Kayseri Metropolitan Custruisce a Prima Città Container in Kahramanmaraş

Kayseri Buyuksehir Kahramanmarasa hà stabilitu a prima cità di u containeru
Kayseri Metropolitan Custruisce a Prima Città Container in Kahramanmaraş

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, hà esaminatu a prima cità di container stabilita in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è l'AFAD.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu è u Sindaco di Kahramanmaraş Hayrettin Güngör in Kahramanmaraş, l'epicentru di u terrimotu, hà esaminatu a prima cità di container stabilita in a cità in pocu tempu in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Kayseri è l'AFAD.

Dichjarà chì travaglianu cun grande devozione è sacrificiu per guarì e ferite di u terrimotu, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Avemu esaminatu a prima cità di container stabilita in Kahramanmaraş da a nostra municipalità metropolitana di Kayseri in cooperazione cù AFAD, inseme cù u nostru Ministru di l'Interior. , u sgiò Süleyman Soylu ".

Enfatizendu l'impurtanza di a cità di cuntainer stabilita in u Centru di Alloghju Temporaneo Karacasu in Kahramanmaraş, Büyükkılıç hà dettu: "U nostru solu scopu hè di creà immediatamente un calore di casa per i nostri citadini affettati da u terrimotu è rende a so vita più faciule cù tutti i nostri mezzi. Supereremu stu prucessu difficiule chì traversemu cum'è un core ", disse.

U Ministru di l'Interior Soylu hà ancu ringraziatu u presidente Büyükkılıç per i so sforzi è u sustegnu, è hà dichjaratu ch'elli guariscenu e ferite di u terrimotu inseme.

U sindaco Büyükkılıç, durante l'investigazioni di a cità di u containeru, era particularmente interessatu à i sopravvissuti di u terrimotu, è hà vulutu di novu "guarissi prestu" à e vittime di u terremotu.