E forze armate turche anu distribuitu pasti caldi è 40 mila 557 pacchetti alimentari à 600 mila persone in a zona di u terremotu.

TAF hà distribuitu pasti caldi è mille cibi per mille persone in a zona di u terremotu
E forze armate turche anu distribuitu pasti caldi è 40 mila 557 pacchetti alimentari à 600 mila persone in a zona di u terremotu.

I sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu dopu à u terrimotu, l'epicentru di quale hè u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affetta 10 pruvince in totale.

Mentre risponde à e dumande ricevute da u Desk di Crisi d'Emergenza di Disastru stabilitu in u Ministeru di a Difesa Naziunale dopu à u terrimotu, hè statu creatu un "corridore d'aiutu aereo" per furnisce e squadre di ricerca è salvata in a regione.

Tuttavia, e Forze Armate Turche si sò mobilizate per aiutà e vittime di u terrimotu.

In e regioni affettate da u terrimotu, i pasti caldi per 40 mila persone, 557 mila 600 pacchetti alimentari è 240 mila 400 pani sò stati distribuiti à i citadini finu à avà.

Inoltre, 34 cucine di campu mandate à e regioni sò state stabilite è cuminciaru e so attività. In più di questi, 15 toilette mobili è 14 bagni mobili sò stati mandati à e zone affettate da u terrimotu.

In più di questi, tutte e caserne, in particulare u 2nd Command Army, sò stati aperti à u serviziu di i citadini affettati da u terrimotu.

In più di i sforzi di ricerca è salvezza di u Mehmetçik, i sforzi d'aiutu per i citadini affettati da u terrimotu cuntinueghjanu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*