I zitelli chì sopravvivenu à u terremotu in Osmaniye Alluntanate da u traumu cù l'attività

I zitelli chì sopravvivenu à u terremotu in Osmaniye Alluntanate da u traumu cù l'attività
I zitelli chì sopravvivenu u terremotu in Osmaniye alluntanassi da u traumu cù l'attività

E famiglie chì l'edifizii sò stati distrutti o dannighjati dopu à i terremoti di magnitudine 7,7 è 7,6 in i distretti di Pazarcık è Elbistan cuntinueghjanu à campà in rifugi stabiliti in diverse parti di a cità.

I Gendarmi Femminili sò ancu in turnu in l'area di l'avvenimentu creata in Osmaniye Kayı Boyu Girls' Dormitory per e vittime di u terrimotu per alluntanassi da l'agenda devastante di u disastru è per passà un tempu sanu.

U persunale di a Gendarmeria, chì si riuniscenu cù i zitelli in l'attività di pasta, pittura è pittura, facenu un sforzu per fà scurdà un pocu di u dulore di u terrimotu.

I zitelli si alluntananu da u traumu cù l'attività

Gendarmerie Petty Officer Senior Sergeant Dilek Bektaş hà dichjaratu chì i zitelli anu da avè ghjochi, micca prublemi, in a so imaginazione, è hà dettu chì anu fattu un sforzu per elevà a morale di i sopravviventi di u terremotu.

Dichjarà chì sò venuti da Muğla per sustene i zitelli chì sò stati affettati da u terrimotu, Bektaş hà dettu: "Avemu urganizatu un avvenimentu cù i nostri altri sottufficiali femminili per aumentà a so morale è a motivazione. Semu ghjunti per guarì e nostre ferite, spergu chì passeremu questi ghjorni difficili ". disse.

Mencionendu chì stanu sempre à fiancu à i nostri citadini, Bektaş hà dettu: "Cerchemu di offre sustegnu in ogni materia. I zitelli sò assai felici di vede noi. Spergu chì vedenu ghjorni più felici è megliu. I zitelli alluntanassi da u traumu cù l'attività. Sò affettati è spaventati da u terrimotu. Dopu avè interattuatu cun elli, anu un pocu sopratuttu perchè anu interessatu in u ghjocu. U mondu di i zitelli hè diversu ". disse.

I zitelli sò alluntanati da l'Atmosfera di u Terramotu cù Attività

Ecrin Çetin, di 12 anni, chì hà participatu à l'attività sustinuta da i vuluntarii di e diverse istituzioni, in particulare u persunale di a Gendarmeria, hà dichjaratu ch'elli anu avutu un bonu tempu è disse: "Avemu ghjucatu cù e sorelle di a Gendarmeria è disegnà ritratti cù pasta di ghjocu. Pintu ancu perchè mi piace tantu, li daraghju cum'è rigali ". disse.

Hatice Kızılay, di 10 anni, hà dettu chì si sò divertiti à l'avvenimenti chì hà assistitu cù a so surella, è chì di solitu dipinge cù lapis di culore.

Eylül Memişoğlu, un studiente di a scola primaria di ottu anni, hà ringraziatu e sorelle di a Gendarmeria chì anu cura di elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*