Pezuk hà investigatu e linee ferroviarie in a zona di u terremotu

Pezuk hà esaminatu e linee ferroviarie in a zona di u terremotu
Pezuk hà investigatu e linee ferroviarie in a zona di u terremotu

Hasan Pezük, Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), hà fattu una serie di visite è ispezioni in Malatya, Gölbaşı, Doğanşehir, Pazarcık, İskenderun è Payas, chì sò stati dannati da u terrimotu. Hasan Pezük, chì hà visitatu u nostru persunale affettatu da u terrimotu è hà trasmessu i so desideri di guarisce prestu, hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di mantenimentu è di riparazione in e stazioni, stazioni è linee affettate da u terrimotu.

Prima di tuttu, u General Manager Hasan Pezük, chì hà scontru cù u persunale in Malatya, una di e nostre pruvince più affettate da u terrimotu, hà visitatu a Stazione di Malatya è e regioni induve i travaglii di mantenimentu-riparazione cuntinueghjanu è hà ricevutu informazioni nantu à i travaglii. Hasan Pezük hà ringraziatu u persunale chì hà travagliatu in l'area di disastru in cundizioni difficili; Hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu i so sforzi per sguassà e tracce di u terrimotu è per rinvià u nostru bellu paese à i so pedi.

U direttore generale Hasan Pezük hà cuntinuatu i so studii di campu in Gölbaşı è Doğanşehir dopu à Malatya. Hasan Pezük, chì hà esaminatu e stazioni è stazioni dannighjate da u terrimotu in questa regione, è hà parlatu cù u persunale, hà dettu: "Cuntinuemu i nostri sforzi per sguassà e tracce di u terrimotu". Dopu à Doğanşehir, a prossima tappa di u General Manager Hasan Pezük è u so entourage era Pazarcık. Visitendu l'operatore Ahmet Turan Akbaş, chì hà persu e so duie figliole è a so moglia in u terrimotu in Pazarcık, è trasmettendu e so condolenze, Hasan Pezük hà enfatizatu chì anu da superà tutte e difficultà travagliendu inseme.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Hasan Pezük, chì hà riunitu cù u nostru persunale di disastru in Iskenderun, induve u terrimotu hà causatu grandi ferite; Il a souligné qu'ils surmonteront des jours difficiles avec l'unité et la solidarité.

Hasan Pezük, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à i travaglii in stazioni, stazioni è linee dannighjate da u terrimotu, hà dichjaratu ch'elli riparà e nostre strutture, chì sò u simbulu di 166 anni di sperienza è i nostri valori radicati, è facenu l'indirizzu. di trasportu è riunione.