Vittimi di u Terramotu chì arrivanu in Sakarya Trasportu Publicu Gratuitu

Vittimi di u terrimotu chì arrivanu in Sakarya Trasportu Massicu Gratuitu
Vittimi di u Terramotu chì arrivanu in Sakarya Trasportu Publicu Gratuitu

A Municipalità Metropolitana di Sakarya furnisce un serviziu di trasportu gratuitu à e vittime di u terremotu chì venenu in Sakarya. A Municipalità Metropolitana hà annunziatu chì u trasportu urbanu serà liberu per i citadini affettati da u terrimotu chì venenu in Sakarya per facilità a so integrazione in a cità è a so vita. E vittime di u terrimotu chì venenu à Sakarya puderanu dumandà da tutti l'uffizii di Kart54. Quelli arregistrati à l'AFAD puderanu compie e so applicazioni cù documenti chì mostranu chì sò registrati in e zone di disastru.

In a dichjarazione, "Cuntinuemu à facilità a vita di l'invitati di a nostra cità chì sò stati affettati da u terrimotu è à sustene cù tutti i nostri mezi". Si dicia.

E squadre di a Municipalità Metropolitana, chì sò ghjunte in a regione da u primu mumentu di u terrimotu, si sò mobilizate per guarì e ferite cù 508 persone è 316 veiculi. Quasi 200 camioni d'aiutu sò stati consegnati à a regione cù i cuntributi di i citadini. U travagliu hè statu ancu acceleratu per i spazii viventi custituiti da 400 containeri in Adıyaman è 150 containers in Antakya. U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, cuntinueghja à coordinà u travagliu in u campu.