Konya Metropolitan Lancia Avvenimenti Speciali per Vittime di Terremoti in 11 Città

A Municipalità Metropolitana di Konya hà lanciatu Avvenimenti Speciali per e Vittime di u Terramotu
Konya Metropolitan Lancia Avvenimenti Speciali per Vittime di Terremoti in 11 Città

A Municipalità Metropolitana di Konya hà iniziatu prugrammi cù attività cum'è Niloya è Kukuli musicali, pittura in legnu è ceramica, è campi di ghjocu per sustene i zitelli affettati da u disastru in 11 pruvince induve u terrimotu hè accadutu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu: "Avemu spustatu l'attività chì avemu previstu di fà in i distretti di Konya à a zona di u terrimotu per cuntribuisce à u benessere è u sviluppu di i nostri figlioli affettati da u terrimotu. A nostra squadra di l'eventi si scontra cù i zitelli in 11 pruvince ".

A Municipalità Metropolitana di Konya urganizeghja diverse attività in a regione di u terrimotu per sustene i zitelli chì sò stati affettati negativamente da i terremoti devastanti, l'epicentre di quale hè Kahramanmaraş.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì anu mobilizatu tutti i so mezi cum'è Konya per risponde à ogni tipu di bisogni umanitarii cum'è infrastruttura, logistica, opere d'acqua, refuggiu, cucina mobile, cumunicazione è fornitura di energia da u primu mumentu di u terrimotu. , è ancu per sguassà e tracce di i zitelli.Dicia ch'elli cuminciaru l'attività di i zitelli.

Enfatizendu chì continuanu à purtà Konya Bilim TIRI cù i zitelli in Hatay, u sindaco Altay hà ancu dichjaratu chì anu iniziatu l'attività di i zitelli chì copre 11 cità affettate da u terrimotu. Nutendu chì a squadra di l'Evenimentu di i zitelli di a Municipalità Metropolitana di Konya hà scontru per prima volta cù i zitelli in Gaziantep Islahiye, u sindaco Altay hà dettu: "Avemu spustatu e nostre attività chì avemu previstu di fà in i distretti di Konya à a zona di terramotu per cuntribuisce à u benessimu di i nostri zitelli. essendu è u so sviluppu, è avemu preparatu un avvenimentu chì durà 11 ghjorni in 20 pruvince. Facemu u nostru megliu per aiutà e nostre vittime di u terrimotu esce da a so situazione è passanu un bonu tempu ".

ATTIVITÀ DA ESSERE IN 11 PROVINCIA

L'attività per i zitelli in a zona di u terrimotu continuarà in u distrittu Nurdağı di Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Adıyaman, Malatya, Elazığ, Diyarbakır, Şanlıurfa, Kilis, Osmaniye è Adana, dopu à u distrittu Islahiye di Gaziantep.

In u scopu di l'attività; Musicali di Niloya è Kukuli, attività di pittura di faccia, pittura di legnu, pittura di ceramica, parchi gonfiabili, spazii per i zitelli sò creati, diversi ghjoculi, palloncini, maglie è sciarpe sò presentati à i zitelli.