Suzuki annuncia una strategia di crescita per l'annu fiscale 2030

Suzuki annuncia a so strategia di crescita per l'annu fiscale
Suzuki annuncia una strategia di crescita per l'annu fiscale 2030

U fabricatore giapponese Suzuki hà annunziatu a so "Strategia di crescita" per l'annu fiscale 2030. U fabricatore giapponese Suzuki hà annunziatu a so "Strategia di crescita" per l'annu fiscale 2030. Suzuki si prepara à implementà piani cruciali per a realizazione di una sucità neutrale in carbonu per l'annu fiscale 2030. Inoltre, Suzuki hà da cuntinuà e so principali regioni operative in Giappone, India è Europa, mentre cuntribuiscenu à a crescita ecunomica di i paesi in via di sviluppu cum'è l'India, l'ASEAN è l'Africa. A cumpagnia fucalizza nantu à a creazione di suluzioni specifiche Suzuki per sviluppà prudutti è servizii centrati in i clienti è cresce cù i paesi è e regioni in quale opera.

"6 SUV compatti diffirenti ghjunghjeranu in e strade"

Suzuki introduverà mudelli di mini veiculi 2023% elettrichi cummirciali à u mercatu à partesi da u Giappone cù l'annu fiscale 100, è pensa à presentà 2030 SUV è mini veiculi compacti diffirenti per l'annu fiscale 6. Svilupperà ancu novi veiculi ibridi per i veiculi mini è compacti è li combina cù veiculi 100% elettrici per offre una ricca varietà à i so clienti.

In Auropa, Suzuki offrirà veiculi 2024% elettrici in l'annu fiscale 100, è espansione a so gamma di prudutti di u SUV è di u segmentu B introducendu 2030 mudelli più à u mercatu per l'annu fiscale 5. Suzuki risponderà ancu in modu flessibile à i regolamenti ambientali è i bisogni di i clienti di ogni paese europeu. In India, introduverà u mudellu SUV 2023% elettricu annunziatu à Auto Expo 100 in l'annu fiscale 2024 è lanciarà 2030 mudelli per l'annu fiscale 6. Per furnisce una gamma completa di prudutti è servizii, Suzuki ùn offre micca solu veiculi 100% elettrici, ma ancu veiculi di mutore di combustione interna neutrali in carbonu chì utilizanu una mistura di carburanti CNG, biogas è etanolu.

"A popularità di e motociclette continuerà à aumentà"

Suzuki offre un veiculu 2024% elettricu in u 100 fiscale per e motociclette chjuche è mediu per i trasporti di ogni ghjornu, cum'è i trasporti, a scola o a shopping. Per l'annu fiscali 2030, hà pensatu à presentà 100 novi mudelli 8% elettrici à u mercatu è piglià una parte di 25% di a gamma di produttu di motociclette elettriche. A cumpagnia hè ancu cunsiderendu l'usu di carburanti neutri di carbonu per e grande motociclette recreative ".

Suzuki eVX

"Destinazione neutrale in carbonu per i fuoribordi"

Suzuki lanciarà u so primu mudellu 2024% elettricu per i motori di piccula putenza in u 100 fiscale. U scopu di presentà 2030 novi mudelli à u mercatu, u 5% di i quali hè custituitu da mudelli elettrici, da l'annu fiscale 5. A marca hà ancu pensatu à utilizà carburanti neutri di carbonu per i motori più grande di potenza.

"Trasportu elettricu di a prossima generazione"

Suzuki cuntinueghja à travaglià in diverse opzioni di trasportu elettricu, cumpresu u veiculu elettricu high-end. Stu studiu palesa ancu un novu modu di trasportu per e persone chì vuluntariamente tornanu i so permessi di guida. KUPO hè una evoluzione di strumenti veterani. Mobile Mover hè un trasportatore robot multi-purpose sviluppatu in cullaburazione cù M2 Labo. Suzuki offre solu suluzione di trasportu chì sustene a so prisenza in novi segmenti di u mercatu creati da a diversificazione di i bisogni di i clienti è i cambiamenti in l'ambiente.

"E fabbriche seranu neutrali in carbonu per l'annu fiscali 2035"

Suzuki supporta l'installazione di Suzuki Smart Factory chì mostra ciò chì a produzzione deve esse cum'è in 2030. Cusì, hà da cuntinuà à esse una cumpagnia chì assicura i mezi di trasportu di e persone in u mondu. Cumminendu u principiu di produzzione "Sho-Sho-Kei-Tan-Bi" di Suzuki (più chjucu, menu, più liggeru, più curtu, bellu) cù a digitalizazione; ottimizzarà, minimizzà è simplificà u flussu di dati, oggetti è energia. À traversu queste iniziative, diventerà magre è luttà per a neutralità di carbonu.

Suzuki eVX

A Kosai Factory, u più grande centru di pruduzzione di Suzuki in Giappone, hè destinatu à riduce l'emissioni di CO2 di e piante di tintura di 30% per rinnuvà e piante di tintura è migliurà e tecnulugia di tintura per un usu efficiente è ottimale di l'energia. A facilità pruduce ancu l'idrogenu ecologicu da l'energie rinnuvevuli, cumprese a generazione di energia solare. L'idrogenu hè adupratu per e teste di cunferma di u trasportatore di celle di carburante à partesi da a fine di u 2022.

