L'agricultori di Mersin risparmianu tempu è carburante cù a manera rinnuvata

L'agricultori di Mersin risparmianu tempu è carburante cù a manera rinnuvata
L'agricultori di Mersin risparmianu tempu è carburante cù a manera rinnuvata

Cù l'impurtanza chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, dà à a produzzione agricula, u Metropolitanu cuntinueghja à apre a strada per l'agricultura è à risponde à e dumande di l'agricultori. A strada di cunnessione di 40 chilometri trà Sömek è Hüseyinler Neighbourhoods, chì si trova à 8 chilometri da u centru di Silifke, hè stata asfaltata. I pruduttori chì vivenu in a regione, chì u so sustenimentu hè l'agricultura, risparmianu carburante è tempu.

In u scopu di u travagliu realizatu sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Custruzzione, Mantenimentu è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana è l'Uffiziu di u Capu, i squadre anu finitu a custruzzione di asfaltu di emulsione di doppia strata nantu à a strada di cunnessione chì cunnetta Sömek, chì hè a più utilizata. da l'agricultori, à Hüseyinler. Grazie à a larghezza di a strada media di 7,5 metri, i veiculi grandi è chjuchi ponu avà viaghjate fiancu à fiancu cun facilità. I pruduttori chì crescenu i prudutti cum'è u pumadoru, l'albergine, u kiwi, u coliflore è u bròcoli si sbarazzanu di strade polverose è aspra è sò strade pulite è còmode. Mentre i pruduttori trasportanu i so prudutti à Silifke o Erdemli Hali, grazia à e novi strade, 10 chilometri di viaghju sò fatti è i costi di carburante sò ancu ridotti.

Erdem: "Cù u travagliu fattu, a strada di i pruduttori hè stata accurtata di 10 chilometri"

Atilla Erdem, direttore di a filiera di coordinazione di a municipalità metropolitana di Silifke, hà parlatu di u travagliu fattu è hà dettu: "A nostra strada di cunnessione chì unisce Sömek à Hüseyinler hè una di e strade più spessu usate da i agricultori. Se u pruduttu pruduttu in u distrittu di Sömek va à Silifke o se u pruduttu pruduttu in u distrittu di Hüseyinler va à Erdemli Hali, a strada hè scurciata da 10 chilometri. U sustenimentu di sta regione hè interamente agriculu. Era una bella strada cù una lunghezza di 8 chilometri è una larghezza di circa 7,5 chilometri, induve 2 veiculi puderanu passà facilmente.

Muhtar Ünver: "Salvemu tempu è carburante grazia à a strada"

Sömek Neighborhood Headman Cengiz Ünver hà dichjaratu chì cù a custruzzione di a strada di cunnessione trà Sömek Neighborhood è Hüseyinler, a strada usata da i agricultori hè diventata còmoda è i prudutti sò stati trasportati facilmente è in pocu tempu, è hà dettu: "Questa strada era aperta prima, ma era assai male. Ancu s'ellu ci era assai trasportu, i veiculi ùn puderanu micca cummutà. Siccomu questu hè una regione agricula, avemu dumandatu à u nostru presidente Vahap Seçer. Fortunatamente, ùn ci hà micca rottu. À u mumentu, u nostru populu hè assai cuntentu. In particulare u kiwi, u pumadoru è l'albergine sò cultivati ​​quì in l'estiu. Grandi vitture ùn anu micca permessu di portà questi prudutti per via di l'irregularità di a strada. Ancu u camionu vene avà. Un serviziu assai bonu hè statu fattu à u nostru paese. Cù l'accortamentu di a strada, avemu ancu risparmiatu carburante ".

"Pudemu facilmente ghjunghje à e nostre terre"

Hasan Dölek, un agricultore chì vive in Sömek Neighborhood, hà dettu chì anu utilizatu una strada stabilizzata stretta prima di u travagliu di a Municipalità Metropolitana. Dölek hà dettu: "U solitu cultivate pumati, coliflore è bròcoli. Sta strada era un gran vantaghju per noi per falà à a spiaggia. Avemu avutu viaghjatu per Cambazlı prima è era abbastanza difficiule. Da quì, pudete falà à Kızkalesi. Avà hè più vicinu. Da quì, falemu à Hüseyinler cum'è vulemu è ghjunghjemu facilmente à e nostre terre.

Mehmet Kurt, chì si campa da l'agricultura, hà dichjaratu chì e vitture si sguassate constantemente prima chì a strada hè stata custruita è hà dettu: "Grazie à Diu, avemu avà liberatu da a polvera è i malfunzionamenti. I nostri beni è ligumi sò stati salvati. Diu benedica ", disse.

Ahmet Eser, chì hè impegnatu in l'agricultura per parechji anni, hà dettu: "Questa era una strada stabilizzata prima. Quandu andavi in ​​vittura o in moto, guidavate in polvera. Inutile di dì avà, pare digià. Pudemu andà è andà cunfortu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*