10 Milla Lire Supportu di affittu per ogni vittima di u terremotu da Izmir Metropolitan

Un supportu di affittu di mille lire da Izmir Metropolitan à ogni vittima di u terremotu
10 Milla Lire Supportu di affittu per ogni vittima di u terremotu da Izmir Metropolitan

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali. Dichjarà chì portanu a campagna à una dimensione internaziunale cù a trasmissione speciale "Bir Kira Bir Yuva" in Halk TV u 22 di ferraghju, Soyer hà dettu: "Ughjemu à furnisce 21 mila lire di sustegnu à 10 mila vittime di u terrimotu chì dumandanu assistenza in affittu. . A nostra preoccupazione ùn hè micca di corsa i numeri. Creeremu fondi per esse trasferiti direttamente à e vittime di u terrimotu attraversu una campagna chì riunisce u donatore è a vittima di u terrimotu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà tenutu a seconda riunione cù i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali chì operanu in a cità per trasmette u so travagliu in a regione è scambià idee dopu à i terrimoti, l'epicentru di quale era Kahramanmaraş è affettanu 10 pruvince.

Corridor d'aiutu apertu da Izmir

In riferimentu à u corridor d'aiutu chì si stende da Izmir à a zona di disastru, u presidente Tunç Soyer"Sapemu chì u vostru più grande bisognu hè l'alloghju. Semu tutti cuscenti di questu. "A ghjente hè sempre fora in u friddu, è sfurtunatamenti a maiò parte di elli ùn anu micca trovu tende o cuntenituri", disse.

Trasformemu One Rent One Home in una campagna internaziunale

U presidente Soyer hà dichjaratu ancu chì vulianu inizià una campagna internaziunale per risolve u prublema di rifuggimentu di e vittime di u terrimotu, è hà dettu: "Avemu iniziatu una campagna chjamata 'One Rent One Home' in u terrimotu di Izmir è hà mediatu una donazione di 42 milioni di TL cù u sustegnu di benefattori. Avemu purtatu circa 4 30 vittime di u terrimotu inseme cù una casa induve puderanu mette a testa. Un mese dopu à u terrimotu di u 22 d'ottobre, ùn ci era più tende in İzmir. Avà avemu rinfurzatu l'infrastruttura di stu muvimentu un pocu più è l'hà fattu più forte. È u marcuri, u 20 di ferraghju, a turnaremu in una campagna in Halk TV. Cuminceremu una campagna chì annunceremu à tutta a Turchia da 00:21. Sindaci di parechje parte di u mondu è artisti di Turchia participaranu. Trasformeremu in una campagna internaziunale. Finu à avà, più di 10 mila vittime di u terrimotu anu dumandatu à noi per affittu. Avemu pensatu à dà à ognunu di elli 200 mila supportu di affittu di lire. Questu currisponde à una figura di più di 21 milioni di lire. Ùn faremu micca una campagna chì aumenteremu nantu à i numeri. Videremu XNUMX mila vittime di u terrimotu quì. È avemu da scopu di resettallu in tutta a campagna. A nostra preoccupazione ùn hè micca di corsa i numeri. Creemu una risorsa chì serà trasferita direttamente à ogni sopravviventi di u terrimotu in soldi. Ùn ci hè micca quistione quì chì entre in i cunti di a Municipalità Metropolitana o Halk TV. Riunitemu direttamente a vittima di u terrimotu è u donatore. Serà una campagna chì riunisce i donatori è e vittime di u terrimotu direttamente, senza intermediari ", disse.

"Avemu bisognu di sustene u fabricatore"

Dichjarà chì e municipalità metropolitane di u CHP travaglià cuncentrandusi in una pruvincia affettata da u disastru, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu centri di coordinazione in Adıyaman, Hatay, Kahramanmaraş è Osmaniye. Ma da avà, seremu principalmente in Osmaniye. Avemu compru 1 milione di lire di alimentazione. A prima dumanda hè vinuta da Hatay Defne. Consegnamu l'alimentu quì. A dumanda cuntinueghja. Seraghju in i paesi di Osmaniye, cullà e dumande. U nostru bisognu di manghjà hè grande. Avemu bisognu di assicurà chì u fabricatore stà quì è cuntinueghja a produzzione. Questu hè unu di i prublemi più cruciali in quantu à u muvimentu di migrazione è à a sussistenza di i citadini. Chjamu quì à altre cooperative di sviluppu agriculu. Facemu tuttu ciò chì pudemu. Avemu bisognu di sustene u più pussibule. Pudete cumprà l'alimentu nantu à u situ web di u Muvimentu Umut è aiutanu à furnisce à i pruduttori. U pruduttore ci hà una lagnanza assai seria ", disse.

"Sei prontu à fà Osmaniye frizzante?"

Fendu una dichjarazione dopu chì i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali vulianu piglià un rolu attivu in a regione di u terrimotu, u presidente Soyer hà dichjaratu chì stu prucessu hè longu è hà dettu: "Ùn rinunceremu micca in questu affari. Assicuratevi chì sta cumpagnia chì avemu principiatu à stabilisce oghje hè una cumpagnia di longu andà. Chì nimu dubita. Stu paese hà bisognu disperatamente. Questa regione hà bisognu disperatamente. Avemu da ottene questu inseme. Se nimu ùn a face, noi, cum'è İzmir, a faremu in Turchia. Sò pronti à fà Osmaniye spumante ? Sò pronti à trasfiriri tuttu u putere di Izmir? disse.

A preparazione per u terrimotu serà presentata u 23 di ferraghju.

Dichjarà chì sparteranu u so travagliu per a cità resistente à i disastri cù u publicu cù una presentazione cumpleta u 23 di ferraghju, Soyer hà dettu: "Quantu simu pronti cum'è Municipalità Metropolitana di Izmir per un terremotu in Izmir? Quale farà chì in Izmir in un disastru? Induve seranu l'istituzioni di a Municipalità Metropolitana in a prima ora ? Chì faremu in e prime 24 ore ? Chì faremu in 72 ore ? À u mumentu, predichemu chì a pupulazione serà di 4 milioni è mezu, finu à 6 milioni è mezu, ma ciò chì serà fattu quandu hè 15 milioni. Induve camparanu i nostri figlioli è nipoti in sta cità ? Avemu finitu a nostra preparazione per tutti questi. Sarà una presentazione à longu andà. Pubbligheremu a presentazione, chì accuminciarà u 23 di ferraghju à 13.00, nantu à i nostri cunti suciali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*