E Forze Armate Turche Agendu in a Zona di Terremotu cù 25 Personal

E Forze Armate Turche Agiscenu in l'Area di u Terremotu cù Mille Personali
E Forze Armate Turche Agendu in a Zona di Terremotu cù 25 Personal

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, accumpagnatu da u Capu di Staff Generale Generale Yaşar Güler, Comandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu è Comandante di e Forze Aeree Generale Atilla Gülan, hà inspeccionatu è inspeccionatu u "Ponte di Aiutu Aereo" stabilitu da u Ministeru di Naziunale. Difesa per purtà e squadre di ricerca è salvezza è materiali in a zona di u terrimotu.

Dopu à l'ispezioni è l'ispezioni à u 10th Tanker Base Command, una riunione di teleconferenza video hè stata tenuta sottu a presidenza di u Ministru Akar cù a participazione di u Capu di Staff General Güler, Comandanti di a Forza, Vice Ministru di a Difesa Naziunale Yunus Emre Karaosmanoğlu è cumandanti di u guvernu. centri d'azzione di e forze è unità in a zona di u terremotu. U Ministru Akar, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à u travagliu in u campu è l'ultima situazione in l'attività, hà fattu valutazioni nantu à u travagliu realizatu da u Ministeru di a Difesa Naziunale dopu à u terrimotu.

Ricordendu chì dui terremoti di magnitudine 04.17 sò accaduti in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş à 7,7, è un terremotu di magnitudine 13.24 à 7,6 in u distrittu di Elbistan, è dui terremoti di magnitudine 6,4 è 6,5 sò accaduti in Gaziantep, u Ministru Akar hà dettu: "U Ministeriu Generale di Difesa Naziunale. U staffu è l'Ufficiale in a sede di u Cumandamentu di a Forza anu dumandatu à e truppe informazioni è ritratti riguardanti a so situazione à 04.30. À 05.00:XNUMX, u persunale pertinente hè ghjuntu à a sede è i Centri d'Emergenza di Disastru sò stati attivati ​​in questa sede. Da tandu, u travagliu hà cuminciatu cun grande intensità ". disse.

Dichjarà chì ellu hà ancu scontru cù u Capu di u Staff General è i Cumandanti di a Forza à u stessu tempu, u Ministru Akar hà dettu: "Dopu avè ricevutu l'infurmazioni, avemu chjamatu u nostru presidente è prisintatu i rapporti nantu à e Forze Armate Turche. Avemu infurmatu chì u più grande dannu era in Hatay, chì unu di i nostri edifizii hè statu distruttu è 3 di i nostri suldati sò stati martirizzati, è chì avemu da trasfurmà à Hatay cù u Capu di Staff General è u Cumandante di e Forze Terrestri. L'anu trovu appropritatu è avemu cuntinuatu u nostru travagliu in questu quadru ". disse.

TUTTE L'OPPORTUNITÀ SONT MOBILIZATE

Sottumentendu chì i duveri di e Forze Armate Turche in quantu à a lotta contru u terrurismu è a sicurità di e fruntiere cuntinueghjanu, u Ministru Akar hà dettu: "I suldati turchi, cunnisciuti per u successu in a lotta contru u terrurismu, sò stati in turnu, vicinu à a so nazione, cun grande eroisimu è sacrificiu in a lotta contru u terrimotu, da u primu mumentu ". disse.

Dichjarà chì tutte e risorse di u Ministeru di a Difesa Naziunale sò stati mobilizati per cumbatte u "disastru di u seculu", u Ministru Akar hà dettu: "Finu à avà, 4 di i nostri amichi chì servenu in a regione sò stati martirizzati è 45 anu persu a vita. "Inseme à i nostri 54 feriti, avemu 78 armi è culleghi inaccessibili". disse.

"E Forze Armate Turche sò in realtà travagliendu in a zona di u terrimotu cù 25 mila 67 persone", hà dettu Akar, aghjustendu chì, fora di questi, tuttu u Ministeru di a Difesa Naziunale hè in alerta è l'altru persunale cuntribuiscenu à questi sforzi in qualchì modu.

