Pezuk hà spiegatu i Ferrovii in Turkey Century Summit

Pezuk hà spiegatu i Ferrovii in Turkey Century Summit
Pezuk hà spiegatu i Ferrovii in Turkey Century Summit

Hasan Pezük, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà assistitu à u Turkey Century Summit cum'è panelista. Hasan Pezük hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u Pianu Maestru di Trasportu è Logisticu, a Visione 2053 di e Ferrovie è i prughjetti in corso è pianificati à a cima induve a pulitica è u mondu cummerciale si scontra.

Dopu à e dichjarazioni di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu nantu à prughjetti novi è infrastrutturali in u trasportu, u Direttore Generale di TCDD Hasan Pezük, chì hà pigliatu a parolla à u Summit Turkey Century, hà definitu e ferrovie cum'è una di l'istituzioni più strategiche di u nostru paese cù u so 166 anni di sperienza. Dichjarà chì e ferrovie sò state trattate cù una nova cunniscenza dapoi u 2003, Hasan Pezük hà annunziatu chì un totale di 20 miliardi TL hè statu investitu in ferrovie in l'ultimi 371 anni. "Cù l'impurtanza data à e ferrovie, avemu aumentatu a nostra lunghezza attuale di a ferrovia à 13 mila 128 chilometri custruendu novi linee." U nostru Direttore Generale Hasan Pezük hà continuatu u so discorsu cusì: "Avemu furnitu u serviziu di viaghju veloce, còmode, ecunomicu è mudernu chì hà iniziatu trà Ankara è Eskişehir in 2009 à u 13 per centu di a pupulazione di 46 pruvince è u paese. Cù u cunfortu è a velocità di YHT, avemu purtatu più di 70 milioni di passageri finu à a data. In più di e linee di treni d'alta velocità, custruemu ancu e linee di treni d'alta velocità adattate per 200 km / h induve u trasportu di merci è di passageri pò esse realizatu inseme. Facemu i nostri travaglii di custruzzione nantu à a linea ferroviaria di 4 mila 581 chilometri senza rallentà. Accuminciamu i prucessi di custruzzione pianificendu novi linee in cunfurmità cù i nostri miri di 2053 è includendu e linee per quale avemu finitu u travagliu di prughjettu in u prugramma d'investimentu. Avemu finitu i travaglii di u prughjettu di l'indagine in un totale di 5 mila 433 chilometri. Cuntinuemu u nostru travagliu di preparazione di prughjettu in a seccione di 4 chilometri. Quist'annu, aghjustemu a linea Ankara-Sivas YHT à a nostra reta ferroviaria d'alta velocità basata in Ankara. Travagliemu intensamente per apre u prughjettu u più prestu pussibule, per quale avemu fattu un grande prugressu in i travaglii di custruzzione. Avemu rinnuvatu tutte e nostre linee principali cunvinziunali rinnuvendu è mudernizzandu e nostre linee ferroviarie convenzionali esistenti. Cuntinuemu e nostre attività di mantenimentu preventivu è preventivu cumminendu cù e tecnulugia novi. Inseme à e novi linee chì saranu custruite in u periodu à vene, facemu ancu i nostri piani per acquistà i veiculi chì saranu necessarii per a misurazione è u mantenimentu di queste linee, principalmente utilizendu tecnulugia domestica è naziunale ".

Pezuk hà spiegatu i Ferrovii in Turkey Century Summit

Dà infurmazioni nantu à u sviluppu di l'industria ferroviaria domestica, u direttore generale di TCDD Pezük hà dettu: "U stabilimentu di una infrastruttura sustinibule cù risorse domestiche è naziunali hè assai impurtante per u futuru di e nostre ferrovie. Cù sti pinsamenti in mente, avemu stabilitu l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviaria (RUTE) in 2019, in cuuperazione cù TUBITAK, per u sviluppu di a tecnulugia cunducendu studii di R&D in i settori necessarii da l'industria ferroviaria. U nostru scopu hè di fà u nostru paese un paese di punta in l'esportazione di tecnulugia di trasportu ferroviariu. Per fà u sviluppu tecnologicu sustenibile in e ferrovie, compiemu parechji prughjetti di R&D unu per unu è implementemu. In questu cuntestu, avemu purtatu i nostri sforzi per espansione stazioni d'ispezione automatica di treni (OTMI) in u locu è naziunale nantu à a nostra linea ferroviaria ". disse.

Pezuk hà spiegatu i Ferrovii in Turkey Century Summit

Hasan Pezük, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i travaglii YHT in corso, linee cunvinziunali è suburbani, hà fattu valutazioni nantu à i miri di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053. U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, hà dettu: "Cuntinueremu u nostru travagliu, chì purterà u nostru paese à u core di u trasportu ferroviariu trà l'Europa è l'Asia, cù una nova cunniscenza di a mobilizazione in e nostre ferrovie, chì hà un postu assai impurtante in l'infrastruttura di i scopi di sviluppu stabilitu cù a Visione di u Seculu di Turchia, sottu a guida di u nostru presidente è cù u sustegnu di u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture. disse.

U direttore generale di TCDD Hasan Pezük hà cunclusu u so discorsu ringraziendu quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u panel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*