L'equipaggiu hà salvatu 28 persone grazia à u dispositivu acusticu sismicu

L'equipaggiu hà salvatu a persona grazia à u dispositivu acusticu sismicu
L'equipaggiu hà salvatu 28 persone grazia à u dispositivu acusticu sismicu

Grazie à u sensibile dispositivu di ascolta acustica sismica, chì hè in l'inventariu di a Municipalità Metropolitana di Muğla è chì hè una di e poche istituzioni in Turchia, 28 citadini sò stati salvati da sottu à e macerie in Hatay.

A municipalità metropolitana di Muğla hà mandatu squadre di ricerca è salvezza in a regione da u primu ghjornu di u terremotu di magnitudine 10 è 7,7, l'epicentru di u quali hè u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affetta 7,6 pruvince. Cù u sensibile dispositivu d'ascoltu sismicu acusticu in l'inventariu di a Municipalità Metropolitana di Muğla, chì si trova in un numeru limitatu di istituzioni in Turchia, parechji citadini sò stati cacciati vivi da e macerie.

Pò detectà e vittime ancu cù u so respiru

Cù u dispusitivu di ascolta acustica sismica sensitiva, i segnali pruduciuti da e persone intrappulate in cavità, fusti è spazii in i detriti ponu esse rilevati visualmente è audible.

Per d 'altra banda, u dispusitivu acusticu sismicu sensitivu pò furnisce dati da sottu à i detriti grazia à e so camere estensibili. Dopu à u terrimotu di Izmir, u dispusitivu di imaging sub-debris è u dispusitivu di ascolta sismica è acustica sò stati attivamente utilizati ancu in u terrimotu di Kahramanmaraş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*