Dichjarà chì cuntribuiscenu à l'attività di ricerca è salvata da una banda, è di supportu di vita è attività di salute da l'altra banda, u Ministru Akar hà dettu:

"In più di l'autostrada, avemu stabilitu i corridori di l'aiutu di l'aria è di u mare. Pruvamu di fà i trasferimenti necessarii rapidamente è efficacemente attraversu questi corridori. Inoltre, a sicurità è altre attività di supportu di e nostre truppe cuntinueghjanu senza interruzzione. Appena u terrimotu hè accadutu, l'Air Force hà apprufittatu di e so sperienze passate è hà aumentatu u so livellu di preparazione à u più altu livellu. Avemu stabilitu u corridor di l'assistenza aerea in pocu tempu è hà fattu i nostri piani di trasportu u persunale di ricerca è salvezza è i materiali chì anu da esse necessariu prima, è simu pronti. Tutti l'aviò in l'Air Force sò stati mobilizati. "Avemu attivatu i nostri aerei cisterna per aduprà a so capacità di carica".

INCIRLIK APERTURA À I VOLI CIVILI

U Ministru Akar hà dichjaratu chì i materiali è e squadre chì venenu da a casa è à l'esteru sò stati trasportati à Incirlik, chì hè statu apertu à u trasportu civile, dopu a coordinazione necessaria cù l'Aeroportu Adana, via u corridore di l'aiutu aereu, è aghjunse: "I punti di raccolta è distribuzione sò stati stabiliti quì. ." disse.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì e cundizioni climatichi difficili di u ghjornu chì hè accadutu u terrimotu impediscenu u trasportu aereu, è chì i spedizioni sò stati fatti in elicotteru in i posti induve e cundizioni climatichi sò adattati, è per terra in i lochi induve e cundizioni climatichi ùn sò micca adattati, è aghjunse: "63 sortite sò state realizate cù 707 aerei finu à avà. Durante queste sortite, avemu furnitu 9 persunale espertu è 780 tunnellate di materiali à i so miri. L'aviò, chì anu furnitu materiale è persunale, anu purtatu i feriti è i nostri citadini chì vulianu da e zone di terrimotu à u so ritornu. Inoltre, 625 sortite sò state realizate cù 34 aerei da 61 paesi. Per d 'altra banda, 147 TIHA è UAV anu travagliatu in u travagliu chì avemu fattu finu à avà. Questi voli per 41 ore. "A Forza Aria, cumpresu UAV / TIHA, aviò di ricunniscenza tripulatu è u satellitu Göktürk, cuntinueghja à esse in alerta è facenu grandi sforzi per sustene l'attività".

Dichjarà chì l'elicotteri sò ancu utilizati in e Forze Armate Turche per u trasportu di u persunale è di u materiale, u Ministru Akar hà dettu: "Avemu riunitu un totale di 57 elicotteri per scopi generali in Incirlik. Servemu a zona di u terrimotu cù questi elicotteri. "Avemu realizatu 710 sortite cù elicotteri finu à avà." disse.

CUI 24 NAVI IN U CORRIDORE DI ASSISTENZA MARINA

Enfatizendu chì l'aiutu hè statu trasportatu in elicotteru micca solu à i centri pruvinciali, ma ancu à 17 distretti è 102 paesi è cità, u Ministru Akar hà dettu:

"Inseme à tutti questi, un corridor d'aiutu marittimu hè statu ancu stabilitu trà Mersin è Iskenderun. I materiali è l'equipaggiu di custruzzione sò stati trasportati à a zona di u terrimotu da Istanbul, Izmir è Aksaz. In questu cuntestu, 24 navi è 5 elicotteri facenu e so funzioni in u Golfu di Iskenderun per risponde à i bisogni. A nostra nave TCG İskenderun hà purtatu finu à avà 327 feriti da a zona di u terrimotu à Mersin. Inoltre, i nostri navi anfibii TCG Sancaktar è TCG Bayraktar anu ancoratu in a Baia di İskenderun. "Dopu chì l'accordi necessarii sò stati fatti per furnisce servizii di assistenza sanitaria à u livellu Role-2, l'ingressu di i pazienti hà iniziatu".

39 BATTAGLIONE COMMANDO IN CAMPO

Dichjarà chì e richieste fatte in u scopu di l'attività di ricerca, salvezza è sustegnu di vita in coordinazione cù l'AFAD è i guvernatori sò state accolte, u Ministru Akar hà dettu: "Attualmente, 39 battaglioni di cummandu, 28 squadre di ricerca è salvata, battaglioni di cummattimentu di ingegneria, ricerca di ingegneria navale. è squadre di salvezza è squadre di ricerca è salvezza di a nostra Forza Aerea sò in u campu. . Inoltre, per a prima volta, 580 persunale tecnicu è travagliadori da e nostre fabbriche sò nantu à u campu ". disse.

