Linee di Pruduzzione di OIZs Travagliu per Zone di Terremotu

Linee di Pruduzzione di OIZs Travagliu per Zone di Terremotu
Linee di Pruduzzione di OIZs Travagliu per Zone di Terremotu

Turchia s'hè mobilizzata per guarì e ferite causate da i terrimoti di magnitudine 7,7 è 7,6, chì sò mostrati cum'è unu di i più grandi disastri di u seculu passatu. L'industriali turchi anu unitu ancu à sta mubilizazione per l'aiutu à e vittime di u disastru.

In u corridor d'aiutu creatu da l'industriali, i materiali è l'equipaggiu sò consegnati à a zona di u terrimotu in ordine d'impurtanza. In l'attività realizate sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, i liste di bisogni di l'AFAD è a Crescent Red Turca sò cunsiderate. Dopu à i sforzi di ricerca è salvata, i bisogni più impurtanti in a regione sò rifuggiu, riscaldamentu è igiene persunale, mentri l'industriali fucalizza nantu à questi spazii in i so aiutu.

I FERITI SONT COPERTI

U centru di crisa, chì hè statu messu in funziunamentu in u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia subitu dopu à u terrimotu, coordina l'aiutu da l'amministrazioni di e zone industriali organizzate, l'industriali è e PMI nantu à una basa di 24 ore, è li riunisce cù i bisognosi per mezu di l'urganisazioni d'aiutu. .

OPPORTUNITÀ DI HOUSING

U Centru di Crisi, chì prevede a priorità di refuggiu per i sopravviventi di u terrimotu in u primu ghjornu; Realizza studii per a spedizione sicura è rapida di materiali chì furnisce un rifugiu tempurale cum'è tende è cuntainer à a regione. I prudutti furniti da l'industriali sò mandati à e regioni da i TIR disposti sottu a coordinazione di u desk di crisa. L'ordine di priorità di i materiali hè basatu annantu à a guida di l'AFAD è a Mezzaluna Rossa Turca è a coordinazione trà i ministeri.

TENDA E CONTAINER

Cuntattate i pruduttori di tende è cuntenituri, u centru di crisa manda materiali da stabilimenti industriali in tutta a Turchia à a regione. Inoltre, l'industriali chì ùn pruducenu micca tende è cuntenituri, ma anu a capacità di pruduce materiali cum'è u feltru è e parti metalliche sò diretti à questa zona.

ESIGENZE DI RISCALDAMENTO

In a regione induve i duri cundizioni di l'inguernu sò sperimentati in parallelu cù a necessità di refuggiu, u riscaldamentu hè statu in cima di a lista da u primu ghjornu cum'è un aiutu impurtante. Per prutege e vittime di u terrimotu da u fretu, i bisogni di materiali cum'è riscaldatori elettrici, generatori, mantelli è sacchetti di dorme sò ancu soddisfatti.

EQUIPAMENTE DI ILLUMINAZIONE CON GENERATORI

In questu cuntestu, u centru di crisa furnisce ancu migliaia di riscaldatori, generatori è equipaghji di illuminazione à a regione. Cù a coordinazione di u centru di crisa, più di un milione di mantelli sò stati spediti à a zona di u terrimotu. I sacchetti di dorme d'inguernu chì prutegeranu e vittime à -7, -10, -11 è -20 gradi sò distribuiti à l'altri vittimi di u terrimotu, principarmenti in e cità di tende-container, per mezu di magazzini stabiliti in a regione.

PULIZIA PERSONALE È HYGIENE

In più di l'alloghju è u riscaldamentu, i bisogni di e vittime di disastru attiranu ancu l'attenzione à l'igiene persunale è l'igiene. Cù u sustegnu di l'industriali è l'urganizazione di u desk di crisa di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, i cuntenituri di tipu d'uffiziu cumpresi cucine è toilette cuminciaru à esse stabiliti in a regione. I camioni è i cuntenituri cunvertiti in caravane sò stati ancu spediti in a regione.

BAGNI E WC PREFABRICATI

Per risponde à i bisogni di pulizia è igiene di e vittime di u disastru, i bagni prefabbricati mobili è i toilette cuminciaru à esse spediti in e zone affettate da u primu ghjornu. In più di tutti questi, i prudutti d'aiutu d'urgenza è forniture cum'è sapone, tovaglioli per a pulizia di u corpu, salviette umide, assorbenti sanitari, shampoo, disinfettante, pannolini per i zitelli è l'anziani, l'alimentu per i zitelli, l'alimenti imballati pronti à manghjà è e cucine mobili sò. ancu mandatu à a regione à intervalli regulari.

24 ore di travagliu da l'OIZ

In i travaglii realizati sottu a coordinazione di l'Organizazione Suprema di e Zona Industriali Organizzati (OSBÜK) è a scrivania di crisa, i linii di produzzione di l'OIZ sò stati attribuiti per i bisogni di l'abri è di riscaldamentu di e vittime di disastru. L'OIZ in tutta a Turchia hà cuminciatu à travaglià 7/24 da i primi mumenti di u terrimotu per u fornimentu di ogni tipu di cuntenituri è tende, stufe è altri materiali di riscaldamentu.

A SPEDIZIONE DI MATERIALI CRITICI CONTINUA

Grazie à u ponte di l'aiutu creatu da u desk di crisa di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia trà l'OIZ è l'urganisazioni, i materiali d'importanza critica anu righjuntu parechji punti di disastru in 7 ghjorni. Mentre a maiò parte di quasi 10 mila generatori sò distribuiti in a regione, più di 90 mila riscaldatori furniti da l'industriali sò gradualmente consegnati à quelli chì anu bisognu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*