A Secunna Tappa di a Serie Turchia di Corsi Invernali hè stata tenuta in Antalya

A Secunna Tappa di a Serie Turchia di Corsi Invernali hè stata tenuta in Antalya
A Secunna Tappa di a Serie Turchia di Corsi Invernali hè stata tenuta in Antalya

128 atleti naziunali è stranieri anu participatu à a corsa di 176 chilometri di a serie, chì hè ancu in u calendariu di l'Unione Ciclista Mondiale (UCI), chì porta u nome Apollo GP.

Urganizata da u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport, a Federazione Turca di Ciclismo è l'Associazione Turistica di Ciclismo, a Turkey Winter Races Series, a più grande serie di corsa di bicicletta internaziunale in u mondu, cuntinueghja cù u sponsor principale di Megasaray Hotels, Fraport TAV Antalya Airport, Anadolu. Ospedali è Shimano. .

L'eccitazione chì hà cuminciatu u weekend passatu, chì hè ancu inclusu in u calendariu di l'Unione Ciclista (UCI), cuntinueghja ancu stu weekend. 176 atleti domestici è stranieri anu participatu à a corsa, chì partia da l'antica cità di Side in Manavgat, a cità turistica di Antalya.

L'atleti posanu per i membri di a stampa davanti à u Tempiu di Apollu prima di a corsa principia a corsa di 128 chilometri.

Cù Start, hà prucedutu attraversu l'antica cità è hà pigliatu l'Autostrada D-400. In seguitu, l'atleti chì sò tornati à Side Mahallesi da Çakış Junction, Deniz Tepesi Mahallesi, Bereket Mahallesi è a strada D-400 Örenşehir Mahallesi anu cumpletu a corsa piena di gioia è di lotta.

L'atleta russu Sergei Rostovtsev hà vintu u primu postu cù un tempu di 2:48:11. Adrian Zuger hè ghjuntu in seconda è Vladimir Mulagaleev hè ghjuntu in terzu.

E medaglie sò state date à i vincitori da u presidente di a Federazione Turca di Ciclismo Emin Müftüoğlu è u presidente di l'Associazione Turistica Ciclista Recep Şamil Yaşacan.

In a so dichjarazione, Müftüoğlu è Yaşacan anu dichjaratu chì Turchia è Antalya cuntinueghjanu à cresce in u mondu di e biciclette è hà dichjaratu chì Antalya attrae l'attenzione cù u so clima, a geografia è l'opportunità.

A Serie di Corsi d'Inverno Turchi cuntinuerà à principià ogni weekend da e regioni storichi impurtanti di Antalya.

In u scopu di a Turkey Winter Races Series, chì si svolgerà in u calendariu di l'Unione Ciclistica Mondiale (UCI), 23 corse internaziunali di bicicletta seranu organizate. In u scopu di a serie, 76 atleti da 1260 squadre straniere è 4 atleti turchi da 63 squadre turche cumpeteranu.

323 atleti seranu allughjati in 24 Bicycle Friendly Hotel, guidatu da u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy. Turkey 2023 Winter Races Series hè ancu di grande impurtanza per i squadre mundiali prufessiunali, postu chì dà punti UCI è Olimpichi.

E squadre chì si preparanu per a stagione in campeghju in Antalya trà u 15.12.2022 è u 10.04.2023 cumpeteranu in a Turchia Winter Cycling Races Series, chì si terrà in i centri turistici di Antalya Kemer, Antalya, Kundu, Belek, Side è Alanya.

Mentre i squadre di ciclismu si preparanu per a stagione di corsa cù l'avvenimenti urganizati, feranu una grande cuntribuzione à a prumuzione di Turchia è l'ecunumia turistica. A maiò parte di sti squadre pensanu à vene in Turchia per campi d'altitudine, in particulare in Kayseri-Erciyes, durante u periodu di l'estiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*