Contenituri da Qatar è Paesi Amichevuli di Helper in a Strada

Contenituri da Qatar è Paesi Amichevuli Ausiliari sò partuti
Contenituri da Qatar è Paesi Amichevuli di Helper in a Strada

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì anu furnitu un gran numaru di trasferimenti di cuntainer à a regione dopu à i terremoti centrati in Kahramanmaras, è hà dettu: "Da una banda, i cuntenituri da Qatar è i paesi amichevuli utili sò partiti, ghjunghjeranu. in i porti in i ghjorni à vene è serà distribuitu à e nostre regioni ". disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù l'urganisazioni non governamentali in Adıyaman. Dopu, tenendu una cunferenza di stampa, Karaismailoğlu hà dettu chì dopu à i terremoti in Kahramanmaraş, chì hè statu qualificatu cum'è u "disastru di u seculu", i sforzi di ricerca è salvezza sò stati realizati in una zona di a dimensione di a Grecia.

Fornendu infurmazioni nantu à l'attività realizate dopu à u disastru, Karaismailoğlu hà dettu: "Ci hè una grande lotta per rinvià a vita normale è risponde à i bisogni di i citadini. Avemu avutu un tempu difficiule in 19 ghjorni. U nostru travagliu di ricerca è scanning sottu à i detriti hè finitu. Avemu cacciatu è cuntinuemu à caccià una parte significativa di i naufragi in Adıyaman. Avemu fattu piani per l'edifizii chì avianu bisognu à esse demoliti. Mentre i travaglii di demolizione cuntinueghjanu, u trasportu di i detriti à i siti di discarica cuntinueghja. Avemu ancu pianificatu u riciclamentu in u situ di casting. A partire da a settimana prossima, seranu ancu in pista ", disse.

L'OVRI DI NOSTRE CASE PREFABRICATE INIZIATE IN SUD DI A NOSTRA CITTA

Enfatizendu chì Adıyaman hè una di e pruvince più affettate da u terrimotu, Karaismailoğlu hà dettu chì mentre risponde à i bisogni quotidiani di i citadini, pianificanu ancu i ghjorni futuri è l'anni da oghje. Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu evaluatu e zone di e case da esse custruitu in Adıyaman inseme cù u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum.

"Avemu discututu i travaglii cuncepiti cù organizzazioni non governative, capi è industriali in Adıyaman. Avemu pigliatu i so cunsiglii. Da avà, a nostra pianificazione, a finalizazione di u locu, i sondaggi è a pianificazione di i spazi viventi seranu realizati cù a ghjente di Adıyaman. Adıyaman hè una cità antica è hà a so propria cultura unica. Hè u nostru duvere cum'è statu di trasmette sta cultura à e generazioni future. Supereremu questu inseme ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u pianu di zoning serà finalizatu dopu l'esame di i sondaggi di terra è chì u travagliu nantu à questu tema cuntinueghja in a regione. Karaismailoğlu hà dettu chì i piani per u cummerciu è u centru di a cità in a cità sò cuncepiti è entreranu in vigore in pocu tempu.

"I travaglii in e zone di l'abitazione di massa è a ricustruzione di a cità seranu realizati inseme. U prublema più impurtante nantu à a nostra agenda hè u principiu di a custruzzione. Travagliemu nantu à u trasferimentu di i nostri citadini chì campanu in cità di tenda à cità di cuntainer. Cuminceremu à accoglie i nostri invitati da dumane in a nostra zona di container 1800 in Altınşehir Mahallesi, a ovest di Adıyaman, è avemu finitu l'infrastruttura. Travagliemu ancu assai nantu à a piazza di cuntenituri è in cunfurmità cù i bisogni. À l'est di Adıyaman, i nostri travaglii infrastrutturali per spazii di vita prefabbricati è di container cuntinueghjanu rapidamente. U travagliu nantu à e nostre residenze temporanee prefabbricate hà iniziatu in u sudu di a nostra cità.

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì Adıyaman deve esse rianimatu è l'ecunumia è a mobilità di a cità deve esse rianimata, enfatizendu chì l'industriali è e camere di cummerciu sò impurtanti à questu puntu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'industriali è e camere di cummerciale anu ricevutu e so opinioni nantu à cumu apre l'imprese è hà dettu: "I nostri impiegati duveranu cuntribuisce à l'industria di questu locu inseme cù e so famiglie purtendu cuntenituri in e zone industriali organizzate". disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà indicatu a migrazione da Adıyaman dopu à u terrimotu è hà dettu chì i sforzi duveranu esse fatti per rinvià quelli chì sò partuti in a cità.

INSIEME, CU A NOSTRA NAZIONE, RESCURTIremu ISSUE CITTA

Enfatizendu chì tutti i ministeri travaglianu in mubilizazione in Adıyaman, Karaismailoğlu hà dettu: "Cumu u Ministeru, avemu fattu Adıyaman a nostra basa è avemu fattu è cuntinuemu à fà un travagliu impurtante quì. Avemu messu tutte e facilità di u nostru Ministeru à u serviziu di i nostri citadini in e zone di terrimotu è continueremu à fà. Inseme, alzaremu queste cità à i so pedi di novu cù a nostra nazione. A geografia affettata da u terrimotu hè u core di Turchia. Ci hè una attività ecunomica è una cultura storica quì. Turchia hà a so origine, sti lochi sò assai preziosi per noi. U nostru statu ùn alzarà mai a manu da quì ". usatu e frasi.

SAremu cù i citadini di a regione ancu in Ramadan

Indittendu chì i citadini anu una sensibilità è un interessu impurtanti in i cuntenituri, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a regione è Adıyaman utteneranu ancu a so parte da questu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu furnitu u trasferimentu di l'affluenza di cuntenituri è hà nutatu ciò chì segue.

"I cuntenituri da Qatar è i paesi amichevuli utili sò in strada, ghjunghjeranu à i porti in i ghjorni à vene è seranu distribuiti à e nostre regioni. Facemu ancu preparazioni per u Ramadan in a regione. Seremu inseme cù i citadini in a regione durante u Ramadan. U statu è a nazione vinceranu sta manu in manu. Tuttu ciò chì avemu bisognu hè u tempu. In quellu tempu, tuttu serà megliu cà prima, nimu ùn deve dubbità ".

Inoltre, secondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u primu di i navi caricati da Qatar è partiti da u 14 di ferraghju per esse consegnati à a zona di u terrimotu hè previstu di ghjunghje à u portu di Iskenderun u 3 o 4 di marzu. . 5 navi, chì partenu gradualmente, portanu 1388 cuntainer viventi è 627 pallets d'aiutu umanitariu.