MEB mobilizeghja tutte e so unità per guarì e ferite di u terremotu

MEB si mobiliza cù tutte e so unità per guarì e ferite di u terremotu
MEB mobilizeghja tutte e so unità per guarì e ferite di u terremotu

U Ministeru di l'Educazione Naziunale cuntinueghja à travaglià diligentemente per guarì e ferite di u terrimotu in parechje zone, da attività di ricerca è salvata à rifuggiu, da pasti caldi à servizii di supportu psicosociale, in e regioni affettate da i terrimoti centrati in Kahramanmaras, chì sò descritti. cum'è u disastru di u seculu. Immediatamente dopu à u terrimotu centratu in Kahramanmaraş, u Ministeru di l'Educazione Naziunale cuntinueghja i so sforzi di supportu urganizatu per e vittime di disastru in e pruvince affettate da u disastru.

squadra di ricerca è salvezza

In a so dichjarazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, anu cuminciatu à travaglià da u primu ghjornu per dà una manu d'aiutu à e vittime di disastru è hà dettu: "Prima di tuttu, 4 mila 526 maestri chì facenu up a squadra MEB AKUB, chì hè a unità di ricerca è salvezza di u nostru Ministeru, hà sustinutu i sforzi di ricerca è salvata in i detriti in a regione. Inoltre, 149 infermieri di salute di a scola anu participatu à i sforzi di ricerca è salvezza. Finu à oghje, 2 mila 216 MEB AKUB persunale in a regione cuntinueghjanu à sustene sti studii. disse. Özer hà ancu nutatu chì un totale di 35 mila prufessori vuluntarii anu travagliatu in organizzazioni di supportu in a regione finu à avà.

2 milioni di pasti caldi ogni ghjornu

Dichjarà chì u Ministeru hà ancu furnitu supportu alimentari di basa à i citadini affettati da u terrimotu, u Ministru Özer hà sparte l'infurmazioni seguenti: "Subitu dopu à u terrimotu, 1 milione di pranzi caldi sò stati mandati à a regione da e pruvince circundante. In i ghjorni dopu, distribuemu circa 2 milioni di pasti caldi preparati ogni ghjornu in i licei prufessiunali, i centri di furmazione di l'insegnanti, l'alberghi di pratica è e cucine mobili chì operanu sottu u nostru Ministeru à i nostri citadini in 10 pruvince. Finu a ora, avemu furnitu un totale di 27 milioni 951 mila pasti caldi à i nostri citadini. "Attualmente, i nostri 10 cucine mobili è 97 forni mobili servenu i nostri citadini in 7 pruvince in a zona di u terrimotu".

U Ministru Özer hà nutatu chì 1 milione 800 mila pani sò pruduciuti ogni ghjornu in e fabbriche di pane stabilite in i licei prufessiunali sei mesi fà è hà dettu: "Stu pane pruduttu hè distribuitu à i citadini affettati da u terrimotu in 10 pruvince. Finu a ora, 26 milioni 570 mila pani sò stati pruduciuti è distribuiti da i nostri licei prufessiunali. "In più, 200 mila razioni alimentari sò distribuite à a regione ogni ghjornu". disse.

Tende, coperte è sacchi di dorme da i licei prufessiunali à i vittimi di u terrimotu

Nutendu chì u Ministeru furnisce ancu supportu di serviziu di refuggiu à i citadini affettati da u terrimotu, Özer hà dettu: "Da u primu ghjornu, avemu apertu e nostre scole, ostelli, centri di insegnanti è alberghi di pratica à i nostri citadini affettati da u terrimotu. In a seconda settimana di u terrimotu, avemu scontru i bisogni di refuggiu di 465 mila citadini. Per d 'altra banda, i nostri licei prufessiunali, centri di educazione publica è istituti di maturazione cuncentranu tutti i so sforzi in questu campu è cumincianu subitu l'attività di produzzione. In questu cuntestu, a pruduzzione di 1000 tende hà iniziatu in a prima tappa per esse spedite à a regione, è 720 tende sò stati spediti. In novu, 76 mila 241 sacchetti di dorme è 115 mila mantelli sò stati pruduciuti in licei prufessiunali, centri di educazione publica è istituti di maturazione è consegnati à a regione. Inoltre, 28 mila 804 stufe sò stati pruduciuti in i nostri licei prufessiunali è distribuiti à i nostri citadini affettati da u terrimotu. "632 letti, 18 mila ponchos, sciarpe è beretti pruduciuti in i licei prufessiunali sò stati spediti in a regione per esse consegnati à i nostri citadini", disse.

Özer hà nutatu chì i licei prufessiunali anu iniziatu a produzzione di 1.200 aule di cuntainer dotate di pannelli solari, è 50 d'elli sò stati consegnati.

Pulizia è igiene

Dichjarà chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà ancu furnitu supportu medico è igienicu à a regione di u terrimotu, Özer hà dettu: "4.705.795 milione 1 mila set d'igiene custituiti da 750 maschere, disinfettante, colonia è sapone liquidu pruduciutu in i nostri licei prufessiunali sò stati consegnati à a regione. . I nostri licei prufessiunali cuminciaru à pruduce 240 toilette portatili è 90 di elli sò stati consegnati à a regione. "In novu, 25 mila vestiti medichi è coperchi di stretcher pruduciuti in licei prufessiunali è centri di educazione publica sò stati mandati in ospedali di a regione."

