Kayseri Fire Brigade hà salvatu 34 citadini in a zona di u terremotu

Kayseri Fire Brigade hà salvatu i citadini ghjustu in a zona di u terremotu
Kayseri Fire Brigade hà salvatu 34 citadini in a zona di u terremotu

E squadre di u Dipartimentu di u Dipartimentu di u Bombu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, a squadra di Kayseri, chì era sottu à e macerie in a zona di u terrimotu di Kahramanmaraş, hà righjuntu 34 citadini vivi per via di u so travagliu dedicatu dapoi e prime ore di u terrimotu. 237 veiculi è equipaghji è 362 persone da e unità di a Municipalità Metropolitana di Kayseri cum'è Fire Brigade, Science Affairs, KASKİ è a cumpagnia di l'electricità cuntinueghjanu i so sforzi di ricerca è salvezza dopu à dui terremoti separati di magnitudini 10 è 7.7 chì sò accaduti in Kahramanmaraş è anu affettatu 7.6 pruvince.

Mentre i sforzi di Turchia per salvà i citadini sottu à e macerie in a regione di u terrimotu cuntinueghjanu senza interruzzione in sulidarità, i pompieri eroici di u Dipartimentu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Kayseri continuanu à mostrà grandi sforzi per salvà a vita di e vittime di u terrimotu.

U RESULTAT DI 30 ORA DI TRAVAIL SAVE MINIK MINA

A brigata di u focu di Kayseri hà salvatu a zitella di 3 anni chjamata Mina, chì era sottu à e macerie in l'Appartamentu Bahar in u District Hayrullah di On İki February, Kahramanmaraş, per via di un travagliu di 30 ore.

U persunale di u Dipartimentu di i Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, chì hà registratu quelli mumenti, hà dettu: "Avemu cuntinuatu a nostra attività di ricerca è salvezza in Kahramanmaraş dapoi a prima ora di u disastru. Avemu mandatu parechje persone ferite à l'unità di salute. Semu in u nostru distrittu di u 12 di ferraghju, in Hayrullah Neighborhood, una mamma è a so figliola sò sottu à e macerie. Assisteremu un miraculu. A brigada di u focu di Kayseri, travagliendu duramente, hà righjuntu i citadini in 30 ore.

E squadre di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Kayseri anu purtatu Mina, chì anu salvatu 64 ore dopu à u terrimotu, à e squadre di salute.

EMPOWERING DIALOGUE DI BERAT E FIRE MAN

Inoltre, u zitellu di 6 anni, chjamatu Berat, chì hè statu salvatu da i bomberi di a municipalità metropolitana di Kayseri da u naufragio, hè statu ghjuntu in modu sicuru, mentre chì u dialogu emotivo trà Berat è u bomberu si riflette nantu à e camere dilettanti. Quandu u bomberu chjamò "Berat", u picculu Berat hà dettu "benvenutu" è dopu hà fattu ciò chì u bomber hà dettu. U bomber calmò Berat dicendu: "Sò daretu à tè, sò quì, vai, u mo leone".

A SQUADRA KAYSERİ SALVATE 34 CITTADINI DRITTA

A squadra di Kayseri hà salvatu 34 citadini per via di u so travagliu dedicatu da e prime ore di u terrimotu.

L'unità di a municipalità metropolitana di Kayseri, cum'è u dipartimentu di u focu, l'Opere di Scienze, i servizii rurali, i giardini di u Parcu, KASKİ è a cumpagnia di l'electricità cuntinueghjanu à travaglià altruistamente in l'area di disastru cù 237 strumenti è 362 persunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*