U sustegnu Cuntinueghja per e Campagne di Solidarietà per e Vittime di Disastru in İzmir

Supporta Campagne di Solidarietà per e Vittime di Disastru in Izmir
U sustegnu Cuntinueghja per e Campagne di Solidarietà per e Vittime di Disastru in İzmir

Mentre a cità di tenda stabilita da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Hatay Antakya hà apertu e so porte à 395 vittime di u terremotu, 3 camions, 4 camions è novi materiali d'aiutu umanitariu partenu da Izmir. U numeru di donazioni righjuntu attraversu e campagne "Movimentu di Speranza" è "Un affittu, una casa" hà superatu 56 milioni di lire. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse chì a sulidarità deve cuntinuà à nurmalizà a vita in a regione è sustene e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Izmir.

I sforzi di sustegnu iniziati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per l'area di disastru sò in crescita. A cità di tenda stabilita in Antakya, Hatay, hà apertu e so porte à 395 vittime di u terrimotu. 3 camioni, 4 camions è novi materiali d'aiutu umanitariu partenu ancu da Izmir. Cusì, un totale di 8 camions, 147 camions, 119 aerei, 3 navi, 2 carru di autobus è tunnellate di materiali d'aiutu sò stati mandati à a regione in 1 ghjorni.
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA cifra di donazione ghjunta attraversu e campagne di solidarietà "Movimentu di Speranza" è "One Rent One Home" iniziate da , era di 56 milioni 356 mila 24 lire.

U sindaco Soyer hà dettu chì a sulidarità deve cuntinuà à nurmalizà a vita in a regione è sustene e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Izmir. Dichjarà chì volenu coordinà u serviziu furnitu in u megliu modu è travaglià versu u scopu, Soyer hà dettu: "Avemu sforzu per a ricuperazione di i nostri citadini è a normalizazione di a vita".

Più di 487 mila mantelli sò stati mandati

Finu a data, 487 mila 872 coperte, 7 mila 700 trapunte, 3 mila 700 cuscini, 848 mila pezzi di vestiti, 18 mila pacchetti d'igiene, 13 mila pacchetti sanitari, 23 mila 500 pacchetti alimentari, 32 mila 500 pannolini per i zitelli, 622 mila prudutti Litri d'acqua potable, 850 tende, 9 mila 600 stufe è riscaldatori, 172 tunnellate di carburante, 65 generatori, 2 mila 600 chilò di mele, 25 mila litri di latte è assai altri materiali di succorsu sò stati mandati à l'area di u disastru. .

L'intervenzioni sanitarie sò state realizate

Trè pranzi à ghjornu sò distribuiti in a cità di tenda stabilita in Antakya, Hatay. Un corridor di u focu, una zona di almacenamento è una infermeria sò stati stabiliti in a zona. L'installazione di tende di policlinica di l'Hospital di Campu hè stata cumpletata. L'intervenzioni sanitarie sò state fatte per affruntà i bisogni urgenti di salute di e vittime di u terrimotu. L'alternattivi sò stati ancu creati per novi spazii di tenda. U travagliu di campu per a tenda di u centru logisticu hè statu finitu. Inoltre, 14 toilette sò stati attivati ​​in a zona. U travagliu di l'attellu per a custruzzione di cuntainer cuntinueghja.

U sustegnu à e campagne di sulidarità cuntinueghja

44 milioni 409 mila 174 lira d'aiutu hè statu furnitu à a regione da l'indirizzu "umuthareketi.izmir.bel.tr", chì permette l'acquistu di materiale d'aiutu umanitariu necessariu da e vittime di u terrimotu.

Una cuntribuzione di 11 milioni 946 mila 850 lira hè stata fatta attraversu "birkirabiryuva.org", chì riunisce i citadini chì anu persu a so casa in u terrimotu è e persone chì volenu furnisce un supportu di affittu o mette in usu di e so case vacanti. Cù a campagna, 511 persone anu dichjaratu ch'elli furnisceranu un supportu di affittu è 427 persone anu dichjaratu ch'elli sparteranu a so casa.

L'imballaggio è a carica di materiale d'aiutu umanitariu da i citadini cuntinueghjanu in Gaziemir Fair İzmir, Kültürpark Celal Atik Sports Hall è u giardinu di APİKAM in Çankaya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*