U distrittu di Yenişehir di Mersin accoglie mille 100 vittime di u terremotu

U distrittu di Yenisehir di Mersin hè a casa di migliaia di vittime di u terremotu
U distrettu di Yenişehir di Mersin accoglie mille 100 vittime di u terremotu

Fornendu un sustegnu materiale di bisogni basi à e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Mersin dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, a municipalità di Yenişehir hà furnitu servizii di rifugiu à 100 citadini finu à avà.

Ospitendu 100 vittime di u terremotu in a Municipalità di Yenişehir Mustafa Baysan Dormitorio Studente Maschile, a Casa d'Ospiti di a Municipalità di Yenişehir è dui centri di rifugiu temporanei stabiliti in u Distrettu di Gazi è u Distrettu di Aydınlıkevler, a Municipalità di Yenişehir risponde ancu à i bisogni basi di i citadini chì ospita.

A municipalità di Yenişehir, chì accoglie vittime di u terrimotu in un totale di 4 centri, furnisce bisogni basi è supportu psicosociale à i citadini chì u dumandanu.

U sindaco di Yenişehir, Abdullah Özyiğit, in quantu à u serviziu di alloghju chì furnianu à e vittime di u terremotu, hà dettu: "I studienti universitari stavanu in u nostru Dormitorio è Guest House di Studenti Maschili di Mustafa Baysan Higher Education. Dopu chì l'università anu cambiatu à l'educazione à distanza, a maiuranza di i studienti si n'andò in e pruvince induve stavanu. "Quandu ci eranu lacune in questi dui dormitori, avemu apertu e nostre porte à i nostri citadini affettati da u terrimotu". disse.

U sindaco Özyiğit hà dettu chì anu preparatu l'area di fronte à a Moschea di Muğdat cum'è un mercatu di prudutti di u paese è cumpostu di cuntenituri cum'è un centru di rifuggiu tempurale, è aghjunse:

"Ospitemu quasi un centu di i nostri citadini quì. In cuuperazione cù u Toros Rotary Club, avemu preparatu u vechju ristorante Botanik cum'è un refuggiu è l'hà apertu à i nostri citadini affettati da u terrimotu. U numeru di vittimi di u terrimotu chì avemu furnitu servizii di refuggiu finu à a data hà righjuntu 100. Attualmente, 4 vittime di u terrimotu stanu in i nostri 677 centri. Continueremu à sustene li cù tutti i nostri mezi. Credu chì guariremu e ferite cù sulidarità ".