5 Più Camioni di Alimentazione sò stati mandati da İzmir à a Zona di Terremotu

Più Tir Feed hè statu mandatu da Izmir à a zona di u terremotu
5 Più Camioni di Alimentazione sò stati mandati da İzmir à a Zona di Terremotu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI studii sò stati accelerati in linea cù u scopu di sustene a campagna per cuntinuà a produzzione in a zona di u terrimotu. Da eri, 5 altri camioni di alimentazione sò stati disposti per esse distribuiti à u pruduttori regiunale per assicurà a cuntinuità di a vita in a zona di u terrimotu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyersi move u prughjettu "Un'altra agricultura hè pussibule" in i paesi affettati da u terrimotu per assicurà a cuntinuità di a pruduzzioni agricula. Da una banda, i squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì visitanu i paesi cù e Squadre di Soluzione d'Emergenza è identificanu e carenze, da l'altra banda, pianificanu u prucessu cooperativu in i paesi è creanu infrastruttura. Per sustene i pruduttori chì vivenu in a campagna in a zona di u terrimotu, 5 altri camioni di alimentazione sò stati partiti eri.

"A produzzione rurale ùn deve mai piantà"

Şevket Meriç, Capu di u Dipartimentu di Servizi Agricoli di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì travaglia in Osmaniye, hà dettu: "Semu di fronte à un disastru indescrivibile di un terremotu. Ma cridemu chì avemu da superà questu quandu simu inseme, quandu avemu dimustratu u putere di sulidarità. Videmu i bisogni in i centri di coordinazione stabiliti da a nostra municipalità metropolitana di Izmir in quattru pruvince. Ma soprattuttu a produzzione rurale deve cuntinuà in Osmaniye. U nostru presidente Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di Un altru Agriculture hè Possibile, simu scontri cù pruduttori individuali in a campagna. Fighjemu ciò chì pudemu fà cun elli è meditemu cumu e cooperative ponu veramente travaglià. Inoltre, i nostri aiuti alimentari per l'allevu di pecuri è caprini sò in strada. Avemu da furnisce un supportu alimentari à i nostri pruduttori di pecuri è caprini in a regione Osmaniye. Questu ùn finisce micca quì. Continueremu à fà tuttu ciò chì pudemu per a continuazione di a produzzione agricula ", disse.

"Ravane, arachidi, tappettu si svilupperà cù cooperative"

Nutendu chì ci sò prudutti assai preziosi per esse acquistati da Osmaniye, Şevket Meriç hà dettu, "25 per centu di a produzzione di ravane di Turchia vene da questa regione. Inoltre, i cacahuete anu un postu incredibile in u mercatu domesticu è ancu in u mercatu mundiale. A regione hà ancu tappeti geograficamente marcati. Semu in terra fertili in ogni modu. Daremu tuttu u sustegnu chì pudemu per assicurà chì questi sò valutati da e cooperative ", disse.

"Induve andemu, ricevemu grazie"

Enfatizendu chì i servizii furniti da a Municipalità Metropolitana di Izmir in a regione dapoi u terremotu, Şevket Meriç hà dettu: "Induve andemu, u nostru presidente Tunç SoyerSentemu u nome di è ricevemu grazie. Hè per quessa chì simu accolti cum'è s'ellu travagliassi in Izmir. Dapoi u terrimotu, l'aiutu di Izmir Village-Koop Union à a regione cuntinueghja. İzmir Village-Koop. L'Unione dimostra ancu una grande capacità per esse u tettu di tutte e cooperative è per coordinalli. Cum'è in Bir Kira Bir Yuva, pudemu vede chì e cooperative si riuniscenu ancu è mostranu un esempiu di sulidarità. Ci sò cooperative di u passatu in Osmaniye, ma i pratichi sbagliati, i costi di input è e carenze in l'urganizazione anu impeditu di stà. U nostru duvere hè di stabilisce novi cooperative se ne necessariu è di attivà e esistenti ", disse.