Enfatizendu chì e Forze Armate Turche anu mandatu 53 cucine di campu è 11 forni di campu in a regione, chì anu attribuitu per a prima volta da e scorte di spedizione, u Ministru Akar hà dettu: "In u scopu di u nostru travagliu, chì hà iniziatu cù a distribuzione di zuppa calda u primu ghjornu, avemu pruvatu à risponde à i bisogni urgenti cù a distribuzione di 502 mila pani è 700 mila razioni finu à avà. U nostru travagliu nantu à questu tema cuntinueghja. "Avemu avà ghjuntu à a capacità di distribuzione di pasti caldi ogni ghjornu di 40 mila persone". disse.

Spieghendu chì u persunale di e Forze Armate Turche, inseme cù u persunale di altre istituzioni, anu stallatu 72 mila tende in 19 regioni, u Ministru Akar hà dettu chì anu mandatu 750 extinguishers in a regione in u primu locu per cumbatte u periculu di u focu in u paese. cità di tenda. U Ministru Akar hà dettu: "Da quelli in i nostri magazzini, avemu speditu 160 tende di clima friddu, 2 mila tende per scopi generali, 1600 sacchi di dorme, 210 unità mobili di toilette è bagnu, 350 generatori, 342 hilti, è ancu veiculi cum'è escavatori è gru. à a regione in u quadru di necessità urgente. "Quasi 30 mila vestiti è mantelli sò stati mandati in a regione". disse.

SUPPORTU FUEL

U Ministru Akar hà dichjaratu ch'elli anu ancu pigliatu l'azzione per furnisce un supportu di carburante à e regioni di u terrimotu è hà dettu: "In più di i magazzini di e Forze Armate Turche, dopu à e prucedure necessarie, avemu ancu furnitu supportu di carburante da i magazzini di l'OTAN POL per a prima volta, è avemu cuntinuà à furnisce. "Finu à avà, avemu tiratu 655 tunnellate di carburante da i magazzini è l'avemu distribuitu à i citadini". disse.

Dichjarà chì anu stabilitu 8 basi di supportu logisticu in 19 pruvince per a distribuzione di aiuti mandati da i citadini à e regioni di u terremotu, u Ministru Akar hà dettu: "Avemu apertu e nostre strutture militari, cumprese i nostri Centri di Formazione Speciale d'estate, à i nostri citadini. "Attualmente ospitemu 730 citadini in u centru Karpuzkaldıran in Antalya è li furniscenu pasti caldi". disse.

Dichjarà chì anu indirizzatu u persunale di u Ministeru à i centri di sangue di a Crescente Rossa da u primu ghjornu, u Ministru Akar hà annunziatu chì anu stabilitu un ospedale di campu mobile in Kahramanmaraş, induve l'uspidale statale hè statu dannatu, è hà fattu duie interventi chirurgici è cura di 113 pazienti.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì 63 persone è 6 cani di ricerca è salvata da 500 paesi anu participatu à i sforzi di ricerca è stabilimentu per u "disastru di u seculu" è hà dichjaratu chì l'ospitali di campu sò stati mandati ancu da l'esteru. U Ministru Akar hà dichjaratu chì 212 paesi, cumpresu 37 Ministri di Difesa, è l'OTAN li vulianu bè è hà dettu:

"E Forze Armate Turche, emerse da u core di a nostra nazione, sò state à u serviziu di a nostra nobile nazione, inseme cù altri ministeri è istituzioni, da u primu ghjornu, in questi ghjorni difficili. Vogliu a misericordia di Diu à tutti i nostri citadini, armi è culleghi chì anu persu a vita in u terrimotu, è una ricuperazione rapida à i nostri feriti. Travagliendu spalla à spalla cù a nostra nobile nazione, supereremu tutte queste difficultà è guarì e nostre ferite cum'è un pugnu è un core. In i nostri millaie d'anni di storia gloriosa, u nostru statu è a nazione, chì hè surtitu da ogni tipu di disgrazie in unità è sulidarità, supererà stu periodu difficiule cum'è un pugnu è un core.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*