A Crescente Rossa Turca hè in a Zona di Terremoti cù Tutti i Materiali di Primu Aiuti

A Crescente Rossa Turca hè in Zona di Terremotu cù Tutti i Materiali di Primu Aiuti
A Crescente Rossa Turca hè in a Zona di Terremoti cù Tutti i Materiali di Primu Aiuti

Dopu à u terrimotu di magnitudine 10, l'epicentru di u quali era in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affettava 7,4 pruvince in totale, a Mezzaluna Rossa Turca hà mandatu tutti i materiali di primu aiuti in i so magazzini in tuttu u paese à a zona di u terrimotu.

E squadre di a Mezzaluna Rossa Turca si sò riunite sottu a presidenza di u presidente Kerem Kınık in u Centru Turcu di Operazioni di Disastru di a Mezzaluna Rossa in Etimesgut, cuntinuendu a so attività di ricerca è salvezza è coordinazione in a zona di u terrimotu.

U presidente di a Mezzaluna Rossa Turca, Kerem Kınık, hà dettu chì anu mandatu tutte e squadre in a regione.

Dichjarà chì anu mandatu e squadre in i Centri Regionali di Risposta à i Disastri in a regione di u terrimotu per i sforzi di ricerca è salvata, Kınık hà dettu: "I nostri tende, riscaldatori, cucine di zuppa mobile, camioni è veiculi di catering sò stati mobilizati in u campu. I nostri vuluntarii è squadre prufessiunali sò stati mobilizati in u campu ". disse.

Nutendu chì tutte e unità di a Mezzaluna Rossa Turca sò attualmente nantu à u campu, Kınık hà dettu: "Avemu mandatu tutti i gruppi di sangue chì ponu esse necessarii da i nostri stock naziunali in i nostri banche di sangue à l'uspitali. In questu sensu, invitemu i nostri citadini da tutta a Turchia à donà sangue. In l'ora à vene, u numeru di feriti è a necessità di sangue pò aumentà ". disse.

Indittendu chì e cundizioni climatichi in l'area di u terrimotu eranu cattivi, Kınık hà dettu: "Attualmente, mandemu e nostre tende è camioni in 9 pruvince da i 7 centri di risposta à i disastri di Turchia. Attualmente scarichemu tutte e nostre capacità in i nostri magazzini sottu a coordinazione di l'AFAD. Dunque, e nostre squadre logistiche di a Crescente Rossa è e squadre di disastru mobilizanu tutte e nostre capacità in u campu ". hà datu l'infurmazioni.

Dicendu chì tenenu a manu di i citadini, Kınık hà dettu: "Ci sò tende, letti, coperte, riscaldatori, materiale di cucina, cibo seccu per risponde à i bisogni di refuggiu in l'aiutu d'emergenza. À u puntu di i servizii di sangue, i nostri spedizioni cuntinueghjanu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*