U campione di lotta Kerem Kamal dona a so medaglia à e vittime di u terremotu

U campione di lotta Kerem Kamal dona a so medaglia à e vittime di u terremotu
U campione di lotta Kerem Kamal dona a so medaglia à e vittime di u terremotu

L'atleta di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club Kerem Kamal, chì vincìu a medaglia d'oru in u Campionatu Ibrahim Moustafa Ranking Series Wrestling tenutu in Alexandria, Egittu, hà prisentatu a so medaglia à i vittimi di u terremotu.

Kerem Kamal, u campionu mundiale di lotta di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà culpitu u tappettu in a Serie di Classificazione Ibrahim Moustafa, chì hà iniziatu in Egittu u 23 di ferraghju. Luttendu in 60 chilò, Kamal hà iniziatu u torneu da i quarti di finale. L'atleta di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà scunfittu u Chinese Liguo Cao 5-2 è avanzatu à a semifinale. Kerem Kamal, chì hà battutu u so rivalu kirghisu Nurmukhammet Abdullaev 8-0 in a semifinale, hà scunfittu u lottatore kazako Yemar Fidakhmetov 9-0 è hà purtatu a medaglia d'oru à u collu.

"Un rigalu à e vittime di u terremotu"

Kerem Kamal, u lottatore di u Club di Ghjuventù è Sportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà dettu ch'ellu hà participatu à stu impurtante campionatu, sentendu assai a tristezza di quelli chì anu persu a vita in u terrimotu, hà dettu: "Cum'è paese, avemu avutu una grande tristezza in u terrimotu. chì hè accadutu in Kahramanmaraş. Avemu ghjuntu in Egittu cù l'amarezza di questu. Avemu boni qualificazioni cum'è una squadra naziunale. Aghju ancu vintu a medaglia d'oru scunfittendu tutti i mo avversari. Sò felice per questu, ma una parte di mè hè assai trista. Prestu sta medaglia à i nostri citadini chì anu persu a vita in u terrimotu. Spergu chì ùn sperienzeremu micca tali disastri in u futuru ".