U Giappone dice addiu à quattru panda da esse mandati in Cina

U Giappone dice addiu à quattru panda da esse mandati à u Gin
U Giappone dice addiu à quattru panda da esse mandati in Cina

Migliaia di fanni giapponesi anu dettu addiu à quattru panda chì saranu mandati in Cina. Invià panda in un paese temporaneamente hè un modu simpaticu per a Cina per rinfurzà e so relazioni diplomatiche cù quellu paese.

Dumenica, millaie di giapponesi sconvolti si sò ghjunti à u zoo di Ueno di Tokyo per vede un ultimu panda femminile chjamatu Xiang Xiang. Una sezione di fan di panda si n'andò ancu in u parcu zoologicu in a prefettura di Wakayama è hà dettu addiu à l'altri trè panda chì anu da esse mandati in Cina.

2 mila 600 persone sò state determinate per sorte trà quelli chì vulianu vede Xiang Xiang per l'ultima volta in Tokyo. Intantu, u zoo di Ueno, induve si trova u panda, hè stata inundata di telefonate è e-mail da i fanali chì dumandavanu chì l'animali ùn sia micca mandatu per un tempu. In fattu, a partenza di u panda, chì duverebbe esse rinviata in Cina in u 2021, hè stata ritardata parechje volte per via di e cundizioni pandemiche.

In a regione Wakayama, invece, i visitori sò venuti à vede Eimei, u panda più anticu di u mondu, è e so figliole gemelle per l'ultima volta, chì anu fattu 2020 anni in 80, chì currisponde à l'età di 28 in l'omu.

Questi animali simpatici, chì sò assai populari in u mondu cù a so pelle bianca è negra, servenu com'è strumentu per a Cina per rinfurzà e relazioni diplomatiche. Circa 860 panda giganti sò cunnisciuti per vive in a natura, soprattuttu in i boschi di bambù in e regioni muntose di a Cina. Per d 'altra banda, circa 600 panda campanu in centri di cura speciale è di pruduzzione è zoo.