1ª tappa aperta à u trafficu nantu à a strada Mersin Istiklal

Tappa aperta à u trafficu nantu à a strada Mersin Istiklal
1ª tappa aperta à u trafficu nantu à a strada Mersin Istiklal

A municipalità metropolitana di Mersin hà finitu i travaglii di rinnuvamentu in a prima fase di Istiklal Street è l'hà apertu à u trafficu di pedoni è di veiculi. L'opere destinate à alleviare u trafficu di pedoni, di bicicletta è di veiculi, è ancu di purtà l'antica vitalità di u Centru Bazaar, anu ricevutu piena marca da i cummercianti è i citadini.

A municipalità metropolitana di Mersin hà apertu a prima fase di Istiklal Street, chì i travaglii di rinnuvamentu sò stati finiti, à l'usu di pedoni è veiculi. L'opere destinate à alleviare u trafficu di pedoni, di bicicletta è di veiculi è di cuntribuisce à a mubilizazione di u centru di u bazar anu ricevutu piena marca da i cummercianti è i citadini.

Şeyma Kaymaz, unu di l'architetti di u Dipartimentu di Studi è Prughjetti, chì hà datu infurmazioni nantu à l'Opere di Renovazione di a Strada Istiklal, hà dichjaratu chì i rinnuvamenti di l'infrastruttura, l'asfaltu è u mobili urbanu di a 1ª tappa da a Stazione Ferroviaria à a Strada Kuvayi Milliye sò stati cumpletati. è disse: "Stu prughjettu hè principalmente destinatu à a rinuvazione di a linea di l'acqua di piova è l'infrastruttura. Avemu cuminciatu cù u travagliu. Dopu avemu allargatu i marciapieli per chì i pedoni si movenu più cunfortu. Avemu pruvatu à creà zoni di qualità megliu adattatu per e cundizioni di Mersin, priservendu l'unità di seduta, i spazii verdi, l'arburi esistenti induve i pedestrians ponu riposu di novu, è cresce u nùmeru d'arburi à u stessu tempu. Inoltre, avemu rinnuvatu l'elementi di illuminazione di u mobili urbanu ".

"U scopu principale hè di rinuvà a strada Istiklal à a so prima impurtanza rinnuvendula"

Kaymaz hà dichjaratu chì u scopu principale di u prugettu hè di rinnuvà a strada Istiklal, chì hà un postu impurtante in a memoria di a cità, è di restituverà a so prima impurtanza. In realtà, avemu u scopu di rinvià stu locu à a so prima vitalità rivitalizzandu u centru di a cità, creendu spazii più còmode per i pedoni, facilitendu i passaghji di pedoni, è facilitendu u trasportu passendu a nostra strada ciclabile à grande scala in Mersin per questu puntu di cunnessione ", hà dettu. disse.

I travaglii di a tappa 2 cumincianu u ghjovi 23 di ferraghju

Kaymaz hà dichjaratu chì in a seconda fase di u prugettu, a sezione trà l'intersezzione di a strada Kuvayi Milliye è u Parcu di i zitelli Özgür serà rinnuvata è chì u travagliu di sta zona hà da principià u ghjovi 2 di ferraghju 23. Kaymaz hà dichjaratu chì a strada serà chjusa à u trafficu di i veiculi prima in i travaglii di a 2023ª tappa, è chì dopu à a fine di i travaglii di l'infrastruttura, a strada serà chjusa à u trafficu di i veiculi cum'è parte di i travaglii di arrangiamentu di pavimenti. Kaymaz hà nutatu chì dopu à a fine di i travaglii di a 2ª tappa, anu u scopu di mette a strada in serviziu u 2 di Maghju, Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport.

"A ghjente di Mersin, soprattuttu sta parte di a cità, meriteghja questi servizii"

Un citatinu chjamatu Furkan Roof, chì hà dettu chì li piacia u novu statu di Istiklal Street, hà dettu: "Hè un locu induve a ghjente pò spustà più facilmente, caminari è marchjà più luntanu da e vitture. A ghjente pò viaghjà cunfortu senza sbattà in l'altru. Dopu tuttu, questu hè un locu cummerciale. Camminate à circà u locu per cumprà. Ùn pudemu micca fighjà avanti prima, avà almenu pudemu viaghjà più cunfortu è in una manera più bella. A ghjente di Mersin, in particulare sta parte di a cità, meriteghja sti servizii.

"Era una necessità indistintamente di a pulitica, un bonu serviziu, simu assai soddisfatti"

Özdemir Özbek, chì hà dichjaratu ch'ellu hè un cummerciante in Istiklal Street per circa 9 anni è chì u travagliu fattu hè diventatu una necessità, hà dettu: "A priorità era un serviziu chì era necessariu. Sò 9 anni in sta strada, avia un aspettu veramente mediocre. Era una necessità indistintamente di a pulitica, un serviziu propiu, simu assai cuntenti. In altre parolle, u vechju statu ùn hè micca adattatu à Mersin, prima di tuttu. Quandu si vede cusì cusì, era veramente sfigurante. Spergu chì, se a ghjente hà cura, hè statu un serviziu assai bonu è adattatu ".

"Pensu chì u vechju spiritu di u bazar pò vultà"

Un citatinu chjamatu Sertaç Ulu hà dichjaratu ch'ellu li piacia assai l'opere è hà dettu: "Avemu veramente piaciutu İstiklal Caddesi visualmente. Veramente bellu travagliu fattu. Avemu cuntentu avà. Di sicuru, sti servizii sò boni per u nostru Mersin, aspittemu a continuazione.Avemu digià intesu chì questu serà fattu in a continuazione. Ci piace u travagliu bè fattu. Pensu chì u vechju spiritu di u bazar pò vultà cun tali servizii ".

Circa u prugettu

In u scopu di u prugettu, una strada di bicicletta hè stata custruita per esse integrata cù a strada di bicicletta chì hè cumuna in tutta a cità. I superfici tattili sò stati fatti nantu à tutti i pavimenti per un accessu sicuru per i disabili. In novu, i lochi di riposu è i spazii verdi sò stati custruiti longu a strada sana. Barriere mobili sò state custruite à l'entrate di a strada. Inoltre, per alleviare u trafficu di i pedoni, i pavimenti cù una diffarenza d'elevazione bassa sò stati custruiti per un accessu faciule cum'è parte di i travaglii di rinnuvamentu.