Operazione Furtu di Motocicletta Arrubatu in Şanlıurfa

Operazione Furtu di Motocicletta Arrubatu in Sanliurfa
Operazione Furtu di Motocicletta Arrubatu in Şanlıurfa

Trè di i quattru suspettati detenuti in Şanlıurfa per presunti furti di motociclette sò stati arrestati.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Direzzione Provinciale di Sicurezza di Şanlıurfa, e squadre di a Direzzione di a Securità Pùblica, chì anu cuminciatu à travaglià nantu à i furti di motociclette accaduti in a cità, anu rilevatu u veiculu utilizatu da i suspettati durante l'incidentu.

In l'operazione urganizata per i suspettati identificati, HK (23), E.Ö. (34) è E.S (20) sò stati presi in custodia. Durante a ricerca di u veiculu di u suspettatu, 1 pistola senza licenza, 1 pistola in biancu è forbici di taglio di ferru sò stati sequestrati.

E squadre anu determinatu chì e motociclette arrubate eranu in un locu di travagliu in u situ industriale di u distrittu di Viranşehir. In l'operazione urganizata quì, 6 motocicli arrubati sò stati truvati, u pruprietariu di u locu di travagliu F.Ç. (39) hè statu pigliatu in custodia.

I suspettati sò stati riferiti à l'autorità ghjudiziarie dopu e so prucedure in a stazione di polizia. HK, chì e so inchiesta sò state cumplette da u tribunale, E.Ö. è ES hè statu arristatu, F.Ç. Hè statu liberatu in cundizione di cuntrollu ghjudiziariu.