Tunç Soyer Visitatu u Centru di Coordinazione in Hatay

Tunc Soyer hà visitatu u Centru di Coordinazione di Hatayda
Tunç Soyer Visitatu u Centru di Coordinazione in Hatay

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerandò à a zona di u terrimotu di novu è visitò u centru di coordinazione in Hatay. Facendu una valutazione di a situazione cù e squadre affiliate à i dipartimenti 16 in a zona di disastru, u presidente Soyer hà esaminatu u travagliu di e unità stabilite in a zona. U presidente Soyer hà ringraziatu u persunale chì hà travagliatu cù devozione è hà dettu chì seranu sempre cù e vittime di u terrimotu è travaglià per guarì e so ferite.

U primu di i centri di coordinazione da esse stabilitu in Adıyaman, Kahramanmaraş, Osmaniye è Hatay da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja à travaglià in l'area di u disastru cù tutte e so unità dopu à u disastru di u terrimotu chì hà scuzzulatu Turchia, hà cuminciatu à serve nantu à a strada EXPO. in Hatay. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hè ghjuntu à u Centru di Coordinazione Hatay ieri sera è hà tenutu una riunione cù a squadra chì travaglia in u campu, in particulare İZSU, Fire Brigade, Affari Scientifici, Polizia, Servizi Sociali, Cimiteri, Prughjetti Suciali, Hospital Eşrefpaşa. Dopu à a riunione, u sindaco Soyer hà visitatu l'area di a cità di a tenda è hà dumandatu nantu à i bisogni di e vittime di u terrimotu. sohbet hà fattu. U sindaco Soyer, chì hà visitatu l'unità stabilite in l'area di a tenda, hà esaminatu l'opere in u situ di custruzzione di l'ingegneria, u centru logisticu, l'ospitale di campu è u centru di coordinazione di u focu.

"Semu fieri di Izmir"

U sindaco Soyer hà ringraziatu à tuttu u persunale chì travaglia in l'area di u terrimotu unu per unu è hà dettu: "Sò felice d'avè, avemu da passà sti ghjorni inseme". U presidente Soyer hà dettu: "Dapoi u primu ghjornu, i nostri amichi anu fattu sforzi per migliurà e cundizioni di serviziu quì, passu à passu. Semu à u vostru serviziu cù u nostru ospedale di campu, a cucina mobile è a squadra di ricerca è salvezza. Attualmente, u persunale di 16 dipartimenti travaglia quì. Avemu più di 700 amichi. U nostru persunale di u focu hà travagliatu quì dapoi ghjorni. Oghje sò stati trasferiti à altre regioni. Sò fieru di ognunu di i mo amichi. Anu fattu un travagliu assai faticosu in cundizioni assai difficili, à un ritmu assai intensu. Anu salvatu parechje vite, guarì parechji guai. Dunque, simu fieri di Izmir. Sò grati à ognunu di elli. Seranu quì per un periudu di tempu più longu. Continueremu à guarì e ferite aumentendu a qualità di serviziu è espansione u campu ogni ghjornu ".

"Seremu vicinu à i nostri citadini finu à ch'elli respiranu"

U presidente Soyer hà dettu: "Seremu cù i nostri citadini quì finu à chì respiranu. A parte più dura era a parte di l'acqua. Una di e stazioni di pompa chì furnisce l'acqua à Iskenderun era malfunzionante. I nostri amichi anu riisciutu à risolve, dà acqua. Avà furnisce l'acqua à 3/2 di Iskenderun. Cuntinuemu i nostri servizii municipali in u modu più perfettu quì, cum'è facemu in Izmir. Da quì andemu à Osmaniye, un travagliu assai intensu ci aspetta in Osmaniye. I mo amichi anu pruvatu da quì u primu ghjornu. Continueremu stu travagliu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*