Workshops "Move to the Future" per u Trasportu Sostenibile in Izmir

Move to the Future for Sustainable Transportation in Izmir Workshops
Workshops "Move to the Future" per u Trasportu Sostenibile in Izmir

I workshop "Move to the Future", urganizati in u scopu di u Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile di Izmir, induve a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu à travaglià cù l'Unione Europea, inizieranu u 7 di ferraghju.

Inizianu i workshop "Move to the Future" in u scopu di u Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile di Izmir (SUMP Izmir) realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù l'Unione Europea (UE).

U primu attellu di participazione di stakeholder, chì serà urganizatu per creà un sistema di trasportu sustenibile in a cità, si terrà à u Centru di Innovazione IzQ u marti 7 di ferraghju. In u workshop, induve quasi 300 istituzioni sò state invitate, i stakeholder analizzaranu a situazione attuale di a mobilità in İzmir. Hè destinatu à impegnà e parti interessate è u publicu in u prucessu di Visione di u Trasportu Cumunu di Izmir, organizendu trè workshop di participazione di stakeholder è duie riunioni d'informazione per i citadini in totale. Dopu à e riunioni chì continueranu l'annu prossimu, u Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile di Izmir serà annunziatu à l'avvenimentu di chiusura in lugliu 2024.

U prughjettu di sustegnu, cunnisciutu da l'abbreviazione SUMP Izmir, hà per scopu di cuntribuisce à l'abitabilità è a sustenibilità di a cità per via di una mobilità più sicura, più pulita, accessibile è economica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*