SunExpress evacua 89 mila persone da a zona di u terremotu cù 6 voli privati

SunExpress evacua migliaia di persone da a zona di u terremotu cù u volu privatu
SunExpress evacua 89 mila persone da a zona di u terremotu cù 6 voli privati

SunExpress, una joint venture di Turkish Airlines è Lufthansa, hà realizatu un totale di 89 voli speciali per portà e squadre di ricerca è salvata è medichi in l'area di u terrimotu.

SunExpress, chì hà purtatu più di 4000 squadre di ricerca è salvata è medica in a regione nantu à i voli speciali chì hà urganizatu, hà assicuratu l'evacuazione di circa 6000 citadini affettati da u terrimotu in i voli di ritornu di questi voli.

Inoltre, 104 tunnellate di materiali d'aiutu, chì sò ghjunti attraversu tutte l'autorità ufficiali, in particulare l'AFAD, sò stati consegnati à a zona di u terrimotu furnisce un serviziu di carica gratuitu. SunExpress cuntinueghja à urganizà voli speciali in coordinazione cù l'istituzioni ufficiali per portà e squadre di ricerca è salvata è medichi in a zona di u terrimotu u più prestu pussibule è per evacuà i citadini da a regione.

Estendu u dirittu di cambià è annullà i biglietti finu à u 28 di ferraghju

SunExpress hà allargatu u dirittu di cambià è annullà i biglietti finu à u 28 di ferraghju. I passageri ponu viaghjà à tutte e destinazioni domestiche da / per Adana, Diyarbakır, Elazığ, Erzurum, Gaziantep, Hatay, Malatya, Mardin, Kars, Kayseri, Samsun, Trabzon è Van, prenotati prima di u 5 di ferraghju 2023 è trà u 6 di ferraghju è u 28 di ferraghju. 2023. è i voli internaziunali, puderanu cambià o annullà i so voli gratuitamente.

SunExpress hà annunziatu l'8 di ferraghju chì avia fattu i so voli gratuiti per e pruvince in a zona di u terrimotu. Opera tutti i voli domestici da e per Adana, Diyarbakır, Gaziantep, Kayseri, Malatya è Mardin gratuitamente finu à u 13 di ferraghju 2023.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*