I treni anu cuminciatu à furnisce carburante à a zona di u terremotu

I treni anu cuminciatu à furnisce carburante à a zona di u terremotu
I treni anu cuminciatu à furnisce carburante à a zona di u terremotu

Dopu à i terrimoti, chì l'epicentru era Kahramanmaraş è hà affettatu dece pruvince, u carburante hè unu di i più grandi bisogni sia in a sana condotta di i sforzi di salvezza sia in a continuità di a vita.

Da u 9 di ferraghju di u 2023, un totale di treni di carburante 3 partenu in a regione di u terrimotu da a Direzzione Generale di Trasportu TCDD sottu a coordinazione di l'AFAD.

Da questa data, 649 mila 35 tunnellate di carburante, pitch è pavimentu seranu consegnati cù un totale di 38 vagoni à Adana, Diyarbakır, Hatay, Gaziantep è Malatya, chì sò stati affettati da u disastru di u terrimotu.

Comu hè cunnisciutu, u trasportu di merchenzie periculose hà ancu un postu impurtante in u trasportu ferroviariu, chì permette u trasportu di carichi di massa in u modu più veloce è sicuru. TCDD Transportation, a cumpagnia principale in a gestione di i treni di u nostru paese, hà purtatu 2021 milione 23 mila 448 tunnellate di carburante, pitch è pavimentu cù 1 mila 250 vagoni in 819, è 2022 mila 16 tunnellate di fuel oil, pitch è pavimentu cù 332 mila 839. vagoni in 313, in u scopu di u trasportu di merchenzie periculose.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*