Hè Marmaray resistente à u terremotu? Quantu intensità Marmaray resiste à u terremotu?

Marmaray hè resistente à u terremotu?
Marmaray hè resistente à u terremotu? Marmaray resiste à u terremotu finu à quale gravità?

Dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, i citadini di Marmaray sò resistenti à u terrimotu? Quanti terrimoti ponu resistà Marmaray ? Chì succede in u terrimotu di Marmaray? cercanu risposte à e dumande.

  Quantu intensità Marmaray resiste à u terremotu?

U Prughjettu Marmaray, chì hè definitu cum'è un prughjettu di u seculu, hè statu custruitu per sustene un terremotu di magnitudine 9. Istanbul hè à circa 20 chilometri da a Linea di Falla di l'Anatolia di u Nordu, chì corre da l'est à u suduvestu di l'Isule in u Mari di Marmara. Per quessa, l'area di u prugettu hè situata in una regione chì deve esse cunsideratu un risicu di terramotu maiò.

Hè cunnisciutu chì parechji tunnellati di tippu simili in u mondu sò stati esposti à terrimoti di magnitude simili à a magnitude prevista in questa regione è anu sopravvissutu à questi terrimoti senza danni maiò. U Tunnel di Kobe in Giappone è u Tunnel Bart in San Francisco, USA sò esempi di quantu robusti questi tunnelli ponu esse custruitu.

In u Prughjettu Marmaray, in più di e dati esistenti, infurmazioni supplementari è dati sò stati raccolti da indagini è indagini geologiche, geotecniche, geofisiche, idrografiche è meteorologiche, è queste dati anu servitu cum'è a basa per u disignu è a custruzione di tunnelli custruiti cù l'ultime. è tecnulugii muderni di l'ingegneria civile.

In cunsiquenza, i tunnelli in u scopu di stu prughjettu sò pensati per esse resistenti à un terremotu di a più alta intensità chì pò esse aspittatu in a regione.

L'ultime sperienze ottenute com'è u risultatu di l'avvenimentu sismicu in a regione Izmit - Bolu in 1999 sò state analizate è queste sperienze sò state formate una parte di i fundamenti nantu à quale hè basatu u prughjettu di u Prughjettu di u Bosphorus Tube Crossing di Istanbul Railway (Marmaray).

Alcuni di i migliori esperti naziunali è internaziunali anu participatu à i studii è e valutazioni. Parechji tunnellati simili sò stati custruiti prima in i Zoni Sismichi di u Giappone è l'America, è per quessa, i sperti giapponesi è americani in particulare anu travagliatu strettamente cù scientisti è esperti in Turchia per sviluppà un inseme di specificazioni chì deve esse cumpletu in u disignu di i tunnel.

I scientisti è l'esperti turchi travaglianu intensamente nantu à a carattarizazione di l'eventi sismichi potenzali; è tutti i dati storichi cullati in Turchia finu à a data sò stati analizati è utilizati, cumprese l'ultimi dati da l'avvenimentu di u 1999 in a Regione Izmit - Bolu.

L'esperti giapponesi è americani anu assistitu in stu travagliu di analisi di dati è supportanu attività relative; Questi esperti anu assicuratu ancu chì tutte e so ampie cunniscenze è esperienza in u disignu è a custruzione di giunzioni sismiche è flessibili in tunnelli è altre strutture è stazioni sò incluse in l'ambitu di e specificazioni da risponde à i Cuntratturi.

Grandi terrimoti ponu causà danni seriu à i grandi prughjetti infrastrutturali se l'effetti di tali terrimoti ùn sò micca cunsiderati bè in u disignu. Per questu mutivu, i mudelli più avanzati basati in computer sò stati utilizati in u Prughjettu Marmaray è i migliori esperti di l'America, u Giappone è a Turchia anu participatu à u prucessu di cuncepimentu.

Cusì, a squadra di sperti chì formanu parte di l'urganizazione Avrasyaconsult hà da travaglià à squadre di disegnatori è esperti affiliati cù i Cuntratturi, per impediscenu chì l'avvenimentu si trasformi in un disastru per e persone chì passanu o travaglianu in i tunnel in quellu tempu. in casu di e cundizioni di u peghju scenariu (vale à dì un terremotu assai grande in a regione di Marmaray) sustene è offre cunsiglii nantu à questu tema.

Hè Marmaray resistente à u terrimotu?

A parte superiore blu di sta mappa hè u Mari Neru è a parti media hè u Mari di Marmara, cunnessu da u Bosforu. A Linea di Falla di l'Anatolia di u Nordu serà l'epicentru di u prossimu terrimotu chì si scontra in a regione; sta linea di falla si estende in a direzzione est/ovest è passa à circa 20 chilometri à sudu di Istanbul.

Hè Marmaray resistente à u terrimotu?

Comu pò esse vistu da sta mappa, u Mari di Marmara è e parti miridiunali di Istanbul (angulu superiore manca) sò situati in una di e zone di terramotu più attive in Turchia. Per questu mutivu, tunnelli, strutture è edifizii sò stati custruiti in tale manera chì in casu di un terramotu, danni distruttivi è danni ùn saranu micca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*