A ricerca di u terremotu da TUBITAK

Ricerca di Terremoti da TUBITAK
A ricerca di u terremotu da TUBITAK

11 prughjetti di ricerca sò realizati cù u sustegnu di u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) in quantu à i terremoti di magnitudine 7,7 è 7,6 chì anu affettatu 107 pruvince, centrate in Kahramanmaraş.

U presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal hà dettu ch'ellu hà visitatu e pruvince induve i terrimoti sò stati efficaci è chì anu da fà inspezioni partendu da Adana è finiscinu cù Malatya.

Mandal hà ricurdatu chì anu fattu una chjama di prughjettu urgente per analizà l'effetti di i terrimoti.

Dichjarà chì anu pigliatu l'azzione rapida u 6 di ferraghju, quandu si sò accaduti i terrimoti, è hà lanciatu u "Programma di Supportu d'Emergenza di Studiu di Campu Focalizatu nantu à i Disastri Naturali", Mandal hà dichjaratu chì anu evaluatu l'applicazioni in 24 ore.

Prof. Dr. Hasan Mandal hà dettu: "Attualmente, 107 prughjetti diffirenti sò supportati da TÜBİTAK in u campu. Questi prughjetti sò diventati operativi subitu dopu à u terrimotu. Quasi 57 circadori di 500 diverse istituzioni travaglianu ghjornu è notte in u campu. I nostri amichi sò ghjunti prestu in u campu ". disse.

TRUVANU DI OTTENERE DATI SCIENTIFICAMENTE

Apuntendu chì hè impurtante di fà piani futuri cù e dati ottenuti da tali ricerche, Mandal hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Ciò chì i nostri amichi cercanu di fà hè di ottene dati basati scientificamente. Perchè ci sò dati assai caldi avà. Avemu prufessori di architetti in termini di scienze di a terra, scienze di l'ingegneria civile è altri campi. Avemu prufessori chì cercanu l'impattu suciale è psicologicu di l'avvenimentu. Avemu prufessori di scienze di a salute è ingegneria di cartografi. In altre parolle, quasi 500 di i nostri circadori di parechje discipline sò attualmente in u campu. "Li ringraziu tutti."

Mandal hà dichjaratu chì ogni periodu difficiule hà una speranza per u futuru s'ellu hè gestitu bè.

Nutendu chì credenu chì i studii in u campu portanu ancu a speranza, Mandal hà dettu: "I nostri circadori, cù a rispunsabilità di esse in un ambiente cusì caldu subitu dopu à l'incidentu, facenu un sforzu significativu per ottene infurmazioni precise è trasfiriri à l'istituzioni pertinenti di u nostru statu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*