Mubilizazione di u Terramotu nantu à i Ferrovii

Mubilizazione di u Terramotu nantu à i Ferrovii
Mubilizazione di u Terramotu nantu à i Ferrovii

U terrimotu, chì l'epicentru era Kahramanmaraş-Pazarcık è hà causatu una grande distruzzione in 10 pruvince, hà scuzzulatu assai a Turchia. Cittadini da tutta a Turchia; Hè mubilizatu cù tutti i so mezi per guarì e ferite di u terrimotu, per risponde à i bisogni di e vittime di u terrimotu, è per dà speranza à ogni persona. Spartendu u dulore di i cori scuzzulati da u terrimotu è furnisce una speranza calda induve a neve è u clima friddu rende a vita ancu più difficiule, i ferroviari anu ancu furnitu i bisogni urgenti è i materiali di vestiti chì anu cullatu in u scopu di l'aiutu à a regione.

I TRENI È I VAGGUNI DIVINTU UNA CASA CALDA PER I TERMOMOTI

Cum'è a Republica di Turchia State Railways (TCDD), avemu apertu e nostre porte à i nostri citadini affettati da u terrimotu. Induv'ellu ci sò i ferroviari, ci hè di sicuru una zuppa calda chì vi scaldarà è una faccia surridente chì vi metterà à l'aise.Apremu i nostri cantieri in a zona di u terrimotu à u serviziu di i nostri citadini. Circa 850 citadini sò stati furniti cù cibo è alloghju. Per risponde à i bisogni di rifuggiamentu di i nostri citadini in e pruvince affettate da u terrimotu, avemu pruvatu à esse un salve à e ferite di i nostri citadini creendu una capacità di 6 mila persone in treni, vagoni è strutture di educazione suciale. I nostri treni situati in e nostre stazioni in a zona di u terrimotu sò diventati una casa calda per i nostri citadini. Avemu ancu scontru i bisogni alimentari di e vittime di u terrimotu chì stanu in questi treni.

Mubilizazione di u Terramotu nantu à i Ferrovii

LE NOSTRE LINEE DANNEGGIATE SONO RAPIDAMENTE RIPARATE

Eseguimu rapidamente u mantenimentu è a riparazione di e linee ferroviarie avariate da u terrimotu è li rimettimu in serviziu. Parechje linee dannighjate da u terrimotu sò stati aperti rapidamente à u trasportu. U travagliu intensu cuntinueghja per assicurà chì u trasportu hè apertu in tutte e linee. In u risultatu di i studii realizati, da Malatya à Sivas, Elazığ è Diyarbakır; U trasportu ferroviariu da Mersin à Adana, Osmaniye, İskenderun, Niğde è Kayseri hè statu restauratu. I servizii di treni mutuali sò stati iniziati nantu à a Linea Mersin-Adana-Osmaniye-İskenderun per risponde à i bisogni di trasportu di tutti i citadini affettati da u terrimotu. I servizii di treni supplementari sò stati messi in opera per trasportà e vittime di u terrimotu in altre regioni. Per trasportà i nostri citadini affettati da u terrimotu da Malatya à Sivas è Ankara, i treni DMU sò stati messi in serviziu trà Malatya-Sivas è i set YHT sò stati messi in opera trà Sivas-Kırıkkale. A linea di metro di l'aeroportu di Marmaray è Kağıthane-Istanbul hà cuminciatu à furnisce un serviziu ininterrottu 24 ore per facilità u trasportu di i citadini chì venenu da a zona di u terrimotu.

Mubilizazione di u Terramotu nantu à i Ferrovii

I NOSTRI TRENI AVANTU A SPERANZA IN A REGIONE

Avemu andatu in u campu cù tutte e nostre risorse inseme cù l'attori ferroviari. "U nostru trenu di u focu è di salvezza" hà ghjucatu un rolu impurtante in l'estinzione di u focu in u portu di Iskenderun. Per aiutà i nostri fratelli è surelle affettati da u terrimotu, i nostri treni sottu à a coordinazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è AFAD anu purtatu speranza à a regione. 11 treni chì cuntenenu diversi materiali viventi, machini di travagliu è vagoni per rifuggiu sò stati mandati à a zona di u terrimotu.

Mubilizazione di u Terramotu nantu à i Ferrovii

I Ferroviari chì participanu à u travagliu di ricerca è salvata in i zoni di u terrimotu travaglianu ghjornu è notte per esse a manu chì ghjunghje à a vita. Quandu a triste nutizia hè stata intesa, i travagliadori ferroviari, ingegneri è impiegati chì sò andati in a regione si sò battuti duramente per salvà i nostri citadini da sottu à e macerie è aiutavanu centinaie di a nostra ghjente à mantene a vita. A nostra gioia più grande era chì u nostru cullegu, u meccanicu Kadri Oktay, è a so famiglia sò stati tirati fora di e machja vivu in l'ora 102 di u grande disastru.

A nostra forza più grande hè a nostra unità è u spiritu di sulidarità. Cum'è i ferroviari, travagliemu cù tutte e nostre forze per guarì e ferite di u terrimotu è ghjunghje à i ghjorni boni di novu.

Mubilizazione di u Terramotu nantu à i Ferrovii

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*