Materiali d'aiutu consegnati à e vittime di u terrimotu in i so paesi per elicotteri militari

Materiali d'aiutu consegnati à e vittime di u terremotu in Coves da l'elicotteru militare
Materiali d'aiutu consegnati à e vittime di u terrimotu in i so paesi per elicotteri militari

I materiali di rilievu sò stati consegnati da elicotteri militari à e vittime di u terrimotu in i paesi muntagnoli di i distretti Nurdağı è İslahiye di Gaziantep, chì sò stati affettati da i terremoti di magnitudine 7.7 è 7.6 in Kahramanmaraş.

Materiali d'aiutu urganizati da l'AFAD in u scopu di studii di terrimotu in Gaziantep, coordinati da u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, sò stati consegnati à i paesi in i zoni muntagnoli da elicotteri militari.

L'assistenza sottu u seguimentu è a coordinazione di u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale di Gaziantep hè stata riunita à a 5a Brigata Armored Command è i so suldati sò stati trasportati in elicotteri militari da u persunale. Dopu, 5 elicotteri sò partiti è sbarcati in 17 paesi di muntagna di i distretti di İslahiye è Nurdağı in 15 sortite. Materiali di rilievu custituiti da 7,2 tunnellate d'acqua potabile è pacchi alimentari, 87 tende, 2 mila 400 pannolini è 700 mantelli sò stati distribuiti à e vittime di u terrimotu da u persunale militare.

"Mehmetçik hà ancu furnitu cibo è pruvisti da a terra"

U persunale di u Cumandante di a Gendarmeria Provinciale di Gaziantep hà apertu e strade di i paesi di Köklü, İdilli è Koçcagiz in i zoni muntagnoli di i distretti di İslahiye è Nurdağı, chì sò stati dannighjati da u terrimotu.

Intantu, e squadre di gendarmeria anu furnitu materiale d'aiutu coordinatu à 128 quartieri è paesi cù veiculi unimog ottenuti da u Cumandante di u Regimentu di Artiglieria İslahiye.

"Mehmetçik hà stallatu tende è cuntenituri"

Mehmetçik hà participatu à i sforzi di ricerca è salvata cù 447 veiculi è 4 militari in i zoni di disastru in a regione di a gendarmeria di Gaziantep, è hà ancu stallatu 210 tende è 1.090 cuntainer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*