Turchia hè in u Top 15 per l'usu di u software pirata

Turchia hè u primu in l'usu di software pirate
Turchia hè in u Top 15 per l'usu di u software pirata

A trasfurmazioni di u digitale in u centru di i prucessi di cummerciale hà purtatu un aumentu di l'usu di software pirate. Mentre a ricerca mostra chì circa duie persone di 5 in u mondu ùn paganu micca i diritti di licenza per u software, Turchia hè u 14u paese induve u software pirate hè u più utilizatu. Mentre chì i prugrammi di l'uffiziu è u software di cuncepimentu sò diventati indispensabili per ogni computer di cummerciale cù a digitalizazione di i prucessi di l'affari, l'usu di u software pirate hè diventatu ancu un prublema criticu. A ricerca realizata da Revenera Compliance Intelligence mostra chì circa duie persone di 5 (37 per centu) in u mondu ùn paganu micca licenze per u software. Per d 'altra banda, Türkiye hè diventatu u 14u paese in u mondu induve u software pirate hè u più utilizatu.

U costu superava 46 miliardi di dollari

Ancu l'imprese tecnologiche o piattaforme chì sviluppanu software in una scala corporativa anu sviluppatu mudelli di sottumissione, l'usu di software pirate ùn pò micca esse impeditu. Hè statu determinatu chì u prublema di ùn pagà licenze per u software in u mondu hà causatu un costu di 46,3 miliardi di dollari. I paesi 5 cù u software più pirate in u mondu sò Cina, Russia, USA, India è Germania.

Dichjarà chì u mudellu di trasfurmazioni è serviziu di nuvola ùn hè micca statu cumplettamente aduttatu da l'utilizatori è l'imprese in Turchia, u fundatore di Hepsilisans.com Emre Arslan hà dettu: "L'utilizatori scaricanu software d'uffiziu, prugrammi antivirus è schedarii di installazione di u sistema operatore chì anu da aduprà per i so bisogni prufessiunali. da siti web chì sparte software illegale. "Micca solu l'utilizatori individuali, ma ancu i picculi imprese ponu fà questu", disse.

I risichi cibernetici ponu causà più costi

Enfatizendu chì l'usu di software senza licenza ùn hè micca solu un crimine, ma invita ancu i risichi di cibersecurità, Emre Arslan hà dettu: "I siti web illegali chì distribuiscenu software pirate ponu mudificà questi fugliali di software è mette software maliziusi in elli. Eseguendu questi fugliali nantu à l'urdinatori, u virus pò infettà l'urdinatori persunali è altri computer cunnessi à a reta publica. Questu pò purtà à l'utilizatori chì anu arrubbatu a so infurmazione persunale è e password. I codici infettati aghjuntu à i plugins è temi di sistemi di gestione di cuntenutu cum'è WordPress ponu turnà siti web in siti maliziusi. In particulare, l'imprese ponu incurà più costi cù l'usu di stu metudu per evità di pagà i diritti di licenza mensili. "In più, l'individui è l'istituzioni ponu ancu riceve pena di prigiò in virtù di a Legge di l'Opere Intellettuale è Artistiche è u Codice di Cummerciu Turcu", disse.

"Una licenza deve esse acquistata per usu persunale o prufessiunale".

Ricordendu chì, in più di i risichi di virus, u software pirate ùn pò micca riceve l'ultime aghjurnamenti fatti da i pruduttori, è chì questu rende i prugrammi disfunzionali cù u tempu, soprattuttu quandu si tratta di sistemi operativi o software antivirus, u fundatore di Hepsilisans.com Emre Arslan hà cunclusu i so valutazioni cù i seguenti dichjarazioni: "Sistema operatore, Microsoft Office, antivirus, As Hepsilisans, chì offre licenze per VPN, strumenti di design è SEO, temi è plugins WordPress, è soluzioni Adobe Creative Cloud à prezzi accessibili, ricumandemu di pagà a tarifa di licenza è di cumprà un abbonamentu per ogni usu individuale o corporativu. Siccomu a maiò parte di sti software sò prezzu in dollari in u mercatu turcu, i costi ponu esse elevati per l'imprese o l'utilizatori individuali. Cum'è Hepsilisans, permettemu à tutti l'utilizatori di utilizà software, ghjochi è piattaforme prufessiunali senza alcunu ostaculu, cù l'opzioni di licenza chì offremu per diversi prudutti è piattaforme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*