E vittime di u terrimotu non accumpagnate sò rilevate da "Drillor"

Deringoru hà rilevatu e vittime di u terremotu senza accumpagnamentu
E vittime di u terrimotu non accumpagnate sò rilevate da "Drillor"

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà stabilitu un call center per riunisce i zitelli senza accumpagnamentu cù e so famiglie è hà cuminciatu à aduprà u software di ricunniscenza facciale "DerinGÖRÜ" è currispundenza sviluppatu da TÜBİTAK.

Dà infurmazioni nantu à u travagliu realizatu nantu à i zitelli non accumpagnati dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, u Direttore Generale di i servizii di l'infanzia, Musa Şahin, hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, realizanu u prucessu in quantu à i zitelli non accumpagnati o quelli chì ùn sò micca stati riuniti cù e so famiglie. .

Şahin hà dettu chì u persunale chì anu assignatu à l'uspitali induve i zitelli chì sò stati sguassati da i naufragi sò stati trattati cuntinueghjanu u so travagliu.

Enfatizendu chì si curanu di ogni bisognu di i zitelli non accumpagnati chì venenu in ospedali, Şahin hà dettu:

"Prima di tuttu, avemu assicuratu chì i nostri figlioli in l'istituzioni esistenti in a regione sò stati trasferiti in spazii più sicuri. Avemu fattu e nostre istituzioni pronti per i nostri figlioli chì ùn anu pussutu ghjunghje à e so famiglie per via di u terrimotu. Ùn avemu micca colapsu o perdita di vita in e nostre istituzioni in l'area di u terrimotu. Queste urganisazione cuntinueghjanu u so travagliu. In cumunicazione cù u Ministeru di a Salute, avemu cura di i nostri figlioli chì sò sempre sottumessi à trattamentu o chì ùn anu micca pussutu cuntattà e so famiglie. In u prossimu periodu, avemu principiatu u prucessu di riunione cù e so famiglie è parenti. A ora, avemu identificatu 762 zitelli chì sò trattati in l'uspidale. Cù u call center chì avemu creatu, avemu registratu e dumande di i nostri figlioli da e so famiglie o parenti in u nostru sistema. In cunfurmità cù l'infurmazioni ricevute da l'uspitali, avemu u scopu di riunite i zitelli chì avemu identificatu in quale ospedale o istituzione è e so famiglie ".

"E famiglie chjamanu u call center per ghjunghje à i so figlioli"

Nutendu chì u software di ricunniscenza facciale è currispundenza "DerinGÖRÜ" sviluppatu da TÜBİTAK hè statu dispunibule à u Ministeru per a rilevazione di i zitelli non accumpagnati affettati da u terrimotu, Musa Şahin hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Quandu chjamanu u nostru call center, pigliamu tutte l'infurmazioni nantu à i zitelli cù e so foto è salvemu in u sistema. L'impiegati di TÜBİTAK scansanu ancu e social media è processanu e so applicazioni è azzioni in u sistema. I nostri amichi in u campu caricanu ancu l'infurmazioni chì anu ottenutu da l'uspitali à stu sistema, è à a fine di u ghjornu, facemu partite in questu sistema. Quandu u sistema ci dà l'avvertimentu, avemu prima cuntattate a pruvincia in quale u nostru zitellu hè in l'uspidale. U nostru staffu ci furnisce u primu cuntattu cù a famiglia. Quì, l'apparizione di u sistema ùn hè micca abbastanza. In questu prucessu, avemu prima dumandatu u sustegnu di l'infurzatori di a lege per l'identificazione è fà l'investigazioni suciale necessarie. Dopu avè un parè definitu annantu à questu, cuminciamu u prucessu di riunite i nostri figlioli cù e so famiglie. Grazie à stu sistema, avemu fattu 78 di i nostri figlioli finu à avà. Sfurtunatamente, avemu ancu avutu i zitelli chì avemu amparatu à esse mortu durante u prucessu, ma finu à avà 78 di i nostri figlioli sò stati riuniti cù e so famiglie è parenti ".

"Ùn ci hè micca un sistema di famiglia adottiva separatu per i nostri figlioli affettati da u terrimotu"

Musa Şahin, Direttore Generale di i servizii di l'infanzia in u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, hà dichjaratu ch'elli anu ricevutu parechje applicazioni per e famiglie d'accoglienza dopu à u terrimotu, è hà continuatu cusì:

"Avemu dettu da u principiu chì ùn avemu micca un sistema di famiglia di famiglia per i nostri figlioli affettati da u terrimotu. U sistema di famiglia adottiva hè unu di i servizii orientati à a famiglia di u nostru ministeru. Ùn avemu ancu stabilitu un sistema per i zitelli affettati da u terrimotu. Perchè ùn si sà per u mumentu s’è sti zitelli anu persu a so famiglia o micca. U nostru primu scopu quì hè di cuntinuà stu prucessu è di assicurà chì sò rimessi à e so famiglie. Allora, per caccià u traumu causatu da u terrimotu nantu à sti zitelli, avemu fattu ogni tipu di preparazione cù tutti i nostri prufessiunali è i psiculoghi per aiutà i nostri figlioli esce da stu prucessu traumaticu, è avemu principiatu stu prucessu. I nostri citadini insistenu ch'elli volenu esse una famiglia d'accoglienza. Da avà, ci sò più di 200 mila applicazioni per una famiglia di adozione. Attualmente ùn avemu micca una applicazione di famiglia di famiglia per e vittime di u terrimotu. Attualmente usemu tutte e nostre forze per riunite i nostri figlioli cù e so famiglie è parenti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*