Misure pigliate in quantu à u persunale publicu sottu u Statu d'Urgenza

Misure pigliate in quantu à u persunale publicu sottu u Statu d'Urgenza
Misure pigliate in quantu à u persunale publicu sottu u Statu d'Urgenza

Sicondu u decretu presidenziale nantu à e misure pigliate in quantu à u persunale publicu sottu u Statu d'emergenza (OHAL) publicatu oghje in u Gazzetta Ufficiale, quelli chì travaglianu in istituzioni o urganisazioni pubbliche, senza esse sottumessi à e cundizioni è restrizioni in a legislazione pertinente, per via di e circustanze necessarie da u statu d'emergenza, unità o servizii.

Quelli assignati trà istituzioni riceveranu i so diritti finanziari è suciali è l'aiuti da e so istituzioni è seranu cunsiderati in licenza pagata da e so istituzioni per a durata di a so assignazione.

I diritti persunali di quelli chì sò temporaneamente assignati cuntinueghjanu è sti periodi seranu cunsiderati in a so prumuzione è a so ritirata. I prumuzioni seranu fatti in u tempu senza bisognu di alcuna altra azione. U tempu chì questi impiegati passanu in l'istituzione induve sò temporaneamente assignati serà cunsideratu chì hè statu passatu in e so istituzioni. I requisiti per acquistà tituli accademichi seranu riservati.

Quelli numinati in stu cuntestu seranu ubligati à rispettà a legislazione di l'istituzioni chì sò attribuiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*