Özer hà dettu ancu chì 500 stazioni di ricarica solare prodotte in i licei prufessiunali anu cuminciatu à esse spedite à a zona di u terrimotu.

Supportu psicosociale per riduce l'effetti di l'emozioni negattivi sperimentati dopu à u terrimotu

U Ministru Özer hà dettu chì l'attività di sustegnu psicosociale sò realizate per tutti i studienti, i prufessori è i genitori, in particulare in e pruvince direttamente affettate da u terrimotu, è hà spartutu l'infurmazioni seguenti: "Avemu stallatu supportu psicosociale, tende di ghjocu è attività per i zitelli. in tutti i lochi di tenda è i lochi di riunione in e 10 pruvince affettate da u terrimotu. Avemu stabilitu 391 di elli finu à avà è cuntinuemu u nostru travagliu in 21 tende di furmazione speciale è 73 aule di l'ospitale. 4 mila 267 kits di supportu psicosociale è 1 milione 159 mila 408 opuscoli d'infurmazione di Earthquake and Psychological Trauma sò stati mandati à e tende di l'avvenimentu. "I prufessori di prescolare, i prufessori d'educazione speciale è 4 mila 720 cunsiglieri di guida / cunsiglieri psicologichi cuminciaru à furnisce servizii in queste tende".

Dichjarà chì i studii di primu aiutu psicologicu sò stati realizati per i studienti, i prufessori è l'adulti cù i cunsiglieri / cunsiglieri psicologichi chì travaglianu in e pruvince di a zona di u terrimotu, Özer hà dettu chì 294 mila 912 persone sò stati ghjunti cù questi studii. Özer hà cuntinuatu cusì: "In più, u Prugramma di Primu Aiutu Psicologicu hè statu appiicatu à 301 mila 750 persone finu à avà, cumpresi studienti, genitori, prufessori è altri citadini chì sò stati posti in lochi cum'è dormitori, ostelli è alberghi in altre pruvince. a zona di u terrimotu. Cusì, i servizii di sustegnu psicologicu sò stati furniti à 596 mila 622 studienti, maestri è adulti in tutte e nostre pruvince.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà dichjaratu chì a furmazione di i prufessori è di i genitori hà iniziatu in 71 pruvince in u scopu di u Pianu d'Azzione di Supportu Psicosociale preparatu per esse implementatu in pruvince fora di l'area di disastru è hà dettu: "Finu à avà, 954 mila 414 maestri è 3 milioni 425. milla 502 genitori anu participatu à sti furmazioni. Dopu chì e sessioni di i prufessori è di i genitori sò finite, un "programma di psicoeducazione di u terremotu" serà implementatu in u scopu di u sustegnu psicosociale per i studienti in pre-scola, scola primaria, scola secundaria è liceu in 71 pruvince. U prugramma da esse applicatu à i studienti; Hè custituitu di moduli cum'è a ricunniscenza di l'emozioni, affruntà l'emozioni, a sicurità, a speranza, l'autostima, e relazioni suciali è a ricerca d'aiutu ". disse.

U kit educativu hè statu mandatu à i studienti affettati da u terrimotu

U Ministru Özer hà dettu chì furnisce ogni tipu di materiale educativu per i studienti in a zona di u terrimotu è i studienti chì si sò trasferiti da questa regione à altre pruvince, è hà dettu: "Ùn vulemu chì i nostri studienti affettati da u terrimotu è i so genitori si preoccupanu di i nostri studienti. 'libri in ogni modu. Cù 7,5 milioni di libri di testu è 5,5 milioni di risorse ausiliarii chì sò stati publicati, avemu cuminciatu à furnisce 130 mila set di cartoleria à i nostri studienti in a prima tappa. Inoltre, furniremu tutti i materiali educativi chì i nostri studienti affettati da u terrimotu necessitanu, cumprese cartoleria, finu à a data chì i nostri studienti cumincianu a so educazione. Continuemu à apre u DYK per i nostri studenti di 8th è 12th chì volenu preparà per LGS è YKS. Avemu cunfrontu i nostri centri di misurazione è valutazione in 71 pruvince fora di a zona di u terrimotu cù centri di misurazione è valutazione in a regione di u terrimotu. "Questi centri susteneranu i DYK da esse stabiliti per a preparazione di LGS è YKS è i prufessori chì seranu assignati quì nantu à una basa vuluntaria".

Ospedali è corsi di Mehmetçik

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà dichjaratu chì e classi di l'ospitale seranu aperte in tutti l'ospedali in 10 pruvince da u 1 di marzu, è chì 73 classi di l'ospitale sò state aperte finu à avà, è chì micca solu i studienti chì u trattamentu hè in corso, ma ancu i zitelli di l'assistenza sanitaria. i travagliadori puderanu riceve educazione in queste classi.

Per d 'altra banda, Özer hà dichjaratu chì tende di educazione prescolare, tende di scola primaria è secundaria sò state create, è chì anu apertu "Scole Mehmetçik" in cità di tende è zone di città di container in 10 pruvince in cooperazione cù u Ministeru di a Difesa Naziunale. cù a cunniscenza di "educazione cuntinua in tutte e cundizioni" in a regione di u terrimotu.

Dichjarà chì anu cuminciatu à creà aule di cuntainer in cità di cuntainer, ma ancu custruiscenu scole prefabbricate quì, Özer hà dettu chì apreranu rapidamente scole prefabbricate in tutte e cità di container.