E "Fortezze Volanti" di TAF Portanu Personale è Materiali à e Zone di Terremotu

I Castelli Ucan di TAF Portanu Personale è Materiali à e Zone di Terremotu
E "Fortezze Volanti" di TAF Portanu Personale è Materiali à e Zone di Terremotu

I sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu dopu à u terrimotu, l'epicentru di quale hè u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affetta 10 pruvince in totale. Mentre risponde à e richieste ricevute da u Desk di Crisi d'Emergenza di Disastru stabilitu in u Ministeru di a Difesa Naziunale dopu à u terrimotu, u "Corridor d'Air Aid" hè statu creatu per furnisce e squadre di ricerca è salvata in a regione.

Mentre i squadre di ricerca è salvata è i so equipaghji è i materiali d'aiutu sò stati trasportati à l'area di u terrimotu in tuttu u ghjornu, l'attività cuntinuavanu tutta a notte.

In questu cuntestu, più di 400 voli di supportu di sortie sò stati fatti cù 75 aerei, cumprese l'aviò di trasportu A350M. In u scopu di l'opere, i feriti pigliati da a zona di u terrimotu sò stati ancu trasportati da aerei.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, in più di questi, dopu chì e cundizioni climatichi sò adattati eri è oghje, e forze armate turche mandanu elicotteri di u scopu generale, cumpresi l'helicopteri di tipu CH-47, chì sò ancu cunnisciuti com'è "fortizza volanti", per cuntribuisce. à u trasportu di persunale è materiali d'aiutu à a regione.

Elicotteri generali trasportanu persunale è materiali d'aiutu à e regioni affettate da u terrimotu, in particulare Hatay. Attualmente, l'helicopteri 30 affiliati à u Comandamentu di e Forze Terrestri anu participatu à u travagliu, è sta figura aumenterà cù l'helicopteri per esse spediti da l'unità in u punente.

Per d 'altra banda, 2 Akıncı TİHAs, chì sò stati assignati per coordinà i travaglii in e zone di disastru, cuntinueghjanu i so voli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*