Stabbilitatu un Hospital di Campu cù Sala Operatoria Mobile in Izmir Metropolitan Hatay

Izmir Buyuksehir Hatay hà stabilitu un ospedale di campu cù una sala operatoria mobile
Stabbilitatu un Hospital di Campu cù Sala Operatoria Mobile in Izmir Metropolitan Hatay

L'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà finitu l'installazione di l'ospedale di campu in Hatay. Da a radiografia à l'analisi, da e malatie dentali à a sala operatoria, tutte e facilità in İzmir sò state spustate in Hatay. Dicendu chì trattanu almenu 150 pazienti à ghjornu, l'Ospedale di Eşrefpaşa Deputy Chief Physician Op. Dr. Yavuz Uçar hà dettu: "Avemu stabilitu a filiera Hatay di Eşrefpaşa. Semu à u vostru serviziu 24 ore à ghjornu ", disse.

L'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà abbracciatu e vittime di u terrimotu in Hatay da u primu ghjornu di u terrimotu chì hà scuzzulatu Turchia, hà stabilitu un ospedale di campu in a regione. L'Hospital di Campu Eşrefpaşa, situatu à un chilometru da a cità di tenda stabilita da a Municipalità Metropolitana di İzmir nantu à a strada Hatay EXPO, hà purtatu e facilità in İzmir à Hatay. In l'ospedale di campu, ci sò tende di pratica è dormitori, sala operatoria mobile, macchina di radiografia mobile, unità dentale mobile, veiculu dentale mobile, ambulanza, laboratoriu, ultrasound mobile, tenda di farmacia. In l'uspidale di campu, i medichi specialisti è u persunale di salute sò in turnu. Cusì, e vittime di u terrimotu ponu uttene a megliu assistenza sanitaria chì ponu uttene da un hospitalu quì.

"Ramu Hatay di Eşrefpaşa"

Dichjarà chì cum'è a squadra di salute di l'Hospital Eşrefpaşa, sò stati in Hatay da u primu ghjornu di u terrimotu, l'Ospedale di Eşrefpaşa Deputy Chief Physician Op. Dr. Yavuz Uçar hà dettu: "Prima di tuttu, avemu servitu in u giardinu di Hatay Training and Research Hospital in coordinazione cù AFAD, UMKE è u Ministeru di Salute. In seguitu, avemu stabilitu u nostru propiu hospitalu di campu in u locu induve e cità di tenda sò densi. Avemu fattu i preparativi necessarii in l'area attribuita da a Municipalità Metropolitana di Hatay. Avemu stabilitu a filiera Hatay di Eşrefpaşa. Ogni tipu d'equipaggiu sò dispunibili in u nostru ospedale di campu. Avemu finitu a stallazione di a nostra sala operatoria cumplettamente attrezzata. Se necessariu, avemu da principià cirugia. Avemu stallatu un picculu laboratoriu. Facemu l'emogramma è l'analisi d'urina. U nostru strumentu di biochimica hè ancu in strada. Puderemu sterilizà u nostru propiu equipamentu chirurgicu. Ùn avemu micca carenza di equipaggiu medicale ", disse.

"Continuemu à serve in l'uspidale di campu per 24 ore"

Sottulineendu chì anu ancu ghjuntu à i citadini di i paesi chì ùn puderanu micca vene à l'Hospital di Campu, Uçar hà dettu: "In novu, avemu creatu una infermeria di campu in a cità di a tenda, in più di u nostru hospitalu di campu. I nostri medichi sò quì durante u ghjornu chì cercanu di truvà suluzioni à i prublemi di i pazienti. Continuemu à serve in l'uspidale di campu per 24 ore. Furnemu servizii da i dui lati per ùn dì micca "andà quì" o "andate quì" à i nostri pazienti chì venenu quì. In mezu à tuttu stu dulore, cum'è l'Hospital Eşrefpaşa, pruvemu à esse un pezzu di unguentu per e ferite di e nostre vittime di u terrimotu. "Femu tuttu ciò chì pudemu per prutege i nostri figlioli è famiglie", disse.

Trattate almenu 150 pazienti per ghjornu

Dichjarà chì e squadre di l'Hospital Eşrefpaşa offrenu trattamentu à almenu 150 pazienti à ghjornu, Uçar hà dettu: "Pensemu chì a diversità di i pazienti serà a stessa chì furnimu serviziu in l'Hospital Eşrefpaşa in İzmir. Attualmente, a ghjente stanu in tende è rifugi temporanei. A vita cullettiva hè intensa. E squadre di a nostra cumuna spruzzanu constantemente e zone. Ci sò prublemi sperimentati da e vittime di u terrimotu affettati da l'aria fridda è a polvera. Infizzioni respiratorii cumincianu. E malatie internu è e malatie di a pelle cuminciaru à aghjunghje à questu. "Cerchemu di trattà cun tuttu questu", disse.

"Semu quì per a salute orale è dentale è a morale"

U dentistu di l'Hospital Eşrefpaşa Koray Engin, chì hà datu infurmazioni nantu à a policlinica dentale stabilita in l'uspidale di campu, hà dettu: "Avemu ghjuntu quì per sustene a ghjente di a regione. I nostri medichi specialisti prestanu serviziu in a regione à intervalli di una settimana. Intervenemu in i nostri pazienti cù l'unità dentale portable. Avemu una macchina di raghji X per piglià i denti mobili. Qualunque cosa pudemu fà, simu quì per a salute orale è dentale è a morale. Semu assai forti, pudemu fà tuttu. Informemu i nostri amichi chì veneranu dopu à noi nantu à e carenze è situazione quì, è travagliemu per a salute di e nostre vittime di u terrimotu aumentendu u nostru serviziu ogni ghjornu.