izmir è unu in Hatay. I cuntenituri, chì sò stati preparati in l'attellu di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici è a Direzzione Generale ESHOT in Izmir è mandati disassemblati à Hatay, sò riuniti quì è dispunibuli per l'usu di i vittimi di u terrimotu. A municipalità metropolitana di Izmir pruduci inizialmente 500 containeri è li offre à e vittime di u terremotu.

Dopu à u terrimotu chì hà scuzzulatu a Turchia è hà affettatu 10 pruvince, e squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghjanu i so sforzi per risponde à i bisogni di refuggiu di e vittime di u terrimotu. Da una banda, a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà cuminciatu à serve i vittimi di u terrimotu cù e cità di tenda stabilite in Hatay è Osmaniye, pruduce ancu cuntenituri in trè centri.

I carcassi di u containeru preparati in l'attellu di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Belkahve è a Direzzione Generale di Eshot in Gediz sò mandati à Hatay cum'è disassemblati. In più di e materie prime chì venenu da Hatay, i carcassi mandati da Izmir sò cumminati in l'attellu stabilitu quì per pruduce case di container 30 per ghjornu.

Mentre dui cuntenituri assemblati ponu esse mandati cù un camionu, stu numeru pò aumentà à 15 grazzi à u metudu applicatu.

Produzzione per 500 containeri in Hatay

Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Ertuğrul Tugay, hà dettu: "Avemu avutu un prucessu di determinazione di u locu per stabilisce una cità di containeru quì. Aspittemu l'infurmazioni da l'AFAD in quantu à l'attribuzione di terreni. Per andà più veloce in questu prucessu, avemu cuminciatu à pruduce cuntenituri quì cù e squadre tecniche di travagliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Avemu stabilitu un attellu. Creemu e strutture di carcassa, è quandu l'avemu cacciatu, l'averemu subitu cù furgoni di pannelli è l'apremu à l'usu di i nostri citadini. Creemu l'uppurtunità per i nostri vittimi di u terrimotu di passà l'inguernu in un ambiente più sanu. "Attualmente avemu pianificatu di preparà 500 containeri per Hatay". disse.

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Özgür Ozan Yılmaz, hà dichjaratu chì producenu cuntenituri in trè rami è hà dettu: "Mandemu e carcasse preparate in dui workshop in Izmir à a regione, è e nostre squadre ci facenu u prucessu di assemblea. In questu modu, pruduciamu 30 cuntenituri per ghjornu. "Stu metudu riduce i costi è offre una produzzione più veloce", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*