L'industria automobilistica aumenta a produzzione è l'esportazioni in u primu mesi di l'annu

L'industria automobilistica aumenta a produzzione è l'esportazioni in u primu mesi di l'annu
L'industria automobilistica aumenta a produzzione è l'esportazioni in u primu mesi di l'annu

L'Associazione di l'Industria Automobilistica (OSD), chì hè l'urganizazione ombrella di u settore cù i so 13 membri più grandi chì guidanu l'industria automobilistica turca, hà annunziatu i numeri di produzzione è di esportazione è e dati di u mercatu per ghjennaghju 2023.

In ghjennaghju, a pruduzzione tutale hà aumentatu da 24 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è hà righjuntu 111 mila unità 837, mentre chì a pruduzzione di l'automobile hà aumentatu da 48 per centu à 70 mila unità 723. Cù a pruduzzione di trattori, a pruduzzione tutale hà righjuntu 116 unità.

U mercatu di i veiculi cummerciale hè cresciutu di 51 per centu

In u primu mese di l'annu, a produzzione di veiculi cummirciali diminuì da 4 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. Mentre a produzzione in u gruppu di veiculi cummirciali pisanti hà aumentatu da 56 per centu in ghjennaghju, a pruduzzione in u gruppu di veiculi cummirciali ligeri hè diminuitu di 8 per centu. In questu periodu, mentre a produzzione di veiculi cummirciali chì trasportanu carichi è passageri diminuite da 4 per centu, a produzzione di trattori hè aumentata da 36 per centu à 4 unità.

Fighjendu u mercatu, paragunatu à ghjennaghju 2022, u mercatu di i veiculi cummirciali hè cresciutu di 51 per centu, u mercatu di veiculi commerciali ligeri hè aumentatu di 49 per centu, è u mercatu di veiculi cummirciali pesanti hè aumentatu di 62 per centu.

U mercatu hè sopra à a media di 10 anni

In ghjennaghju, u mercatu tutale hà aumentatu da 35 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hè stata à 53 mila 509 unità. In ghjennaghju, u mercatu di l'automobile hè cresciutu di 29 per centu è hà righjuntu 37 mila 288 unità.

Fighjendu à a media di l'ultimi 10 anni, in ghjennaghju 2022, u mercatu tutale hè cresciutu di 55 per centu, u mercatu di l'automobile di 51 per centu, u mercatu di i veiculi commerciali ligeri da u 67 per centu è u mercatu di i veiculi pisanti di u 67 per centu. In ghjennaghju, a parte di i veiculi domestici in u mercatu di l'automobile era di 31 per centu, mentre chì a parte di i veiculi domestici in u mercatu di i veiculi commerciali ligeri era di 44 per centu.

Ci hè un aumentu di 17% in l'espurtazioni totali

L'esportazioni di l'automobile in ghjennaghju anu aumentatu da 2022 per centu nantu à a basa di unità cumparatu cù u stessu mese di u 17 è ammontanu à 79 mila 381 unità. L'espurtazioni di l'automobile, invece, anu aumentatu da 46 per centu à 51 mila 122 unità. In u stessu periodu, l'esportazioni di trattori anu aumentatu da 25 per centu è sò stati registrati cum'è 718 unità. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM), l'esportazioni di l'industria di l'automobile anu classificatu prima cù una parte di 14 per centu in l'esportazioni totali in ghjennaghju.

L'esportazione di 2,8 miliardi di dollari hè stata fatta

In ghjennaghju, paragunatu à u listessu mese di l'annu precedente, l'exportazioni totali di l'automobile anu aumentatu da 23 per centu in termini di dollari è 29 per centu in termini di euro. In questu periodu, l'esportazioni totali di l'automobile ammontavanu à $ 2,8 miliardi, mentre chì l'esportazioni di l'automobile anu aumentatu da 40 per centu à $ 874 milioni. In termini di Euro, l'exportazioni di l'automobile anu aumentatu da 48 per centu à 811 milioni di Euro. In u stessu periodu, l'espurtazioni di l'industria principale anu aumentatu da 26 per centu in termini di dollari, mentre chì l'espurtazioni di l'industria di furnimentu anu aumentatu da 20 per centu.