U centru di fabricazione di motociclette hà u scopu di esse neutrale in carbonu in u 2027 fiscali, prima di l'annu fiscali 2030 pianificatu prima, cù un usu di energia ridutta in a so Fabbrica Hamamatsu, cumpresa l'espansione di e instalazioni di generazione di energia solare, è a cunversione in energia rinnuvevule. Utilizendu u sapè fà acquistatu in a fabbrica di Hamamatsu in altre fabbriche, a cumpagnia pruverà à diventà neutrale in carbonu in tutte e fabbriche in l'annu fisicu 2035.

"U biogas serà ottenutu da u fertilizante"

Suzuki aspetta chì u mercatu indianu cresce in l'annu fiscale 2030, è aspetta ancu chì un aumentu di l'emissioni totali di CO2 sia inevitabbile, indipendentemente da a riduzione di emissioni di CO2 da i prudutti. A cumpagnia hà da luttà per truvà un equilibriu trà l'aumentu di e vendite è a riduzione di l'emissioni di CO2 in generale. Suzuki farà attività di biogas per scuntrà sta sfida. In particulare, pruducerà è furnisce u biogas da u sterco di vacca, chì hè un rifiutu di latti in l'India rurale. Stu biogas serà utilizatu in i mudelli CNG di Suzuki, chì rapprisentanu circa 70% di u mercatu di l'auto CNG in India.

Per a produzzione di biogas, Suzuki hà firmatu un memorandum d'intesa cù l'agenzia di u guvernu indianu National Dairy Development Board è u più grande produtore di latti d'Asia Banas Dairy. A cumpagnia hà ancu investitu in Fujisan Asagiri Biomass LLC, chì pruduce l'electricità da u biogas ottenutu da u sterco di vacca in Giappone, è principia u so travagliu.

A cumpagnia crede chì l'operazioni di biogas in l'India cuntribuiscenu micca solu à u puntu neutrale di carbonu, ma ancu sustene a crescita ecunomica è cuntribuiscenu à a sucità indiana. Hè ancu cunsiderà espansione in altri spazii agriculi in u futuru, in regioni cum'è l'Africa, l'ASEAN è u Giappone.

Suzuki eVX

Cuntribuisce à a neutralità di u carbonu è à a crescita ecunomica di i paesi in via di sviluppu, Suzuki, u capu di u mercatu di l'automobile indianu, agisce in cunfurmità cù l'Accordu di Parigi, chì esige l'armunia trà i paesi sviluppati è in via di sviluppu in quantu à a riduzione di emissioni di CO2. A cumpagnia crede chì pò cuntribuisce à i so stakeholder in u mondu.

"Investimentu di 2 trilioni di yen per u carbonu neutrale è autonomu"

Suzuki investirà un totale di 2030 trilioni di Yen, cù 2 trilioni di Yen in spese di R&D è 2,5 trilioni di Yen in spese di capitale finu à l'annu fiscale 4,5. Di i 4.5 trilioni di Yen, 2 trilioni di Yen seranu investimenti ligati à a transizione à l'electricità, è 500 miliardi di Yen di questu seranu investimenti in bateria.

Hè ancu previstu d'investisce 2 trilioni di Yen per e spese di R&D in spazii neutrali in carbonu è autonomi cum'è l'elettrificazione è u biogas. Hè ancu previstu d'invistisce 2,5 trilioni di Yen in strutture, cumprese a custruzzione di batterie, pianta di batterie di veiculi elettrichi è impianti di energia rinnuvevuli.

A previsione di vendita netta cunsolidata per l'annu fiscale 2022 hè di 4,5 trilioni di Yen. Questu aumenta rapidamente, superendu l'obiettivo di 2025 trilioni di Yen stabilitu in u pianu di gestione à mediu termine per l'annu fiscale 4,8. A cumpagnia vole cresce cù i paesi in via di sviluppu cuntribuiscenu à a so crescita. Hè ancu sforzu di aumentà u risultatu di vendite nete in l'annu fiscale 3,5 da 2021 trilioni di Yen à 2030 trilioni di Yen in l'annu fiscale 7.

Suzuki crede chì hè impurtante d'avè e qualità di "eccitazione", "energia" è "unicità" in i so prudutti, ancu s'ellu prova à truvà un equilibriu trà esse neutrali in carbonu è cuntribuisce à a crescita di i paesi in via di sviluppu, in mezu à una trasfurmazioni impurtante chì si faci una volta in un seculu. di a marca; E so vitture, motociclette, outboards è veiculi elettro high-end sò stati admirati da i clienti in u mondu sanu per u so caratteru praticu è emutivu. L'impiegati di Suzuki in u mondu travaglianu duramente per furnisce prudutti è servizii favuriti per l'ambiente chì sustenenu a vita di ogni ghjornu di i clienti in u mondu è chì ponu sempre confià.