Rosatom mette u containeru di u reattore di ricerca MBIR in u locu di cuncepimentu

Rosatom Places Cabinet di MBIR Research Reactor in Design Location
Rosatom mette u containeru di u reattore di ricerca MBIR in u locu di cuncepimentu

U bastimentu di MBIR, u più grande Reactor di Ricerca Fast Breeder Multi-Purpose in u mondu, hè statu postu in a so pusizione di cuncepimentu. U prucessu di mette u reattore in a so pusizioni di designu hè statu realizatu in u situ di custruzzione RIAR in l'unità scientifica "Science and Innovation Inc" di a Corporazione di l'Energia Nucleare di u Statu Russian Rosatom in a cità di Dimitrovgrad in a regione Ulyanovsk di Russia.

A piazza di u vasu custituisce una di e tappe più impurtanti in l'assemblea di u reattore, postu chì assicurarà a cumpiimentu di l'assemblea di a cupola di u reattore.

U subdirector generale di Rosatom per a Scienza è a Strategia, Yuri Olenin, hà dettu ciò chì segue nantu à u sughjettu:

"U piazzamentu di a nave di u reattore in u so locu di cuncepimentu hè una culminazione significativa di u travagliu di una grande squadra di scientisti, ingegneri, disegnatori è custruttori, è rapprisenta una tappa impurtante in u prughjettu di custruzzione di u reattore MBIR. Stu passu ci porta più vicinu à a stallazione di l'equipaggiu di u reattore è u cumpletu di a custruzzione in corso. U piazzamentu di a nave di u reattore significa chì averemu più prestu una infrastruttura di ricerca avanzata chì avanzarà u studiu di a tecnulugia di l'ingegneria nucleare di dui cumpunenti è i nostri sforzi per chjude u ciculu di carburante. A mossa aiuterà à accelerà l'implementazione di centrali nucleari sicure di quarta generazione è stimulà a ricerca rivoluzionaria per i prossimi 50 anni. Offrendu una gamma cumpleta di ricerca di neutroni pussibule in quantu à l'energia di neutroni è à l'uggetti di ricerca pussibuli, u rettore di ricerca MBIR di Rosatom è u prughjettu di "megascienza" di Russia, u reattore PIK di l'Istitutu Kurchatov, si cumplementanu ".

U bastimentu di u reattore MBIR hè una struttura unica cù una lunghezza di 12 metri, un diametru di 4 metri è un pesu di più di 83 tunnellate. U bastimentu di u reattore hè statu consegnatu à u situ in Aprile 2022, 16 mesi prima di u calendariu. L'equipaggiu hè statu pruduttu in a pianta Atommash di Rosatom in Volgodonsk, a Regione di Rostov in Russia.

A custruzzione di u reattore in u situ RIAR espansione a scienza è e capacità di produzzione di Rosatom è di l'industria nucleare in generale in i prossimi 50 anni. Inoltre, permetterà di realizà prughjetti suciali impurtanti cù a custruzzione di assai novi residenze chjuche per sperti è scientisti altamente qualificati.

Circa 1400 persone, cumpresi ingegneri è persunale tecnicu, è più di 80 machini di custruzzione travaglianu in u situ di custruzzione.

MBIR, un reattore di ricerca di neutroni veloci multi-purpose di quarta generazione, hè custruitu in u prugettu chjamatu RTTN, chì hà da scopu di sviluppà a scienza è a tecnulugia nucleari. Una volta cumissionatu, MBIR serà u reattore di ricerca più putente di u mondu (150 MW) è rimpiazzà u reattore BOR-60, chì hè in grande dumanda oghje è hè operatu in u situ RIAR per più di mezu seculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*